Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRO HJÆLPP!!

14. december 2020 af Marj0117

Hej jeg har brug for hjælp til hvotdan jeg egentlig kan analysere om Platon i forhold til matematik. Det er nemlig svært at finde noget relevant i forhold til matematik. Kan jeg stadig godt tag ham eller skal jeg bare tage en anden at tale om så jeg kan inddrage noget matematisk. Og hvis det var jeg kunne godt tage om Platon hvordan skulle jeg så skrive om den matematiske del?

Please hjælp har lidt svært ved min dansk håber i kan hjælpe mig ad vejen og vejlede.


Svar #1
14. december 2020 af Marj0117

????????????????


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. december 2020 af hejjjjjjjjjj09

Det kommer nok meget an på hvilke fag, du skriver i(??). En del af opgaven, når man skriver DHO/SRO/SRP, er jo netop, at man skal kunne benytte to fags metoder i samspil. Hvis du f.eks. skriver i filosofi og matematik (eller lign.), og formår at udvælge relevante dele af begge fag, som kan hjælpe dig på vej med at besvare din problemformulering, så vil jeg personligt tro, at man godt kan klare at skrive en god SRO, hvori man inddrager Platon og matA. 


Svar #3
14. december 2020 af Marj0117

Det ligemeget jeg har allerede skiftede til Pythagoras håber ikke at det er for bredt.


Svar #4
15. december 2020 af Marj0117

Men hvis det var jeg skrev om Platon i den analyserende del. hvad ville være bedst at forholde mig i? Altså hvad skulle jeg have skrevet om? FOR JEG ER HELT LOST!!!!!!!!!!!!!


Skriv et svar til: SRO HJÆLPP!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.