Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19221 til 19240 af 41162
  • krigen i 1864 (2.slesvigske)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig, hvilke føler krigen i 1864 (2.slesvigske) fik?
  • Typespørgsmål til AT?

    Forumindlæg
    Hej Hvilke typer spørgsmål bliver stillet til AT-eksamen? Eksempler?
  • Middellevetid og sundhed i Gegrafi C (Det Haster!!!!!!)

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe mig hurtigt med at forklare hvad Middellevetid og sundhed i Geofrafi er ?
  • Lysets hastighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen og skal bl.a. snakke om lys hastighed, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige? Det er på C-niveau og vil blive meget glad hvis nogen havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på :)
  • Korstogene

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der kan forklare mig korstogene?
  • Brought into my mind

    Forumindlæg
    Kan man godt sige: Something was brought into my mind?
  • Aktantmodel

    Forumindlæg
    Kan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold?
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej, hvis man dumper til en eksamen på STX er der så mulighed for at tage eksamen en gang til på selvstudie eller noget andet? Eller kan det ikke ændres?
  • racisme i danmark?

    Forumindlæg
    racisme i danmark? nogen der kan fortælle mig lidt om det
  • Medicin kvote 2 - AU

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har taget fag om med henblik på at forbedre mit kvote 2 snit i henhold til kvote 2 reglerne på Aarhus universitet - og jeg har søgt medicin. Jeg har lidt erhverserfaring, hvor jeg har sendt dokumentation afsted allerede dengang man skulle søge kvote 2, og nu har jeg færdiggjo...
  • Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år

    Forumindlæg
    Jeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j...
  • politik

    Forumindlæg
    hej alle jeg vil spørge om der er nogen der gider skrive nogle punkter op ift. hvad der er sket de sidste to måneder ift. politik og økonomi. ps. det er primært i Danmark. Mange hilsner Mie
  • definition

    Forumindlæg
    hej. hvad betyder definition
  • Teori om fedtsyrer

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er kommet lidt bagefter på paratviden i kemi og har virkelig brug for hjælp til en del af en raport jeg skal skrive om fedtsyrer. Min rapport skal bl.a indeholde teori omhandlende de forskellige fedtsyrer og teori omhandlende triglyceriders opbygning og egenskaber. Er der nogen d...
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej alle de søde mennesker derude :) Er der nogle er jer, som har skrevet essayet "A sliver of heaven" Hvis i har, så vil I ikke være søde og ligge den her op på studieportalen til inspiration??? please :)
  • Spørgsmål - Sygeplejerskernes travlhed

    Forumindlæg
    Hvad tror I kunne være løsningen på sygeplejerskernes travlhed og underbemanding?
  • Argumenter for om hvad er værd mellem en mønt eller en seddel

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave for, og jeg forstår den ikke helt, jeg har prøvet på at søge om det på Google, men der er ikke noget resultat om det. Jeg ville gerne have nogle argumenter for hvad er værd mellem en mønt eller en seddel? hvis der er en da kan hjælpe, pls svar :)
  • Omformulering

    Forumindlæg
    Nu har jeg ikke fået så gode karakter i samfundsfag og vil virkeligt gerne gøre det godt i min kommende aflevering. Så håber i kan hjælpe! Jeg har brugt nogle citater fra et interwiew, og skal omformulere. Sådan har jeg gjort det: Citat;"underklassen idag er ikke fattig, fordi den mangle...
  • Engelsk rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle lektiehjælpere. Jeg sidder med en engelsk opgave, som jeg er blevet færdig med. Jeg synes, at opgaven har været svær, og jeg har været lidt usikker med mine sætninger. Håber der er en, der er villig til at rette den. Vil blive rigtig gladfor det. På forhånd tak! :)
  • En der kan oversætte tre ord?

    Forumindlæg
    Jeg har et par ord som jeg ikke rigtig har fundet et konkret svar på. Det vil derfor være en rigtig stor hjælp hvis I ville hjælpe mig. -Stereotypes -Attribute -Segretation Det vil være endu bedre hvis jeg også kunne få en forklaring på de tre ord ;)