Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19081 til 19100 af 135334
-
Bestem højde h og bredde b af et vindue
ForumindlægHej alle, Jeg sidder lidt fast i den her, og føler at jeg efterhånden har prøvet lidt af det hele uden at finde frem til noget. Er der en venlig sjæl, som eventuel kan fortælle mig hvordan jeg skal regne denne ud? b) Bestem højde h og bredde b af et vindue. Forklar metoden. (Jeg skal bruge gra... -
Klage over karakter!!
ForumindlægHej .. Nogle der ved om man kan klage over en skriftlig karakter - og hvordan man gør? og hvilke krav der er for at jeg kan klage! I engelsk har jeg fået 10 hele året i skr. og mundtlig og så til skr. eksamen har jeg fået 00 !! Det vil jeg gerne klage over - hvordan får jeg mulighed for det? -
Jeg har Bio B skal jeg tage hele faggruppe?
ForumindlægHejsa! Hvis jeg har biologi B , hvad sker der så når jeg til næste år skal have den naturvidenskablig faggruppe? vil jeg så komme til at få den en ekstra gang på c niveau? Sådan en fagpakke, tages den normalt over et år? -
overskridning af 10 min. fremlægning (eksamen)
ForumindlægHej :) Jeg skal til DIO eksamen i morgen. Til at starte med har jeg 10 minutter til at fremlægge, hvor resten af tiden er en samtale mellem dig, lærer og censor. Jeg ville hører om der vil ske noget, hvis man kommer til at overskride tiden (de 10 minutter) under fremlæggelsen (bliver man for e... -
Hjælp til eksamens spørgsmål om sinus, cosinus og tangens
ForumindlægJeg skal snart til matematik eksame og har fået udleveret et spørgsmål der hedder: Gør rede for sinus, cosinus og tangens i retvinklede trekanter. Menes der med det, at jeg skal definere sinus, cosinus og tangens ud fra enhedscirklen? Jeg skal ikke til at bevise sinus-og cosinusrelationerne vel? -
Bestem tallene a, b og c for et andengradspolynomium
ForumindlægHey! Sad lige og kiggede nogle gamle eksamenssæt igennem (Er ved at læse op til en prøve på Torsdag), da jeg så stødte ind i en opgave jeg ikke rigtig kan løse. Af ren nysgerrighed vil jeg gerne vide hvordan man løser denne type opgave, hvis jeg nu skulle støde på den i fremtiden :) Her er opga... -
Hvor hurtigt kan jeg tage mat c-b?
ForumindlægHej alle... Jeg står i den kedelige situation at den vidergående uddannelse jeg skal søge ind på kræver at man har matematik på b. Jeg har det på c niveau og skal derfor have det opgraderet.. Det er i sig selv ikke så slemt! MEN så vidt jeg kan se så er der kun 10 timer pr uge kurser eller mindre... -
harmonisk svingning a, b, c og d
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at finde a, b, c og d for denne harmoniske svigning, og gerne præcist formlen for ´, hvordan man finder frem til dem. mange tak på forhånd!! -
HJÆLP! Fysik/kemi-eksamen på tirsdag!
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi på FSA på tirsdag. Har lige en række spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe mig med: 1. Hvordan leder ioner strøm? 2. Beskrivelse af, hvordan man opstiller et forsøg med elektrolyse af saltsyre (HCl) 3. Hvorfor henfalder en atomkerne, hvis der er for mange/få neutrone... -
Varmelære - 24 timers eksamen
ForumindlægHej, Jeg har været så heldig at trække et emne hvor jeg mere eller mindre har været mentalt fraværende..^^ Spørgsmålet lyder: Varmelære - Du skal give en mundtlig præsentation af varmelæren, herunder skal du komme ind på eksperimentet "Specifik varmekapacitet for messing" Stikord til ... -
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
Akut hjælp! - Eksamen Bio C
ForumindlægJeg har 4 3ll34 5 figuer som jeg fatter hat af en der kan hjælpe mig med at forklare hvad der sker på figuerne? -
Nogle der forstår dette, skal bruge det til matematik eksamen :)
ForumindlægGøre rede for fremskrivningsformlen og omskriv den så antal terminer er isoleret? -
X^2 test. Eksam
ForumindlægHej, Jeg har svært at forstå X^2-test. Jeg har lavet en rapport om X^2-test men har så svært at forstå hvad er forkert eller hvad er rigtig med rapporten. Kan nogen læse min rapport og kommentere hvis den er forkert, hvis der er noget som passer eller hvis den er rigtig. Har ESAM OM TO DA... -
Hvordan forløber fysik/kemi eksamen?!?!?!
ForumindlægHej! :-D - Jeg skal op i fysik/kemi imorgen. Hvordan foregår den? De "spørgesmål" man trækkker, som man skal lave et forsøg ud af. Kan man godt selv vælge hvad man vil lave fx. tage et forsøg fra nettet? -
Eksamen 2010- notater og konklusion?
Forumindlæghej folkens! Jeg har skrevet min studentereksamen i Matemaik den 1.6.og har fuldstændig glemt at skrive beskrivelser til opgaverne eller en afsluttende konklusion. Vi har aldrig lavet det i min skole og jeg er lidt bange for at miste vigtige punkte.. hvor meget vigtigt er det ?? Hilsen :) -
eksamen - spørgsmål til lovgivninger om indvandrere?
ForumindlægHvilke stramninger har der været mht. indvandrere på det seneste? Hvilke partier er for og hvilke er imod? -
Tysk eksamen - brug for en troldmand!
ForumindlægHejsa! Nu er den tid kommet hvor jeg sidder og sveder over den tyskeksamen jeg skal til i morgen tidlig. Jeg har valgt den nemme løsning for mig; skrive det hele ned og lære det hele udenad. Dog har jeg lige brug for en troldmand som kan finde ud af det her fordømte sprog. Jeg sætter stor pris på... -
Prøveoplæg dansk eksamen
ForumindlægHej Kender I nogen gode steder, hvor man kan finde prøveoplæg til sin danskeksamen? Jeg har trukket "sagprosa om identitet", men jeg synes ikke jeg kan finde så meget godt. Har være inde og kigge på Gyldendal. -
Mundtlig eksamen "du skal behandle"
Forumindlæg"Du skal desuden behandle logaritmefunktionen og herunder bevise en eller flere af regnereglerne for logaritmer" Hvad menes det med "behandle"? Er det bare det samme som redegøre?
