Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19241 til 19260 af 33479
-
Oversættelser af apparatur
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en kemirapport på engelsk, og jeg kender ikke rigtigt de engelske ord for apparaturet, og ordbogen.dk kan ikke hjælpe mig. Det jeg ikke kender det engelske ord for er: Fuldpipette Magnetomrører Jeg går ud fra, at et pH-meter bare hedder pH meter? :) . Mvh. Anne -
bsc economics and business administration
ForumindlægHej derude. Jeg har overvejet at søge ind på denne uddannelse til sommer, dog er jeg lidt i tvivl om den bliver for svært - da det hele er på engelsk. I min tid på gym. var jeg god nok til engelsk (fik 10/10) - men jeg ved slet ikke, hvor meget det kræver på uni. Er der nogen som har erfaring/el... -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay på engelsk, men jeg har fået af vide, at det ikke har de samme krav som det danske essay. Jeg har kigget på videoerne herinde, men det er til gymnasie nivuaet. Jeg vil spørge, om der er nogle der kan fortælle mig hvad et engelsk essay er for noget. I det danske, skal man... -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
En oversættelse som nu haster
ForumindlægJeg har tidligere haft dette indlæg men ingen svarede så nu prøver jeg igen: Er der nogen som vil rette denne oversættelse: Dansk version Jeg er en ganske almindelig pige på 17 år, som altid har været rimelig tilfreds med tilværelsen. Men nu har jeg fået det vanskelige problem, når jeg er i sel... -
Ejefald og genetiv
ForumindlægJeg skulle oversætte noget fra dansk til engelsk der omhandler ejefald og genetiv. Jeg er slet ikke sikker på min oversættelse. Så hvis der er nogle der lige vil se den igennem, så vil det være dejligt.. :) It may sounds like a crime novel’s title, but it is a description of Charlotte Perki... -
Sterns teori - analyse
ForumindlægHvordan skal denne case analyseres ud fra Sterns teori. Den 20 måneder gamle Emil, bliver afleveret i børnehaven og siger til sin mor at hun skal gå, eftersom han har fået øje på noget sejt legetøj. Da moderen så begynder at sige farvel, vil Emil alligevel ikke have hun skal gå. Moderen bliver ir... -
At gå om
ForumindlægHvis man går i 3.g., har et snit på fx 9,4 men skal have 9,9 i sin uddannelse.Er det så en mulighed at gå 3.g. om?I så fald, man i 3.g. har fået 11 i standpunkt i et par fag, kan man så ikke allerede afslutte dem nu, og ikke have dem det år man går om, så man selektivt udvælger enkelte fag hvor m... -
Metode
ForumindlægEr der evt. en der kan forklare forskellen på kvalitativ og kvantitativ ? -
Hvad søger i?
ForumindlægEr nysgerrig....så vil lige spørge hvad folk derude søger/har søgt? Selv har jeg kun søgt Jura, da jeg er sikke på optagelse. -
Bachelor og sidefag
ForumindlægHej SP. Jeg er ikke blevet meget klogere af at kigge på AAU's hjemmeside. Derfor spørger jeg jer; kan man tage hvilken som helst af deres bachelorere, med hvilket som helst sidefag? Er det svært at overskue at have både en bachelor og et sidefag - har man dem overhovedet på samme tid? På f... -
Eksistentialisme
ForumindlægHvad ville man kunne perspektivere til, hvis man kom op i eksistentialisme? gerne en religion eller en anden filosofi.. -
Fra ha-jur til jura
ForumindlægJeg er startet på ha-jur, jeg er - skal vi kalde mig - lidt ældre og har derfor forholdsvist travlt i mit forsinkede uddannelsesprojekt, min interesse har altid lagt i juraen men jeg valgte ha-jur for at blive dét hurtigere færdig (3 år for at få min bestalling, følte jeg ikke jeg havde tiden t... -
Ændring i pensum på jura på KU
ForumindlægHej Jeg starter efter planen med at læse jura på KU til sommer. Derfor - er der nogle der ved om nogle af bøgerne kommer i en ny udgave eller ved hvornår man kan se pensumlisten for 2010/2011. Jeg fandt denne her pensum liste i et andet forum: en i kbh. er pensum for 2009/10: - Peter Blume, Ju... -
Nietzsche videnskabelig? HJÆLP !
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ved at forberede AT-synopsis og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man kan argumentere for, at Nietzsche er et videnskabeligt brud, men jeg SKAL finde ud af, hvordan.. Er der nogle, som har lært eller læst om Nietzsche og har nogle ideer? Svar hurtigst muligt.. ... -
De 6 differentialtyper??
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve imorgen og jeg sidder fast i de 6 diffrentialtyper. Altså disse. 1) Ligning: y'=h(x) Løsning: y=INTEGRALE(h(x))dx 2) ligning; y'=k*y Løsning: y=c*e^kx 3) Ligning:y'=b-ay Løsning: y=b/a+c*e^-ax 4)Ligning: y'=y(b-ay) Løsning:y=(b/a)/(1+c*e^-bx)... -
Optimeringsopgave
ForumindlægHej Nogle der kunne hjælpe mig med en optimeringsopgave? En cylinder-formet blikdåse, skal kunne indeholdde 400 ml. Den skal have både bund og låg. a) Opstil et udtryk for blikdåsens rumfang og blikdåsens overflade ud fra højden h og radius r. Er jeg på rette spor: V= pi * r^2 * h 400 = pi * r^2 ... -
C- og B-niveau på samme tid
ForumindlægKan det anbefales at tage C- og B-niveau i fysik på samme tid. Min studievejleder mente ikke det vil være noget problem, men vil lige høre nogle med erfaringer. Kender jo ikke selv til faget og ved ikke hvor svært det er etc. Venligst
