Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 19021 til 19040 af 24044
-
Bowling for columbine
ForumindlægEr her nogle som har noter til filmen bowling for columbine eller skrevet en opgave om den i faget dansk, som jeg kan se? Det vil være en meget meget stor hjælp hvis nogen havde... mange tak :) -
Hvorfor kom Cuba på landkortet tilbage til Cubakrisen?
ForumindlægJeg vil høre hvorfor det var Cuba "kom frem på landkortet" tilbage til Cubakrisen? -
blondiner, brunetter og "sorthårede"?
ForumindlægHeey alle ;D Ja, jeg har i et stykke tid undret mig over dette; Hvis man har lyst hår, er man blondine, hvis man har brunt hår, er man brunette, men hvad så hvis man har sort eller rødt hår? Hedder det så bare: sorthåret og rødhåret? Kalder man det ikke et eller andet fancy ligesom blondine og... -
Korte sætninger!
ForumindlægNogle der vil rette mine sætninger igennem? Dürfen oder müssen? Wie schnell darf man hier fahren? Sie dürfen 80 Kilometer pro Stunde fahren, aber sie brauchen es nicht zu tun/es ist nicht notwendig. Ihr müsst jetzt fahren, sondern schafft ihr es nicht. Darf ich hier parkieren? Nein hier d... -
nydanskere med accent
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre folks holdninger til mennesker, der taler dansk med accent. Ifølge sprogforskere er Danmark et af verdens mest intolerante sprogsamfund. Hvad mener I? Gælder danskernes typiske holdning kun over for personer med udenlandsk baggrund, eller gælder den også internt imel... -
Angående abstract
ForumindlægHej.. Jeg ved godt det lidt for sent nu, men har lige opdaget at mit Abstract er for kort. Vil det så sige at jeg er automatisk dumpet? Det siger mine venner i hvert fald, den er omkring 7 linjer – og er skrevet med størrelse 12 Calibri. -
rettelser!! hjælp
Forumindlægjeg skal rette disse følgende sætninger og forklare det, hvilket jeg har det svært ved 1. Would you mind to tell me where you have just been? 2. The driver must be someone which knows the area well 3. I am better at Spanish then you are 4. In January and February go many people on package holida... -
Dysterhedens æstetik
ForumindlægHvad er det modsatte af "dysterhedens æstetik"? -
hvad mon jeg får i karakter for denne her stil?
ForumindlægDie sache mit der musik Es vorkommen viele verschieden art musik, es vorkommen jazz, klassisch, hip pop und rap musik. Die musik kann beeinflussen die junge auf viele gebiet, in ihre leben. Die eltern kann bei ihre kinderen musik geschmack, sieh wie ihr kinderen hast es. Die traurig und lied d... -
Religion og Dansk
ForumindlægHej jeg ville bare spørge om der er nogen der har nogle gode idéer til "Kampen om det gode liv" mellem dansk og religion (også taget metoder i betragtning)? :) -
Hvorfor?
ForumindlægHvorfor har alle studieretninger med latin A og græsk A intet 3. studieretningfag? -
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
Søge ind på et gym
ForumindlægHejsa Jeg skal til at lave min ansøgning på optagelse.dk, og jeg kan se, at det betyder en hel del, hvor jeg sætter mine krydser hene. Jeg vil gerne ind på danmarks mest populære gymnasium, Ørestad Gymnasium. Jeg bor i Storkøbenhavn og har 30 minutter derud. Der er gymnasier, der ligger tætte... -
Projekt - VerdensFattigsteLand - ?
ForumindlægHej det haster lidt, - hvad hedder verdens fattigste land? (hvis i IKKE kender det må det godt være det andet, tredje..) tak! Vær' søde og svar. (HVIS I KENDER SVARET) -
AT - biologi og historie?
ForumindlægHej, jeg overveer meget om jeg skal vælge fagene bio og his til AT. I bio har jeg tænkt på Darwin og Gregor Mendel, men kan ikke selv komme på en historisk vinkel hvor man får brugt historisk faglige metoder?? Et emne jeg også har tænkt på er gennembrudet med sygdomsviden ifht. europæernes bedre... -
Egnet eller ikke
ForumindlægHej mit gennemsnit ligger på 4.7 kan jeg blive egnet til gymnasiet? -
Han venter på hende - fransk
ForumindlægHej! Jeg er i tvivl om hvordan man oversætter en sætning med: Han venter på hende i lufthavnen Det jeg er i tvivl om er, om der er et udtryk for "venter på". Har kigget på de røde ordbøger, men der står et "q.", jeg ikke forstår.... Og så er jeg i tvivl om hvad man skal... -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Faktorisering og nulregl
ForumindlægHej med jer allesammen Er der et klogt hovede der vil hjælpe med denne opgave? Polynomiet p er givet ved forskriften p(x)=3x5+45x4+255x3+675x2+822x+360 faktoriser p vha. CAS-værktøj, og brug nulreglen til at vise at p har netop 5 rødder - Jeg har faktoriseret på min lommeregner, hvilket gav: 3(x5...
