Projektopgaven (9. kl.)

Spørgsmål - Sygeplejerskernes travlhed

17. februar 2022 af ElevenCaro

Hvad tror I kunne være løsningen på sygeplejerskernes travlhed og underbemanding?


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. februar 2022 af Moderatoren

Hvad vi tror er ikke ret interessant for din opgave. Du skal i stedet finde nogle bedre kilder, som kommer med bud.

Jeg kunne sagtens sige "flere sygeplejersker", men det kan du ikke rigtig bruge til noget. Hvor skal de jo komme fra?


Svar #2
17. februar 2022 af ElevenCaro

Du har ret i noget..., min gruppes ide var egenligt at sygeplejerskerne kunne få en slags assistenter/sekretær som ville kunne hjælpe med f.eks deres papirarbejde, som er det der forhindrer de fleste sygeplejersker i at kunne tage sig bedre at sine patienter. Du siger jeg skal finde nogle kilder, men det har jeg prøvet på masser af hjemmesider, men de fleste fortæller bare om statistikkerne for de travle sygeplejerskere, jeg er åbenbart ikke særlig god til at finde kilder... så derfor ville jeg spørge herinde om nogle havde andre ideer, så jeg også kunne få svar fra andre, forskellige synsvinkler...


Brugbart svar (0)

Svar #3
18. februar 2022 af Moderatoren

God ide, men hvor skulle de komme fra? Skal det være SOSU-assistenter, portører eller hvem? Har de tid til det? 

Det er svært :) 

Måske du/I kan finde nogle kilder fra sygeplejeskerne selv? Prøv at søge efter Dansk Sygeplejeråd, og hvad de siger.


Skriv et svar til: Spørgsmål - Sygeplejerskernes travlhed

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.