Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18881 til 18900 af 25465
-
den korrekte sætning!!
ForumindlægHej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ... -
Enzymer
ForumindlægEr der nogen der evt. kan hjælpe mig med at forklare enzymers opbygning og deres funktion? :-) -
Stamfunktion og integralregning
ForumindlægJeg ville kun bare lige høre, hvor det er at det der 3x kommer fra i andet led??? -
medicin i udlandet
ForumindlægJEg har ladet mig vide, at det er muligt at tage til polen og studere medicin hvis man ikke kan komme ind her. Men er der nogen herinde som ved hvilket gennemsnit man skal have? Hvormeget det koster? Om man med en uddannelse fra Polen er berettiget til at kunne prakitsere i DK? Og er ansøgningsfr... -
Højre-venstre-skala er yt
ForumindlægDen gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185 -
1-årig HF - adgangsgivende?
ForumindlægHej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o -
Hurtig hjælp til en retning af lille opgave
ForumindlægSkal bare ha den rettet. Det er ikke så langt. -
Japans angreb Kina
ForumindlægHvorfor angreb Japan Kina? Hvad skete der? Kan I fortælle mig nogle ting om angrebet under 2. Verdenskrig? -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
(DP) Primtal
ForumindlægBevis eller modbevis, at ethvert lige tal større end 2 kan skrives som summen af to primtal. -
Oversættelse
Forumindlæghej :) Jeg håber på der er nogen der kan hjælpe mig med at oversætte 2. strofe i Bertholt Brech's: Ich habe gehört ,ihr wollt nichts lernen. Sollte es dann doch Schwierigkeiten geben, da doch die Zeiten Wie ich gehört habe, unsicher sind Hast du deine Führer, die dir genau sagen Was du zu mac... -
Fjollebilled/kaosbilled
ForumindlægJeg skal op i 3.g efter sommerferien, og min klasse kommer så til at hedde 3.M. Er der nogen, som har nogle forslag til hvordan min klasses fjollebilled/kaosbilled kan se ud? Hilsen Pernille -
primtal..
Forumindlæghmm.. skal skrive rapport om primtal.. men havd er der at fortælle om primtal.. og hvor finder man informationer om det? -
Postmoderne psykologi - hvilken retning?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, om postmoderne psykologi er en retning inden for socialpsykologien eller om postmoderne psykologi er en psykologisk retning for sig selv, hvis det giver mening? Fx ligesom kognitionspsykologi er en retning for sig selv. -
DOWNS MODEL?
ForumindlægJeg vil meget gerne have en beskrivelse af downs modellen. Sidder her med en samfundsfagsrapport, og er på bar bund hvad der angår downs!! Håber i kan hjæle hurtigt! -
Vektorer
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe med nedenstående opgave? Jeg fortsår ikke rigtig hvad man skal gøre. Hvilken regel skal man bruge og hvordan regner man opgaven ud? (gerne fra trin til trin) -
Hedder det "1,64 millioner" eller "1,64 million"?
ForumindlægTak på forhånd. -
Flyvemaskinen
ForumindlægHej, folkens. Jeg er igang med det sidste AT-forløb i 3.g, og jeg skriver om Flyvemaskien - på vej ind i første verdenskrig. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvad nogle gode emner kunne være at komme ind på? Jeg har indtil videre kommet frem til at jeg vil redegøre for flyets udvikling fremtil først... -
fejl
ForumindlægHvad er det forkerte i disse sætninger - eller hvordan kan man forklare fejlen/fejlene ?? The lion hurt it's paw i'm gonna see her next week My home-grown tomatos taste really good. There are not any money for food this mounth. -
Steroider
ForumindlægHej Nogen der ved hvordan kroppen reagerer nar man tager steroider? Altså reagerer det med blodet og påvirker det blodetskredsløb?
