Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 18881 til 18900 af 42009
-
Kunsteventyrsforfattere
ForumindlægSkal skrive opgave om kunsteventyr og de personer, der har været en milepæl inden for genren.. Mit spørgsmål er derfor: Hvem, udover H. C. Andersen har været vigtige fofattere i genren kunsteventyr? -
Søges til 7 årig på vestfyn.
ForumindlægHej, Vores søn er 7 år går i 1. klasse. Han har brug for hjælp til dansk, da han har svært ved at ”knække” læse koden. Vi forstiller os 1½ times undervisning én gang om ugen i vores hjem. Alternativt hos dig, men så skal det være i weekenden. Vi er meget interesseret i... -
Hvordan kan man vide om forholdsord styrer akkusativ eller dativ?
ForumindlægJeg re lidt i tvivl om hvordan man kan vide at et forholdsord styrer dativ eller akkusativ. En sætning jeg tænkte på var: ?Ein Konflikt entsteht zwischen dem Mann und seiner Frau. Styrer zwischen dativ eller akkusativ her? -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Grammatik Hankøn/Hunkøn
ForumindlægHejsa, Hvordan ved man om det er hankøn eller hunkøn? Vh.Martin -
Hjælp mig til at oversætte den!!!;(
ForumindlægIch war verliebt. Dieses Gefühl war ja noch viel fantastischer, als ich es mir vorgestellt hatte. Heute, in der Schule, hatte sie mir einen Kuss auf die wange gehaucht. Morgen würde ich mit ihr Eisessen gehen! Zu Hause fragte ich meine Mutter, wie das bei ihr mit der Liebe gewesen sei. "Tja,... -
Penge tilbage for enkeltfag
ForumindlægJeg er lidt forvirret angående reglerne for om, hvorvidt man får penge tilbage fra enkeltfag hold. Jeg har en næsten fuld HF fra Frederiksberg HF som jeg ikke lukkede af taktiske årsager, nu er jeg så ved at gøre den færdig på enkeltfag hold på KVUC. Desuden tager jeg naturfagpakken om. For de ho... -
Den nazistiske ideologi
ForumindlægHej! I forbindelse med en opgave, skal jeg "Reddegøre for centrale træk ved den nazistiske ideologi". Dog er jeg lidt i tvivl om, hvilke ting som er "centrale" og altså væsentlige at inddrage! Har selvfølgelig læst en masse om nazisme, så er ikke ude efter links til Wikipedia... -
5 A fag ?
ForumindlægJeg vil gerne have finanslinjen, blandt andet fordi der er Mat-A og VØ-A og får så dermed også Dansk-A og Engelsk-A, da det er obligatorisk. Vil gerne have Spansk som fremmedsprog, men er det obligatorisk på A og så har jeg 5 A fag, men har hørt, det skulle være meget hårdt. Er der en stor forsk... -
Genitiv Problem
ForumindlægHej alle, Jeg har lidt problemer med denne sætning. "Hannas far sagde at spillede vi perfekt, ville vi ikke dø." Er det helt galt hvis jeg siger: " Der Vater der Hannah sagte, wenn wir perfekte zu spielen, wollen wir nicht sterben" Ved godt der er noget galt i den sætning... -
Rettelse
ForumindlægEr følgende rigtigt oversat? Den danske version er vedhæftet. Wir erwarten ihn zurück in einer Stunde. – Der Tag wird kommen, wo man dich für deine Leistung danken wird. – Das habe ich in 2 Tage gewusst. – Das habe ich früher gewusst, aber jetzt habe ich es vergessen. – E... -
Har brug for hjælp til at forstå kilden(kort over
ForumindlægJeg har fået denne kilde til opgave, men har sværg ved at skrive om det i helhed. Forstår godt hvad den sorte , grønne og røde farve viser , ialt Nazitysklands KZ- lejre . Men hvad kan jeg ellers sige om kilden? Jeg ved ikke hvorfor jeg skal skrive det er en vigtig kilde ? Håber virkelig der er n... -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Kort rettelse af dansk essay
ForumindlægNogle der gide rette en dansk essay?Den er på to sider...Den er på 7. klasses niveau så det burde ikke tage jer så land tid :) -
må jeg tage
Forumindlægdette med til prøven ?http://verbix.com/webverbix/cache/20.be.shtml -
karakterskala
Forumindlæghej jeg tænkte på om der er en måde man præcis kunne finde ud af hvordan man sammenligner den danske karakterskala med en amerikanske.måske er der en som sidder inde med et link, eller sådan noget.forresten: http://karakterskala.underskrifter.dk/ - http://17maj.org/:) -
Hvor langt skal et talepapir til synopsis være?
Forumindlægsom titlen antyder så vil jeg gerne vide: 1.) Hvor LANGT skal et talepapir til synopsis være? højst en a-4 side eller? 2.) Og er underpunkterne nok til et talepapir?: - Indledning - Fremgangsmåde (materialer, teori, metode) - Resultater - Konklusion - Perspektivering - Afslutning (metodeprobl... -
Kan man have 6 A-fag?
ForumindlægHej jeg er en pige i 9. klasse, som har store forventninger til mine gymnasieår og min fremtid. Mit ideelle drømmearbejde er International Advokat. Men jeg har et problem angående valg af studieretning og A-fag, jeg har nemlig 6 fag som for mig er et must at have på A-niveau. Jeg har altid ... -
Hjælp til et par sætninger
ForumindlægHej. Jeg sidder og grubler over to sætninger som jeg ikke helt kan oversætte til korrekt tysk. Håber derimod I kan hjælpe.. sætning 1 lyder: 1: Marie fastholder at det er dumt, men at det ligger i hendes natur, at hun laver den slags sjov. Har forsøgt selv her: Marie besteht, dass es dum ist, ab... -
Relative pronominer
ForumindlægHej folk jeg sidder her med noget tysk som jeg skal oversættet,,, Kan ikke nå at blive færdig til imorgen så er der evt. en venlig sjæl der gad og se om det jeg har lavet er rigtigt. og hvis man kunne få noget hjælp til de sidste sætninger ville det rigtigt godt, Det er fra alles in allem side 8...
