Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19021 til 19040 af 37418
-
Karakter
ForumindlægHej kom til at undre mig over, om det egentlig er eksamenskarakterene eller årskarakterene som tæller? selvfølgelig ser man på begge, men man tager vel gennemsnit af årskarakterne hvis man f.eks. skal ind på en videregående uddannelse? -
Kemi A STX eksamenssæt 12 december 2012
ForumindlægHej alle :) Er der en venlig sjæl derude, som har en besvarelse til kemi A STX eksamenssættet fra december 2012???? Jeg har vedhæftet eksamenssættet, hvis i skulle være i tvivl :) Mvh. -
Forsøg der påviser Ohms Lov
ForumindlægHej (: Nogle der har en simpelt forsøg som påviser Ohms Lov, og som nemt kan forklares? - dvs. som enhver idioit burde kunne forstå (: Fandt dette forsøg på nettet der kunne påvise Ohms Lov: Man kan lave en transformator og sætte et voltmeter til på hver side så det kan ses, at spændingen er æn... -
Odysseus hjemrejse
ForumindlægHvordan er det nu Odysseus hjemrejse er (i rækkefølge)? Er det: Kikonerne Polyfem Faiakerne Kirke Hades Kalypso ithaka Eller er det helt forkert? -
Matematik hjælp søges
ForumindlægJeg søger hjælp til matematik på 2. semester på økonomi studiet. Det gælder følgende emner: - Lineær Algebra, herunder: linier, hyperplaner og underrum matricer lineære ligningssystemer og echelonmatricer operationsmatricer determinanter og udregning af determinanter lineær afbildning lineære af... -
Reformelever får det svært på universitetet
Forumindlæg"Nu kommer reformstudenterne": http://universitetsavisen.ku.dk/dokument9/nyhedsarkiv/2008/dokument76/ Kort sagt er artiklens pointe, at reformeleverne får det sværere fagligt, fordi de nye fag (AT) og den nye struktur i gymnasiet gør, at tværfagligheden stiger på bekostningen af faglig... -
1,08
Forumindlæghej jeg bliver hf student har læst vuc enkelt fag, gælder 1,08 regelen også for mig eller er det kun gymnasie elever og hf studenter. undskyld jeg spørger dumt jeg fatter bare ikke den regel, hvis den gælder for mig er det bare fint og hvis ikke er det også fint. håber at i kan hjælpe mig med vne... -
Idéer
ForumindlægHey folk. Vi er en gruppe fra 3g på HTX der mangler en idé til et Teknologi A projekt. Vi skal finde på et problem (emnet er fuldstændig frit), og (op)finde en virksomhed der kan producere vores produkt, som løser problemet. Vi skal være i stand til at kunne fremstille en prototype af produktet, ... -
hjælp til b) og c)
Forumindlæghej jeg har en opgave med ligningen f(x):=3*sin(2*x)+7|0≤x≤2*π -hvor jeg mangler at: b) løs f(x) =8,5 (det er simpelt men jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det i ti nspire) c) beregn rumfanget af det omdrejningslegme der fremkommer når M drejes 360 om koordinatsystemets... -
ulighed
Forumindlægså jeg på banen igen, har løst følgende ulighed på min lommeregner, den giver x < -17. selve opgaven er . g(x) > f(x) . f ( x ) = 3x + 110 g (x ) -4x-9. Så har jeg selv sagt: 3x + 110 < -4x - 93x + 119 < -4x 119 < -4x -3x119 < -7x Nu dividere jeg med et nega... -
3 grads ligning
ForumindlægHar en opgave som lyder således: "En kvadratisk metalplade med sidelængden 1,2 m udskæres som vist på figuren. Det skraverede område kasseres og resten svejses sammen til en kasse med højden x (målt i meter), hvor 0 < x < 0,6" (Ved godt at det måske ikke giver mening, da jeg ikke ... -
Karaktere i old?
ForumindlægHej, Er der nogen der ved om man får standpunktskaraktere i old? -
karakter
ForumindlægHej. I går fik jeg min aflevering tilbage (C-fag). Jeg afslutter mine c-fag her om en månedstid. Det første standpunkt i dette skoleår har jeg fået 12 i det såkaldte c-fag, dog har jeg fået 10 i min aflevering. Er virkelig frusteret over dette og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg græder inderst i... -
Materiel Ytringsfrhed
ForumindlægJeg er blevet spurgt om, hvorvidt, der i forhold til ytringsfrihed er en materiel ytringsfrihed. Jeg finder det uklart. Men er der det? -
Doping - problem?
ForumindlægEr i gang med et AT-projekt om doping inden for eliteidræt. I den forbindelse er der virkelig mange spørgsmål der popper op hen ad vejen. AT er jo all about metoder og det er lidt svært at finde ud af her. Hvis man nu undersøger noget omkring etik og værdier indenfor idræt, hvilke metoder kan man... -
Hvad gøre det ved teksten at den IKKE er opdelt i kapitler?
ForumindlægSom overskriften siger; Hvad gøre det ved teksten, at den IKKE er opdelt i kapitler? eks. Den svære toer af Lone Aburas hjælp?! -
TERMINSPRØVE ENGELSK :O ?
ForumindlægHeeey, allesammen jeg skal snart til terminsprøve, og vil gerne få trænet. Det kunne være dejligt hvis i havde nogle links til mig på Engelsk B- Niveua eller A. Det HASTER og jeg sætter meget pris på det..:D TAAAAK...:D -
Eksamensklage- hvad skal man have for øje i ens brev?
ForumindlægHej Hvis man overvejer en eksamensklage mht. bedømmelsen af ens karakter, hvad skal man så inddrage i ens skriftlige brev til dem??? Nogen som kan opridse nogle væsentlige punkter som jeg skal have for øje i mit eksamensklage-brev til dem??? Varmeste hilsner Marie K. -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp'er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
Basal humanbiologi
ForumindlægJeg sidder inde med nogle spørgsmål ift. pointfordelingen. Jeg kan forstå, at der gives 2 point for et korrekt svar og (...) minuspoint for et forkert? Hvordan er det lige det hænger sammen. Lad os antage, at X har svaret rigtig på 33 ud af de 50 spg. i basal humanbiologi. 10 ud af de 50 er besv...
