Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19041 til 19060 af 170365
  • Middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Vi har 1000 personer som stemmer, og sandsynligheden for at en af dem stemmer på social demokratiet er 0,23. Midel værdi og spredning beregnes: n= 1000 og p = 0,23 µ = np = 1000*0,23 = 230 ? = vnp(1-p) = v1000*0,23(1-0,23) = 13,31. Mit problem er hvad middelværdien og spredningen fotæller h...
  • Engelsk årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet???
  • reduktion

    Forumindlæg
    hvordan løser man dette reduktionsstykke 4(3a-5b)-5(2a+2b)
  • Rødder

    Forumindlæg
    Beregn rødderne for følgende andengradspolynomier uden brug af ligningsløser eller grafer f(x) = 3 (x-2)(x+7) g(x)= 2x2-10x+8
  • Eskamen bio niv c

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)?
  • Vinteroptag

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lidt i tvivl, jeg er blevet optaget til vinter 2014, men kan jeg godt søge ind på en anden uddannelse der starter til sept. 2013, uden at miste min plads i februar 2014?
  • Hvorfor tage en bachelor/kandidat, når man bare kan tage en fx Finansøkonom uddannelse?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt forvirret det med uddannelsesdelen. Hvorfor egentlig tage en bachelor og en kandidat i fx Økonomi, når man "bare" kan tage en Finansøkonom uddannelse som kun vare to år? Er det fordi lønnen er højere eller er det fordi en bachelor i økonomi er meget mere anderledes end ...
  • Præstationsangst

    Forumindlæg
    Hej Jeg har præstationsangst hvad gør jeg ? Hver gang jeg skal til at læse noget, så er det som om at jeg ikke gider og forstå det også tror jeg bare der er noget bedre på nettet, prøver og forstå det og forstår det ikke.. Hvordan lærer jeg og stole på mig selv ? Når jeg er oppe til eks...
  • potensudvikling

    Forumindlæg
    hej allesammen... jeg håber virkelig i vil hjælpe mig med dette, for er helt på bar bund jeg skal op til eksamen i matematik på c-niveau på STX og et af eksamensapørgsmålene lyder således: 4: Potensudvikling og andre vækstmodeller. Gør rede for potensudviklingen y = b*x^a. Du skal blandt andet...
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    HejJeg skal snart op til spansk eksamen, og er blevet helt i tvivl om hvordan man egentlig begynder en fremlæggelse på spansk. f.eks.I denne fremlæggelse vil jeg snakke om Fidel Castro.Hvordan siger man det på spansk?mvh.Nick H. Lauritsen
  • SIMPELT SIMPELT ang. årsprøve

    Forumindlæg
    Ja imorgen skal jeg til dansk årsprøve men jeg sad og tænkte lidt på, må man selv vælge hvad man vil lave til eksamen, man kan enten vælge, kronik, essay eller litterær artikel?... eller er det sådan at man trækker det? Jeg går i stx 1.g
  • Censor og snyd

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Hvis censorer finder ud af om en person har snydt/plagieret til skriftlig eksamen, ringer de med det samme på skolen og fortælller det? Eller får skolen det først at vide, når karaktererne bliver sendt ud til skolerne? Håber at der er nogle der kan svare, på forhånd tak!
  • Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke lave det jeg skal lave det færdig i dqg hjælp?!!!! 0.2x=1,4 0,2x×x=1,4x
  • Funktioner forskel

    Forumindlæg
    Hej kan I hjælpe mig med den her. På forhånd tak!
  • matematik c

    Forumindlæg
    jeg har bruge for hælp
  • Skriftlig engelsk

    Forumindlæg
    Er der nogen, der var op i skriftlig engelsk årsprøve/eksamen B-niveau sidste år? Som evt. kunne sende mig opgaven, som jeg kan læse igennem? Vil være til stor hjælp :)
  • Gamle mat prøve på emu?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har prøvete at lede rundt på emu, efter nogle gamle prøve til eksamen, men kan ikke rigtig finde dem. Er der nogen der evt, kunne sende et link hvis de havde fundet dem? Ville være en stor hjælp :)
  • Fuldt pensum?

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg er en person der normalt får gode karakterer og owner til eksamerne, men i 3.g er det gået helt ned for mig. I min sidste standpunkt fik jeg for første gang 00 og så hele to gange... Derudover ligger mit snit nok ikke meget mere end over 3. Jeg skal nok kunne hæve det til e...
  • noter tak

    Forumindlæg
    nogle der ligger med nogle noter da jeg skal op i mundtlige matematik ku det være rart med nogen som passer til mundtlig matematik eksamen
  • Shakespeare - sonnet

    Forumindlæg
    Skal til eksamen på mandag, men har et problem med Shakespeare. Hvordan analyserer man egentlig en sonnet?