Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 18861 til 18880 af 42009
-
Desperat hjælp!
ForumindlægHej:D jeg skal fremlægge imorgen om anden verdenskrig. der to speciale jeg har fået, som jeg skal komme i dybden med:) men det går ikk så godt:( første spørgsmål: Hvilke lande var imod hinanden (tyskland,USA, england,rusland,japan,polen,italien,østrig, Trjekkoslovokit) & hvad skete der? a... -
Henførende stedord
ForumindlægEr der nogle der kan komme med en forklaring på hvordan man skal oversætte sætninger med henførende stedord? F.eks. - bag i bogen står de oplysninger, læseren behøver. -
Personlige stedord
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med at finde de personlige stedord? Ein Müller sah den König und erzählte______dass seine Tochter Stroh zu Gold spinnen könne. Der König gab_____Rad und Haspel und sagte: Wenn du Gold spinnen kannst, werde ich_____heiraten." Dann ließ er____ allein. Wer rettet_... -
Ungdomsoprøret
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, med at komme i gang med.: Problemformulering, undersøg hvordan forskellige tekster fra perioden omkring ungdomsoprøret afspejler de unge kamp. -
treårskrigen
ForumindlægHjælp!!!! Jeg er i gang med at skrive historieopgave om treårskrigen 1848-1851... Jeg ved at krigen på en måde var delt op i tre perioder.... 1. periode før våbenhvilen 2. periode våbenhvilen og 3. periode efter våbenhvilen... Men jeg kan ikke finde ud af hvornår perioderne finder sted i treårskr... -
Fransk oversættelse til rettelse! Nogen der vil kig på det?!
ForumindlægHej!Hvis der nogen der ude der ville kigge på min oversættelse og sige til hvad der er forkert og eventuelt sige hvordan det skal gøres, vil det gøre mig glad...To unge mænd på 18 år tager til bal i byen. Den ene er elektrikerlærling, den anden er mekaniker. De har cowboybukser og jakker på og me... -
Er den nogen, der kan rette 3 linjer?
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette de 3 linjer(oversat til dansk) om det er rigtigt? Meine Herzallerliebste, ich bin Tausende von Meilen gegangen. Ich habe Flüsse überquert, Berge versetzt. Ich habe gelitten, Qualen über mich ergehen lassen. Ich bin der Versuchung widerstanden und ich bin der ... -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om? -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
Sætning oversæt (akkusativ)
Forumindlæghan har en pakke til manden er hat ein paket für den man Er det DEN der skal stå der? tror jeg kan finde ud af det med et eller andet forholdsord, ting kan i hjælpe mig ? M F N PL Nomanitiv:Ein Eine Ein Einige Akkusativ: (Den) Eine Ein Einige ... -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
ekstrem eksamensangst.
Forumindlægjeg har sindssyg eksamensangst, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. det er som om at jeg bliver helt sort inde i hovedet, og kan slet ikke tænke klart. jeg stammer og fucker selv de nemmeste opgave op. normalt falder jeg 2-3 karakterer til en eksamen - simpelhent kun på grund af nervøsitet. ... -
grammatik.
ForumindlægEn rettelse evt? :) Hvor er du? Wo bist du? Er du hjemme? Bist du zu Hause? Nej, jeg er på kontoret. Nein, ich bin im Büro. Hvor er I? Wo seid ihr? Vi er hjemme børnene er på ferie. Wir sind zu Hause, die Kinder sind in den Ferien. Hvor er de? Wo sind sie? De er i München. Sie sind in München. H... -
online ordbog
ForumindlægHej, er det ikke noget med, at der findes nogle online ordbøger, som kan oversætte sætninger? -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
bange/nervøs, ved ikke hva jeg ska gøre??
ForumindlægHEJ FOLKENS !! JEG ER I EN SINDSSYG SITUATION... (eller?) Jeg skal til prøve imorgen, og jeg øver og øver... Problemet er jeg hele tiden siger øhh, jeg kan det bare ikke flydende !! og ud af 100% så sidder HØJEST 25% i hovedet....Det ik så godt, og jeg aner virkelig ik hvad jeg ska gøre.. :'(... -
Forklaring til grammatikken
Forumindlæg1)Friedrich ist ein körperlich starker Junge2) Friedrich ist ein körperlicher starker Junge Hvad for en sætning er rigtig? Og hvorfor hedder det det?
