Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19141 til 19160 af 77388
  • Brug for produkt til projektuge

    Forumindlæg
    Hej, Vi har projektuge her i 9. klasse. Min gruppe og jeg har valgt emnet "mindre ulighed", og vi brug for et produkt. Vi har brug for ideer, så hvis der er nogle der har en ide, så skriv meget gerne (:
  • Produkt til projektopgave

    Forumindlæg
    Hej, min gruppe og jeg er virkelig haft svært ved at finde et produkt, måske der er en der kan hjælpe os? Overemne: Oprør Underemne: Børnemishandling Mvh os fra 9. klasse
  • ligning

    Forumindlæg
    Når der står således i en ligning: 9*x er det ikke det samme som 9x ?
  • Sidste skoledag!

    Forumindlæg
    Alle 3 g9;ere skal vi tælle ned?:-)4 skoledage tilbage!:-)
  • Censorer !!

    Forumindlæg
    HEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:...
  • Hvad må man medbringe

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Som over skriften siger, hvad må man medbringe til mundtlig fysik ? På forhånd tak :-)
  • AT (titanic)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har lavet en AT synpsis i fagene fysik og historie, som har skrevet om Titanic?
  • Lektier i ferien

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt lidt på om der er nogen regler/grænser for hvor mange lektier man må få for i en ferie?Jeg mener at have hørt noget om at lærerne ikke må give lektier for lige inden ferien til den første dag efter ferien.Altså med andre ord må de ikke regne med at vi bruger ferien på at lave lektie...
  • Hjælp til studieretningsvalg..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal vælge studieretning på mandag.. Men jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg vil gerne læse til tandlæge eller farmaceut.. Hvilken studieretning passer mig bedst? 1. Matematik A, Fysik B, Kemi B 2. Matematik A, Biologi B, Kemi B Nogen der vil hjælpe??
  • syre og base

    Forumindlæg
    jeg vil have hjælp om syre og base
  • hlæjp til udregning af konstanter (vektorer)

    Forumindlæg
    Jeg har fået denne opgave, med to vektorer: a =(2, -3) (de står jo så bare over hinanden, da det er en vektor) b=(-3, 9) jeg skal så bestemme to konstanter, s og t, så det her udsagn bliver rigtigt: sa+tb=(-5,9) er der nogle der ved, hvordan jeg kan finde frem til s og t?
  • Magnet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man kan lave en magnet
  • funktioner...

    Forumindlæg
    hvad skal man gøre i sådan en opgave: bestem a og b således at grafen F for funktionen f(x) = (ax+4)/ (x-b) går gennem punkterne A (2.-9) og B (-4.3) tak på forhånd...lille forklaring må gerne medfølge da det jeg skal beruge det i en eksamen i morgen.
  • hjælp til sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har fået en blækregning for og sidder fast ved et af spørgsmålene. spørgsmålet er: Julemanden har 10 rensdyr, men han bruger kun 6 af dem til kanene. på hvor mange måder kan han udvælge rensdyr.. Jeg kunne godt tænke noget hjælp med mellemregningen, for ved ikke hvordan man gør..
  • Tysk oversættelse

    Forumindlæg
    In Trier erleben Sie die Vergangenheit. Die Römer besetzten die Stadt und errichteten viele Denkmäler. Viele Ruinen gibt es noch. Sie erzählen die Geschichte der Stadt. Überall studieren Museumskuratoren diese Geschichte. Die Verkäufer von Postkarten und Restaurants servieren Wein. In der mittela...
  • Atombombe

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil gerne skrive min SSO om hvordan atombomben blev bygget. Ved I hvor jeg kan finde oplysninger om fysikken bag atombomben?
  • Den sorte studenterhue

    Forumindlæg
    Næste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue?
  • Hjælp med ideer til afsluttende projekt

    Forumindlæg
    Jeg ville bare høre omder var folk der kunne hjælpe lidt med nogle ideer til afsluttende projekt i fysik A til HTX uddannelsen.
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan kan man give en fysisk begrundelse for udseendet af pærens karakteristik?? Håber nogle kan hjælpe det er til min fysik rapport
  • SRP

    Forumindlæg
    Overvejer at skrive fysik-historie. Kunne jeg få nogle råd til nogle emner?