Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 169995
-
vinkel mellem vektorer
Forumindlæghej jeg har to vektorer a og b. ligningen er find den konstant t der gange med b giver vinklen 60 grader. jeg ville bruge formlel cos(v)=(a dot t*b)/(|a||b|) omskrevet skulle det så blive t=(cos(v)*|a||b|)/(a dot b) det bliver bare ikke rigtig. kan ikke lige forstå det. hilsen frederik -
Tredje eksamensforsøg
ForumindlægJeg læser til softwareingeniør, og jeg skal op til en eksamen i tredje forsøg i august, fordi jeg lige har dumpet 2. forsøg. Da jeg i sin tid valgte at læse IT (blev uddannet datamatiker sidste år, og læste derefter videre til ing. via merit), var koncentrationsevnen en af mine stærkere sider i... -
Sweet Ladies
ForumindlægEr bare lidt nysgerrig.. hvordan synes I jeres skriftlig engelsk eksamen gik i dag? Synes personligt at det var et lidt underligt og anderledes oplæg end hvad jeg er vant til.. -
mundt. eng. - MACBETH?
ForumindlægHvordan griber man et uddrag fra MacBeth an til eksamen? -
AT-emne
ForumindlægHejsa derude:)) Jeg er ved at vælge til min AT-eksamen, hvor årets emne er "mennesket forhold til naturen". Jeg har nok tænkt mig at skrive i fagene biologi C og matematik A og overvejer at skrive om gødskning. I matematikdelen har jeg tænkt mig at benytte differentialligninger, men e... -
Kvadratrod
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig matematik eksamen snart, men jeg er itvivl om hvorledes dette rgnes ud uden hjælpemidler: ?8 Kan godt regne kvadratroden af 8, men hvad er det man skal gøre når det står således. Har altid kun kunne regne det på lommeregner? På forhånd tak -
lysintensiteten 𝑓(𝑥) = 200 · 𝑎 ^x
Forumindlæghej folkens en eksamens opgave som jeg har brug for svar til med besvarelser. TAk (: Når lys trænger ned gennem vandet i en sø aftager lysintensiteten lysintensiteten f(x) er bestemt ved f(x) = 200 · a^x hvor x er dybden målt i meter. For en bestemt sø gælder, at lysintensiteten er 32 i... -
Bjarne bruun og antonowsky
ForumindlægEr der nogle som har et overblik over de to teoretikere omkring handlekompetence? skal til eksamen i morgen og ville rigtig gerne have de to teoretikere på plads selvom de ikke er en del af pensum. -
Bestået fag?
ForumindlægHej jeg har et simpelt spørgsmål! Hvis man f.eks. får 4 i årskarakter i Kemi, men derimod dumper med 00 til eksamen!!! Har man så bestået faget? -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Sker der noget hvis jeg ikke består årsprøven ???
ForumindlægHeej folkens, jeg går nu i 1.g, hvad nu hvis jeg får 00 i matematik årsprøven , kan jeg så risikere at gå 1.g om ?? -
outline
ForumindlægHej alle sammen Jeg har bruge for hjælpe til min outline engelsk muntlige eksamen 9.klasse. Jeg har lavet min outline det er om children rights i syd Afrika. Jeg har 4 punkter. Man en af punkten ved jeg ikke hvor jeg kan find informationerner fra, har kigget på nettet kunne ikke finde noget god... -
Mundtlig engelskA
ForumindlægHey there :) Hvordan foregår den mundtlige engelskA eksamen helt konkret? Altså er det korrekt, at man får udleveret en ukendt tekst, som så "bare" skal analyseres og derefter perspektiveres til det man ellers har gennemgået i årenes løb? Er der ellers nogen som har nogle eceptionelt go... -
rettehjælp
Forumindlæghej jeg skal rette sætningerne, som er godkendt af stavekontrolen.. he was a where that the task was difficult - he was aware that the task was difficult the soliders aren't treaded as mature people - the soliders aren't treathed as mature people another thing wich would make the ... -
Hjælp til maple
ForumindlægHej derude, jeg har en prøve i morgen i matematik hvor jeg skal bruge maple! Er rimelig lost indenfor maple proceduren, jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig online imorgen? Er villig til at betale, da det er en vigtig opgave for mig Kontakt mig for mere info -
Ekstra undervisning?
ForumindlægHey! Ved ikke om det er dumt at stille mit spg. under kategoriet "generalt" men ja.. Vil lige høre om, der er nogen som ved om man kan få eksta undervisning i sommerferien.. Altså i nogle specifikke fag, så man kan forbedre sig.. Tænker mere på om der ikke er en lærer eller studerende d...
