Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19161 til 19180 af 52201
-
hjælp til engelsk sætninger!! hurtigt
Forumindlæghej jeg vil utrolig gerne have en til at tjekke disse få sætninger for fejl da det er noget til en aflevering, ved der er fejl men kan ikke rigtig se hvor? (: I just said the same bad things about her and to her, like they did. I truly regret what I did, and I know I ruined her time in 7-grade, ... -
engelsk retning af tekst
ForumindlægThe Nose that could not be satisfied: When a human nose leaves a body, it develops its own eyes, ears, mouth, arms and it even gets a leg. It has been held a secret for the nose for a long time, because we humanbeings need our nose. And we do not want them to jump around on the street. Because th... -
Gym efter sommerferien ..
ForumindlægJeg skal starte på gym efter sommerferien med studieretningen Naturvidenskab: Matematik A, Fysik B og Kemi B. Som kunstnerisk fag har jeg valgt musik .. Jeg ville lii høre hvordan det er at gå i gym ? Er det meget hårdt ? Hvordan er fællesskabet? Hvordan foregår faget musik ?? Hvor lang tid skal ... -
Totalt forvirring, what to do...
ForumindlægValget står mellem 3 retninger. Hvis nogen evt. selv læser følgende må i gerne komme med begrundelse omkring hvorfor i har valgt det, og hvilken gode erfaringer i har gjort jer. Jeg tænker indholdsmæssigt, ligeglad med fredagsbaren.... Det hele skal foregå på KU 1. Matematik med liniefag i data... -
Mulig fejl i test
ForumindlægJeg har lige prøvet kræfter med testenMatematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2og jeg kom altså frem til at der er trykfejl i nogle af opgaverne. Burde P i spørgsmål 1 ikke have koordinaterne (2,2) i stedet or (2,-2), og burde P i spørgsmål 2 ikke have koordinaterne (2,10) i stedet for (2,1).... -
hjælp til emne.
ForumindlægHej :) jeg skal i den kommende uge skrive en "prøve-studieretningsopgave". Hvor det er blevet bestemt at det skal være inden for emnet Bioteknologi. Problemet er at jeg skal kombinere dette med et af mine studieretningsfag, som er matematik A og Fysik A. jeg kan bare ikke komme på noget... -
SRP (Mat/HIS) - ENIGMA og 2. verdenskrig - Det rigtige valg?
ForumindlægMine valgte fag, som jeg skal skrive i, er henholdsvis matematik og historie. Jeg har brugt en del tid på at surfe rundt og lede efter passende emner - Ét emne kan dog siges at have fanget min opmærksomhed mere end de andre - ENIGMA og 2. verdenskrig, med kryptering som emne. Skulle høre om der e... -
SRO HJÆLPP!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvotdan jeg egentlig kan analysere om Platon i forhold til matematik. Det er nemlig svært at finde noget relevant i forhold til matematik. Kan jeg stadig godt tag ham eller skal jeg bare tage en anden at tale om så jeg kan inddrage noget matematisk. Og hvis det var ... -
Essay - "A Journey" af Colm Tóibín (HJÆLP)!
ForumindlægHej, har været til terminsprøve idag og jeg tænkte om der ikke var nogen der kunne se på det jeg havde skrevet og eventuelt give noget feedback? Delprøve II – Essay on “A Journey” by Colm Tóibín. 1. Life is a never-ending circle, when someone dies, someone else is... -
En Sød SMS?
ForumindlægHejsa...Jeg sidder o tænker på om der mon er nogen derude et sted som kender nogle søde sms'er alla dem der vælter rundt.Et eks. hvis i nu ik er med på hvad jeg snakker om:Nu åbner jeg mit vindue ud til den stille vej. Stirrer ud i natten mens tankerne er hos dig. Ser du den samme måne så sto... -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
Hvad er forskellen??
ForumindlægHej allesammen, Jeg går på nuværende tidspunkt på HHX. Jeg har tænkt over videregående uddannelser, og jeg er egentlig bare nysgerrig omkring. Hvad er forskellen på Matematik-økonom uddannelsen i forhold til økonom uddannelsen? Kan se at man skulle have 6,7 i snit for at komme på Økonomi ud... -
Hjælp til at identificere én grammatisk fejl i sætning II
ForumindlægDen opriginale sætning er i fed skrift, og mit bud er i kursiv. Actors usually hate themself when they make mistakes in front of a live audience. When they make mistakes, actors usually hate themself The old World War 2 veteran was moved to tears when he shaked the President's hand. ... -
Universitets mat
ForumindlægHej Studi Jeg er en gammel bruger, som i sommers blev student. Jeg regner med at i denne sommer at begynde på universitet, sikkert DTU. Jeg er ikke helt sikker på hvilken linie endnu, men er ret sikker på at hvad enten jeg vælger vil den være ret matematik præget. Jeg søger derfor nogle råd, fr... -
Formulering
ForumindlægHej jeg skal snart til at skrive SRP i matematik og fysik, og har brug for lidt hjælp til formulering af regneregler. Jeg har brug for at kunne formulerer, hvad der er jeg gør, når jeg udleder/beviser noget... Fx hvordan formulerer man, at man "tager noget ned fra brøken" eks: a... -
HA almen - som markedsføringsøkonom
ForumindlægHej Jeg er som nyuddannet markedsføringsøkonom kommet i det problem at jeg ikke føler at jeg har de job muligheder, som jeg havde forventet og overvejer derfor at skulle på skolebænken igen. I den forbindelse har jeg overvejet HA almen studiet meget kraftigt. Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvor... -
Privatlærer til barn i 2. kl. søges
ForumindlægEt par timer om ugen til at motivere og hjælpe med det faglige søger vi en privatlærer. -
kort oversættelse
Forumindlæghey hey derude... jeg er ikke helt sikker i min oversættelse af en tekst, så hvis i hurtig ville sende et blik over det og lige skrive hvis der er gramatiske fejl eller forkert ord-brug, så ville det være suuuuuper.. :D Is the USA the nation of liberty? People from foreign countries often s... -
NOGET HISTORISK VED YTRINGSFRIHED
ForumindlægNogen det meget gerne vil hjælpe mig med emnet ytringsfrihed er der noget historisk ved det `? -
Hvordan får man et 12 tal i dansk?
ForumindlægHej alle sammen jeg har et spørgsmål hvordan får man et 12 tal i dansk?
