Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19261 til 19280 af 78613
-
AT-årsprøve
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og skal til AT-årsprøve om ikke super længe. For nogen betyder det ikke det helt vilde og for andre betyder det meget. Jeg skal op i dansk og samfundsfag og har et rigtig skidt forhold til min samfundsfagslærer og vil derfor gerne gå op og vise ham, at jeg godt kan, MEN hvord... -
Christian IV - problemformulering
ForumindlægHej jeg skal til at skrive den store dansk-historie opgave i 1g. Jeg har valgt faget historie og vil skrive opgaven om Christian IV. Jeg mangler bare hjælp til min problemformulering.. nogle der kan hjælpe!? jeg har tænkt mig at fokusere på hans bygninger og det med at han brugte så mange penge ... -
Hf
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål omkring jeres erfaringer. Jeg vil gerne starte på en to årig hf men mangler mundtlig matematik på 10 klasse niveau men har været oppe i dansk,og engelsk(mundtlig og skriflig) og matematik (skriftlig) Jeg har også taget nogle fag på gymnasielt niveau dog ikke matematilk. T... -
Hjælp til referat.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk i morgen. Har fået en tekst som jeg har 24 timer til at forberede. Jeg har brugt hele dagen på at forstå teksten og har nu lavet et referat af den på dansk. Mit spørgsmål er nu om der er nogen der har tid/lyst til at oversætte dette til tysk? Normalt ville jeg se... -
hjælp hjælp er total deprimeret
ForumindlægHej, I dag var jeg til terminsprøve og det gik virkelig dårligt. Jeg gik i panik og det gjorde at jeg ikke rigtig kunne gå igang. Da jeg så kom hjem og læste min danskstil, tænkte jeg bare det ikke mig der har skrevet det der. Jeg opdagede hurtigt at jeg havde grammatiske fejl. Er der nogle de... -
kildekritik
Forumindlægheyo .. Jeg er ved at være færdig med min dansk historie opgave, hvor jeg skriver om terrorisme. Men jeg mangler stadig at lave en kildekritik og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det da jeg syntes det nogle gode kilder jeg har brugt. Her er mine kilder: http://www2002143.thinkquest.dk/Terr... -
12 sætninger der skal rettes (Haster)
ForumindlægHej, jeg har lavet 12 sætninger om relative pronominer der trænger til en hurtig rettelse. Er skide dårlig så har brug for din hjælp - på forhånd tak! :) //mrsmuss 1. Den lærer, hun havde i de første to år, betød alt for hende. The teacher, she had in the first to years, means all for her. 2. Cha... -
kort oversættelse - hjælp
Forumindlægjeg har oversat denne lille tekst til engelsk: Kære far og mor. Kun et par linier for at fortælle jer, at jeg er kommet velbeholden hertil. Det var en drøj tur over Vesterhavet; det var skrækkelig koldt, og en del af vejen måtte vi sejle ganske langsomt, da havet var fuldt af is. Der var ikke ma... -
Historie lærer søges
ForumindlægHistorielærer søges til forberedelse af eksamen. -
SSO Udsættelse?
ForumindlægGoddag, jeg er kommet i en meget uheldig situation. Jeg har haft en meget dårlig tid de forrige måneder og har ikke haft fokus på det jeg skulle lave, og da SSO opgaven kom over mig fik jeg enormt travlt med i det hele taget og læse den bog jeg havde valgt. Jeg troede jeg kunne nå det, men det ... -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Rettelse :)
ForumindlægEr der én der vil rette dette? jeg er ikke særlig god til engelsk nemlig :) State school with good conscience Next year my daughter will go to school. A thing I should look forward to. Unfortunately I am more concerned than I am anxious. Our state school isn’t good enough. Countless of cancelle... -
Hjælp til rettelse af meget kort test.
ForumindlægHej. Er der nogen, som gider at rette den igennem for mig, og meget gerne kommentere den. På forhånd, tak! Kongeriget Lo Der er mange utroligt smukke feriesteder, men i højsæsonen er de overrendt af charterturister. Jo flere penge folk har, jo flere af dem bruger de på at rejse; derfor er det u... -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
Er man dum?
ForumindlægEr man dum, bare fordi man til en eksamen eller 2 har fået 02? jeg føler mig hvertfald således.. Men er generelt utrolig klog.... bare ikke til eksaminer -
Hvordan skal det forstås?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om opg. 9c i følgende: http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/131206%20MatA-stx-06122013.ashx Skal man kun tage arealet af de lydegrønne flader, eller skal man også tage arealet af de... -
Har jeg skrevet for lidt?
ForumindlægVar oppe i dansk A skriftlig i dag. Jeg endte med at skrive ca. 5–10 % under tegnkravet på 7200 tegn (omkring 600 tegn mindre), men føler egentlig, at jeg kom godt omkring opgaven. Er det noget, der trækker ned? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHåber at i kan oversætte det. Jeg har 5 afleveringer for, så jeg har travlt med at oversætte og det, Håber at i kan hjælpe. :/ ------------------------------------------------ Okay, jeg vil ikke gøre dig sådan sur, men Okay jeg syntes da at du ser meget sød ud. Du ligner da ikke til at stjæle a... -
Nervøsitet der ødelægger eksamenfremlæggelsen - hjælp
ForumindlægHejJeg var oppe og skulle forsvare et 9 tal i bioA og endte med 7.Begrundelsen var, at fremlæggelsen havde været for ustruktureret og præet af meget nervøsitet - og derudover havde jeg flumret lidt med nogle begreber.Så karakteren var måske fair nok.Rapporten jeg skulle forsvaret havde jeg iøvrig... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :)
