Søgning på: matematik b eksamen 2016. Resultater: 19161 til 19180 af 129511
-
Emneforslag SRP - Matematik + Filosofi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Filosofi - Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
Engelsk eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej Hvad er prøvespørgsmålene i engelsk eksamen 9 klasse? Og er der mere end et spørgsmål i løbet af de 8 minutter man har en samtale i gang eller er det kun 1 spørgsmål? Hvad kan et eksempel på et prøvesp&... -
at bestemme de ubekendte stykker i trekant ABC.-A=27 grader a=8 b=10.når vinkel B er spids? når vinkel B er stump?
Forumindlæg -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Dansk stil (eksams sæt 2005)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at give et hint eller to til min dansk stil. Også til hvordan det skal forståes?4. (Formuler selv en overskrift)Skriv et essay om, hvad der bestemmer vores moralske valg i dag. Du skal tageudgangspunkt i Morten Mikkelsen Fra dyder til livsstil (tekst 4) samt inddrageT... -
Vil gerne øve mig til eksamen (delprøve 2)
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kender nogle eksamensopgaver (delprøve 2) el.lign. hvor der er et emne om: Sociale medier - fordele og ulemper (her kan man besvarer spørgsmål) Eller Et emne hvor man skal skrive en Essay opgave om en tekst om det at rejse. Det er en short story som handler om ... -
FSA Fysik 2008 mundtlig eksame
ForumindlægHej alle på Studieportalen. Jeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op 24/06-2008. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Gru... -
Spansk skriftlig eksamen 2010 - hvem skal op
ForumindlægHej allesamen, hvem skal op i spansk i år? og hvornår skal i op? -
Biologi, gode råd til skriftlig eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket skriftlig biologi til eskamen. Jeg er meget dårlig til biologi, men bedre vil jeg gerne blive. Har i gode råd til hvordan jeg kan få 4 eller 7? Hvilke emner skal jeg læse om, som har noget med biologi at gøre? Hvordan kan jeg øve mig? Tak for hjælpen! -
Klage over unfair eksamen?
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dag været oppe i fysik/kemi 9. klasse. Jeg trak syrer ogg baser, hvilket jeg var ret tilfreds med. Jeg startede med at neutralisere HCl og NaOH (--> H20 + NaCl). Derefter påviste jeg først via. kemisk analyse, at det var Cl- ioner i og Na+ ioner. Herefter valgte jeg så at b... -
Den grimme kælling - dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg har valgt teksten Den grimme kælling af Peter H. Fogtdal, til min dansk mundtlig eksammen, men der er nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med hvad budskabet er og hvilken genre det er? -
AT2 : Længdegrad og matematik
ForumindlægJeg er igang med at skrive en problemformulering om overemne " Kampen om længdegrad" Her indgår 3 fag : Engelsk, matematik og fysik. Engelsk og fysik har jeg styr på, men nu mangler jeg at skrive spørgsmål som omhandler den matematiske del af længdegrad... Det eneste spørgsmål so... -
Statistik over kvotienten for matematik-økonomi
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen, der tilfældigvis kender til et sted hvor jeg f.eks. kan se kvotienten for matematik-økonomi de seneste 10 år? Jeg kan inde på KU's hjemmeside se at den var 9,5 i 2012 og 9,1 i 2013. Det jeg enlig har i tankerne er om kvotienten er faldende, eller om det bare er... -
Mundtlig engelsk eksamen på D niveau?
ForumindlægJeg skal om til mundtlig engelsk eksamen om 4 dage. Men jeg har glemt hvordan selve eksamen forløber Er det noget med at man har 10 min til at fremlægge det man selv har (og hvis ja, hvordan unytter man så den tid bedst muligt?) Og så bliver resten af tiden brugt på spørgsmål fra censor ell... -
Skema over samfundsfag eksamen (9. klasse)?
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag eksamen i næste uge, men jeg har vist mistet det stykke papir, hvor der stod hvor lang tid ens eksamen skulle foregår (hvor lang tid man skal tale under prøven osv.) Tak på forhånd. -
Bevis for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay
ForumindlægHej, Jeg læser netop til matematikeksamen i morgen. Jeg er i gang med at lave beviset for den fuldstændige løsning til diff.ligningen y´=b-ay. Som første del i beviset står der at vi skal bevise at y´=(b/a) +ce^(-at) ER en løsning til diff.ligning. Dette skal gøre ved at gøre prøve. Jeg kend... -
privatlærer/ekstra undervisning i mat. fys. og kemi B
ForumindlægHej! Jeg søger hjølp til mat. fysik og kemi på B. Især til eksamensforberedelse. Er der nogle her der kan hjælpe mig? Please :) -
Bestem afstanden mellem punkterne A og B
ForumindlægHej Jeg skal bestemme afstanden mellem punkterne A og B Se vedhæftet billede. På forhånd tak for hjælpen. -
Hvordan finder jeg a og b? Lineær funktion
ForumindlægHejsa! Jeg har denne opgavebeskrivelse, som kan ses på den vedhæftede fil... Hvordan finder jeg a og b? Skal jeg bruge topunktformlen eller er jeg helt glat på den?
