Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19061 til 19080 af 168518
-
lille oversættelse på 5 linier
Forumindlægmodalverber :) 1.Mr Close har aldrig snakket villet snakke med sine naboer- Mr Close has never would talking with his neighbors. 2. Han har måttet sælge bilen He has had to sell his car. 3. Eleverne vil ikke kunne forstår problemet, hvis du ikke hjælper dem. The students would not understand t... -
Bedste forberedelse
ForumindlægHej studieportalen-mennersker Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og jeg vil gerne forberede mig bedst muligt. I 1.g og 2.g havde jeg en meget sjusket tilgang til gymnasiet, og derfor har jeg nogle huller i min viden. Jeg vil derfor gerne "lappe" disse huller i min viden, og udov... -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her ikke rigtigt hører til herinde, men ville alligevel gerne spørge. Jeg har haft tysk i et stykke tid nu, og jeg fatter næsten ingen ting, jeg får normalt 4 i skriftig, og samme i mundtlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil virkelig gerne have en bedre karak... -
Hjælp til skr. og mndt. mat-eksamen
ForumindlægJeg skal her om to dage op i skr., og om en uges tid op i mndt. matematik-eksamen (1G).Så jeg ville høre om lidt ting:- Hvordan foregår mundtlig eksamen i mat?- Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til begge ting?- Hvor kan jeg evt finde notater som jeg kan bruge?- Ligger der tidligere skr. ma... -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
hjælp til grammatiske fejl i min engelsk opgave
Forumindlægder er mange grammatiske fejl i min stil, men jeg er dårlig til engelsk derfor kan jeg ikke se at der er grammatiske fejl, jeg vil ikke have hjælp fordi dens skal blive rettes, men for at se på rettelsen og vide hvor jeg har fejl og hvad min fejl er. opgaven hedder Explain the importance of famil... -
Spørgsmål vedrørende at dumpe
ForumindlægHej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle... -
integral og vektor regning!!
ForumindlægHej alle sammen jeg har en prøve i vektor og integral regning i morgen, og derfor kunne jeg godt tænke mig nogle gode tips, jeg har matematik på A niveau, hvor meget tror i sådan ca jeg skal kunne. og er der evt nogle der har gode noter eller opgaver jeg kan øve på. eller har/ved et sted hvor jeg... -
Merit
ForumindlægJeg har taget første år af HF, men har pga. sygdom været nød til at holde et års pause. Da jeg har taget første HF på den gamle reform, kunne jeg ikke bare starte på andet år på den nye reform, men skulle starte forfra. Jeg har så valgt studenterkursus i stedet for HF, hvilket jeg er godt tilf... -
2 x 12 :):)
ForumindlægJeg er bare rigtig glad Estoy re feliz fik 12 i mundtlig og skriftlig spansk A me saqué un 12 en español A oral y escrito er oppe i LAS NUBES :):) -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
Vælge studieretning på HHX
ForumindlægJeg har længe gået og overvejet at droppe ud af HTX og begynde på HHX, og nu er jeg blevet helt sikker på, at det er det, jeg vil. Dog er jeg lidt i tvivl om hvilken studieretning, jeg skal vælge. Jeg overvejer de her to: Tysk A - Fransk A - Kulturforståelse B. Virksomhedsøkonomi A - Internatio... -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
Engelsk oversættelse - hjælp tak
ForumindlægHej, jeg har lavet følgende oversættelse af en dansk tekst(den danske tekst står nederst):\n\nMin oversættelse:\n\nAn Englishman, who had a farm in Africa not very far away from the blue Nile, had an elephant too, which he cared much about. His dad had got it from natives. It was very tame and of... -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen i matematik... men er lost... nogle der har nogle notater jeg evt kan bruge? det er mundtlig eksamen i 1.G. Jeg skal op fredag... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
ideer til indhold i samfundsfagsopgave
ForumindlægHej, jeg skal diskutere, i hvilket omfang FN er i stand til at håndtere situationen i Ukraine, samt i hvor høj grad FN kan bidrage til at finde en fredelig løsning på konflikten. så disse to parameter skal jeg benytte. Jeg skal tage udgangspunkt bilag 1 og i teorier som realisme (offensiv neoreal... -
kort rettelse om faget engelsk.
ForumindlægEnglish as a Subject in School I chose A-level English bacause I think English is a very important lanuage, which is spoken all over the world, and in the universities a lot of the books your going to read is written in English. Personally I find the pronunciaion most difficult and it’s a ski... -
Grundrelationen
ForumindlægEt af spørgsmålene til mundtlig årsprøve i matematik lyder på: Bevis grundrelationen (cos(v))^2 + (sin(v))^2 = 1 Nu har jeg ledt alle mine noter og bøger i gennem, og været på jagt efter det på nettet, men kan simpelthen ikke finde det ... Nogle der kan hjælpe ? Tak på forhånd :) -
Hej
ForumindlægJeg har hørt at det bliver rigtigt svært med matematik i en videregårende udannelse, men bliver er meget svært?? hvis ja hvor svært bliver det.
