Søgning på: matematik fp10 maj 2020. Resultater: 19081 til 19100 af 34067
-
Mat C hjælp idag søges
ForumindlægHej, jeg søger en som er god til matematik som er god til forklar osv...Jeg søger en idag? Vi kan aftale betaling osv. Kontakt mig via mail: [email protected] -
Radius af en bold
ForumindlægJeg har fået det her spørgsmål i matematik: En håndbold har en største omkreds på 55 cm. Hvor stor er radius i håndbolden? Og jeg kan bare ikke finde ud af det er nogen sød at hjælpe mig? -
Hjælp til omvendt funktion
ForumindlægHej! Jeg sidder fast med en matematik opgave om omvendt funktion, som lyder: f(x)=31,5*0,887^x Nogen, der ved hvordan man omregner den omvendte funktion til den? ^ På forhånd mange tak! -
tværsnitsareal
Forumindlæghejsa jeg har problemer med en opgave i min matematik aflevering. jeg ved ikke rigtig, hvorda jeg skal bærger mig ad! :) har vedhæftet opgaven! :D -
FS10 - HASTER!
ForumindlægHej allesammen! Er der tilfældigvis en der er et matematik geni, og kan hjælpe mig med en udregningsmetode til denne opgave? 2827m2 af Sydamerikakuplens overflade består af glas. Hvor stor en procentdel af Sydamerikakuplens overflade består af glas? -
Ligning!! Hjææælp
ForumindlægHvordan løser man den her ligning? 5^x=4 Kan man evt bruge geogebra til det? Søger også en der har tid, lyst og en hel del tålmodighed, til at hjælpe med nogle andre matematik opgaver:) -
brøk (decimal tal til brøk)
ForumindlægVil gerne have nogle eksempler på de her: a) 0,9 til brøk: b) Sandt eller falsk? : 0,4 x 0,5 = 2/10? har lidt svært ved matematik, håber du kunne hjælpe lidt :)! -
massefylde
Forumindlæghej! har lige to opgaver i matematik som jeg ikke kan løse 1. hvor meget vejer 1cm3 jern ( massefylde 7,87g/cm3 2. hvilket stof er der tale om: 10 cm3 vejer 192,8g -
8. Klasse Terminsprøver
ForumindlægHej! Jeg har snart Terminsprøve i matematik, engel og dansk, men jeg ved ikke hvordan, jeg skal øve mig på engelsk retskrivning. Er der nogle, som kan fortælle mig, hvordan jeg gør? -
MATEMATIKSK EKSAMENAFLEVERING MAPLE
ForumindlægVedkommende der være behjælpelige med en eksamensrelaterede aflevering vedkommende skal være en der har matematik på A-niveau og er sindsyg god til maple og gerne imod betaling.intet slask eller sløseri Helst en der er matematisk begavet . -
SRP-gennemlæsning
ForumindlægKære Forum Jeg leder efter en erfaren gymnasielærer til, selvfølgelig mod betaling, at læse min SRP igennem i hhv. matematik og dansk. På forhånd, tak! -
Beregning af massefylde
ForumindlægHej Studieportalen, jeg sidder her med mit matematik og jeg kan ikke knække koden på denne opgave. http://i.imgur.com/ikrzDCW.png håber i vil hjælpe Mvh Jesper -
Find N'(4) - den afledende funktion
ForumindlægJeg sidder og knokler med en matematik opgave uden hjælpemidler. Men jeg forstår den ikke. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. håber nogen kan hjælpe. -
Forberedelse til terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal snart op til terminsprøve i 9. klasse. Kan i give mig gode råd til hvad jeg skal gøre. Jeg skal op i Dansk og Matematik, skriftlig. Jo flere svar der er, jo bedre bliver det for mig ;-) haha. -
problemregning eller færdighedsregning????
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op i terminsprøve i matematik. Jeg vil bare høre hvad for én er sværest. Problemregning eller færdighedsregning. Der er ikke noget facit ved det her spørsmål. Vil bare hører jeres mening. Tak på forhånd. -
Biologi
ForumindlægHej alle Jeg skal lave en test i biologi imorgen og har både fremlæggelse, og fysik, og matematik for. Så har ikke tid til at læse biologi. Har i nogen gode noter til Darwin? Pleas hjælp mig -
Lineær funktion
ForumindlægJeg sidder med denne matematik opgave, hvor jeg simpelthen ikke aner hvor jeg skal starte fra. Det hele ligger i det vedhæftede billede - håber nogen af jer kan hjælpe :) -
HJÆLP!!! SKRIV TALFØLGEN, REDUCER OG UDREGN
ForumindlægHejsa SP Jeg sidder lidt fast med de her opgaver og vil vide om I kan hjælpe og lære mig lidt til nogen metoder som kan hjælpe mig med min matematik :D På forhånd tak -
Er dette korrekt regnet?
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål om matematik, som jeg ikke er helt sikker på, at jeg har regnet rigtig (se bilag). Man skal reducere udtrykket. Jeg vil sætte pris på, om der er nogen, som vil kigge på det. På forhånd tak -
arrhenius-plot
ForumindlægJeg skal finde Ea udfra arrhenius-plot, men min matematik halter lidt. a=-ea/R Hvordan kommer den til at se ud når jeg skal isolerer ea ea = a*R?
