Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 117955
-
HF - enkeltfag
ForumindlægHej På Hf-enkeltfag , er naturgeografi så obligatorisk ? -
AT-diskussion
ForumindlægHvad skal diskussionen indeholde? Skal det være med henblik på at diskutere metoder og deres anvendelse eller skal det være mere fag fagligt? -
rusmidler
Forumindlæghej, jeg skal skrive en biologi rapport om rusmidler. vi har lavet et forsøg omkring rusmidler. Hvor en af forsøgspersonerne som er rygre skal ikke ryge en smøg i 24 timer og bagefter ryge en smøg.. hvad sker der når hun ikk ryger smøgen i 24 timer. altså i kroppen -
mat hjælp...
ForumindlægHvordan løser jeg de her opgaver? Jeg har fået at vide, at det er nogenlunde de her slags jeg kommer op i til skriftlig eksamen. Det ville være sødt af dem, hvis de kan vise mig hvordan man løser dem. a) 2x^2-3x+1=0 b) løs ligning 3x^2+5x-2 = 3x+1 c)Givet funktionen f(x)=2x^2+bx+8 Beregn,... -
selvstændigt fysikprojekt
ForumindlægJeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv. -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Reaktion
ForumindlægHejhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-4.pdfOpgave 3b:Omdannelsen fra A til B? Er det en addition af brint eller hvordan? -
Eks. på eksamensspørgsmål i kemi
ForumindlægHejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe -
Kompleksiteten af eldiagrammer
ForumindlægHej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen? -
Hjælp ønskes
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea -
Dispositioner
ForumindlægHej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe. -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
Differentialligningerne
ForumindlægHar et eksamens spørgsmål der lyder på differentialligningerne: y´=ky y´=ay+b og y´=ay(M-y) Ved ikke hvad jeg skal stille op med dem ? -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak -
Sammensatte funktioner
ForumindlægHar fået dette spørgsmål til mundtlige mat b eksamen, håber der en eller anden derude som kan hjælpe mig spørgsmålet ligger som vedhæftet fil! På forhånd tak. ;) -
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
differentialkvotient
Forumindlæggod aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau...
