Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19181 til 19200 af 170365
-
Opstil en funktionsskrift, [2.6 Affald på Roskilde Festival]
ForumindlægJeg er i gang med at lave en matematik aflevering, hvor jeg har haft lidt problemer med flere af opgaverne, men kunne specielt godt tænke mig at få en forklaring på, hvordan jeg opstiller en funktionsskrift til opg. 2.6 i afleveringen [Affald på Roskilde Festival] Funktionsskriften skal vise sam... -
DNA's struktur
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til mundtlig biologi eksamen på B-niveau, og jeg har et spørgsmål. Jeg skal kunne beskrive strukturen af DNA + RNA. Jeg har læst og læst og læst, men synes det er lidt indviklet. her er hvad jeg har fundet frem til. Strukturen af DNA: • Opbygget som et ”... -
00 i matematik
ForumindlægHej Idag har jeg fået den længe ventede årsprøve tilbage og som overskriften siger ser det ikke godt. 00 det hvad jeg kunne diske op med til noget der ligner en skriftlig matematik eksamen. Mine årskarakterer er heller ikke noget at juble over. 3x 02, for mange 4 taller etenkelt 10 tal, mens res... -
Guldkorn? :)
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :) -
HjælpPPP
ForumindlægHjælp søger hastigt hjælp Gør rede for den eksponentielle funktion f(x) = b·ax, og kom herunder ind på betydningen af tallene a og b, samt grafens forløb. Gør rede for logaritmefunktionen samt begreberne fordoblings- og halveringskonstant. -
HJÆLP TIL FRANSK OVERSÆTTELSE PLZZZ!
ForumindlægHej derude. Jeg har brug for at der er nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende til fransk og plzz lad nu vær at brug google translate. Jeg beder jer, jeg har brug for nogle fransk mænd der ude David spiller som angriber hvor han har scoret i alt 40 mål i hele sin karirere. Han har fø... -
SOP
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til at lave min problemstilling og problemformulering til SOP. Jeg har overvejet at skrive om kvinder i reklamer - Eller rasicme i reklamer, hvor H&M har begået nogle fejl. Hvis du har en ide til et mere spændende emne, hvor fagene afsætning og historie kan br... -
Matematik Aflevering - hjælp!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til : 'Omskriv - hvor det er muligt - nedenstående udtryk til kvadratet på en to-leddet størrelse: 1: a2+10+4b2+4ab 2: 9-6a+a2 3:6ab+b2-12+16a2-8ab 4:(a+b)(a-b)+10b2+6ab HÅBER PÅ I KAN HJÆLPE! :-) -
RIM hjælp det haster
ForumindlægHey venner, hvad kalder man rimet hvis de rimer sådan her: A B A Men B så ikke rimer på noget igen? Så hedder Strofen vel noget hen af A B A C Men hvad hedder den slags rim? -
skolegang i usa
ForumindlægHej, nogle der ved om det er obligatorisk at gå i skole i usa og om det koster penge at gå i high school for dem i de 12 år? -
RUC samfundsvidenskabelige linje
ForumindlægHej! Har tænkt længe over hvad jeg vil læse her efter 3g, og jeg har kigget lidt rundt og fundet den samfundsvidenskabelige linje i RUC, er bare i tvivl om jeg kan bruge det til det jeg gerne vil. Vil det være muligt at tage en kandidat i Statskundskab hvis jeg har haft den samfundsvidenskabelige... -
Vækst i lineær, eksponentiel og potens- model
ForumindlægJeg har følgende eksamensspørgsmål under differentialligninger: 1) Hvad karakteriserer væksten i modellerne y=ax+b, y=ba^x og y=bx^a? 2) Giv for hver af de tre modeller typiske eksempler inden for fx. dagligdagen, naturvidenskab, samfundsvidenskab eller økonomi. Jeg har problemer med at karakt... -
Viden om CUBA belønnes
ForumindlægJeg er i gang med en opgave om Cuba (på universitetsniveau) og er stødt på problemer.Sidder du inde med indgående viden om landet, dets økonomi og udviklingsproblematikker, så skriv til mig. Jeg vil belønne den rette hjælp.Mvh.Marie. -
Bevis for logaritme regneregel
ForumindlægHej. Jeg kunne godt bruge hjælp til at få bevist logaritme regnereglen a * log(x) = log(x^a) Skal man "bare" bruge exp, der jo ophæver log - eller ? ja .. :D -
klage
ForumindlægVed I om det er muligt at klage, efter årskarakteren er givet? -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
Medicin på Harvard
ForumindlægHej, Nogen der ved hvad der specifikt kræves for, at komme ind på Harvard University Medical School? Karaktererneligger på 12 untagens 3 fag, hvor den ligger på 10, 10 og 7, dog mener jeg at dette kan rettes op på. Har forøvrigt lavet et research, men kunne ikke rigtigt finde relevante kilder. ... -
Gode noter til alle perioder?
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk her på onsdag. Jeg tænkte på om der er nogle der har en god oversigt over alle de perioder man gennemgår i dansk? Jeg har kigget lidt under opgaver her på siden, men jeg kan umiddelbart ikke finde én oversigt der dækker dem alle.. på forhånd tak -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
Er HHX et krav?
ForumindlægHi SP! Har en overvejelse om at læse økonomi efter gymnasiet, men er HHX et krav for at starte på økonomi på uni? Læste engang en tråd hvor folk mente at det var lige meget hvor man kom fra fordi den "økonomiske" viden man får på HHX ikke er grundig nok og, at det derfor næsten ikke kun...
