Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19021 til 19040 af 22366
-
Martin Luther King
Forumindlæghej jeg skal lave en projekt opgave om martin luther king i 9.klasse og "den skæve verden" men problemet er bare at det jeg skriver i rapporten må ikke fremlægges men hvad kan jeg så snakke om i min power-point. Rapporten indeholder følgende punkter * Hvorfor jeg har valgt emnet? * Fa... -
SRP med matematik og fysik som fag
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP i næste uge og har matematik og fysik som hovedfag. I dag fik i vores klasse gennemgået kriterierne for SRP opgavens indhold. Dog blev jeg overrasket over en af dem, som siger, at man SKAL have 10-15 sider af ca. 2200 tegn(inkl. mellem) pr. side. Hertil gælder d... -
SPANSK TERMINSPRØVE
ForumindlægHej folkens Ville bare høre om der er nogen der har været op til spansk terminsprøve inden for det seneste år? Det bare fordi opgaverne ser anderledes ud, nu her med den nye reform. Det ville være en stor hjælp hvis jeg måtte se jeres opgave! -Handan -
Komplekse tal - problem med ligning!
ForumindlægHej til jer på Studieportalen, jeg er i færd med at skrive SRP om Komplekse tal, da jeg støtte på et problem: Jeg har følgende opgave: Løs følgende komplekse ligning: (8z^3+i)(z^4+7+4i)=0 Dette kan jeg godt få til at lade sig gøre i MathCad men ville gerne vide hvordan man gjorde det i hånden tri... -
hjælp til synopsis
ForumindlægHej er ved at skrive en synopsis om filmen ikke uden min datter, men er gået lidt i stå og vil gerne have noget hjælp. hvad mangler jeg i de tre niveauer som har noget med samfundsfag og dansk at gøre. Ved godt at jeg mangler perspektivering og konklussion, forslag dertil må også gerne komme. Sy... -
differentialigning
Forumindlægjeg har en dif. ligning y'=(2x-1)/2y og f som går igennem P(3,-1) er en løsning til ligningen, hvordan gør jeg? Skal jeg bruge tangentligningen? skal jeg bare indsætte punktet i diff. ligningen? Det er nogle af de tanker jeg har haft, men fornemmer at jeg rammer ved siden af... -
Hvordan kan man blive bedre til Engelsk?
ForumindlægHej kloge mennesker Jeg tænkte på om, der nogle af jer som havde nogle ideer til at blive bedre til engelsk? Jeg ville gerne blive bedre til engelsk, da jeg får 4 på karakterbladet :( Håber i ville komme med gode ideer :) Tak på forhånd! -
seminarielærer uddannelsen
ForumindlægHejsa, Jeg har BA og kunne godt tænke mig at tage seminarielærer uddannelsen. Det har ikke lykkedes mig at finde frem til sider eller få vejledning, som kunne skubbe mig i den ønskede retning. Er der nogen, som kunne give en hjælpende hånd til en side som rent faktisk omhandler studiet? -
reference system?
Forumindlæger der nogen der kan sige mig hvad et reference system er? har søgt lidt på nettet og kan kun finde noget med det er måleenheder for fx meter og tommer, men ikke noget om hvad det helt præcis er. tak på forhånd -
Den Kolde Krig problemstillinger?
ForumindlægHej. Jeg har trukket Den Kolde Krig til mdt. eksamen i historie. Har lidt problemer med at finde på en problemformulering - og problemstillinger. Har allerede skrevet følgende problemstillinger: 1.Var det konflikten mellem USA, Storbritannien og Frankrig på den ene side og Sovjetunionen på den... -
generelt om livshjulet?
Forumindlæghej håber i vil tjek om, jeg har forstået den rigtig? skal lige have det, på plads inden eksamen, altså når en buddist dør så kommer han først a. i livshjulet. b.hvor man bliver, genfødt igen altså kaldes samsara. c.men han bliver genfødt af livshjuletsdyr, hvor det er lidelsen sted. d.hve... -
Franske bandeord
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle franske bandeord? Skal bruge dem til showet sidste skoledag.. :D -
Svær integral og differential
Forumindlægen funktion f er bestemt ved f(x)=x^3-3x^2-9x+6 a) bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet p(2, f(2)) b) benyt f'(x) til at argumentere for grafens forløb. -
grammatik
ForumindlægHej, jeg vil gerne have hjælp til at forklare følgende opgave: c) I try to give him some advice, but he never seems to follow it/them. Jeg kan godt se, at da advice er et utælligt substantiv, og gramamtisk er et entalsord så skal verbet i ental. Men hvorfor er det forkert at anvende "them?&q... -
en meter er en meter:P / vand
Forumindlæg2. Hvem overholder i Danmark, at en meter er en meter? Hvor mange vandmolekyler findes i en glas vand (200 ml) ? Brug enhed mol til det nogle som kan hjælpe mig skal aflavers kl 23-59 -
chi^2 GOF
ForumindlægHej SP! er der nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave? jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal udfylde tabellen. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig! Tak på forhånd :) -
Hjælp til litteratur
ForumindlægHej Jeg skriver AT i fagene: Dansk og Engelsk Jeg skriver om synet på kvinder under det moderne gennembrud i den danske og britiske litteratur. I forhold til det danske syn på kvinder og kvindernes rolle har jeg to noveller allerede, ( vil gerne have forslag til andre noveller, som beskriver kv... -
Aluminium
ForumindlægHej Hvis jeg har et aluminiums stempel, og jeg skal se det på stuetemperatur, og ved 400 grader, er der så nogle der ved hvor jeg kan finde en formel, eller eksempel på en udregning, for hvor meget aluminiummet udvider sig? -
x^2 test
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave: En mønt kastes 300 gange for at undersøge, om sandsynligheden for at få plat og krone er lige store. Resultatet er eksperimentet er: Plat: 169 Krone: 131 Beregn teststørrelsen og p-værdi Jeg har beregnet testørrelsen ved at bruge denne formel x... -
Middelalderen
ForumindlægHey :- )Jeg sidder og har historie eksamen i morgen, men der er noget jeg har svært ved.Jeg har brug for en form for tidslinje. Hvem sad på magten i vestromerske rige, efter delingen af romerriget fandt sted?Dertil, så ved jeg germannerne hærgede vestromerske rige og fik magten. Hvem blev så kejs...
