Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 48220
-
Rettelse af statistikopgave
ForumindlægEr der evt en der vil kigge mine opgaver igennem og give en kommentar til hvad der er rigtig og hvad der er forkert. -
Tyskopgave
ForumindlægJeg er ved at gå ned med stress, og har virkeligt svært ved at få tid til denne store skriftlige opgave, som tæller med i det store standpunkt, som jeg skal have i slutningen af måneden. Jeg ved godt at den er fyldt til randen med grammatiske fejl, og ukorrekte bøjninger, men jeg har også kun b... -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette dette lille stykke? :)"Die Leute fahren nicht nach Österreich weil es Wärme, gutes Essen, Shopping, viele Sportsattraktionen oder historisches Monumenten gibt. Fährt man z.B. nach Mallorca ist es gewöhnlich weil man die Wärme genießen will. Aber warum reist man dan... -
Rote Armee Fraktion
ForumindlægHej. Jeg sidder med en fremlæggelse om RAF og jeg kan ikke finde nok om det på nettet. Det ville være dejligt hvis i ville hjælpe med at besvare spørgsmålene eller give mig et link så jeg selv kan finde dem :) -Hvorfor startede de? -Hvem støttede dem? -Hvad ville de? -Hvad har de opnået? -Hvad h... -
Ønsker rettelse af tekst.
ForumindlægDie „Kammeraden“ beweisen kein Verständnis für Florian und seine Angst für Bälle. Obgleich sie weissen, dass er schwach und nicht identisch mit den anderen Mitgliedern war, hänseln und verhauen sie ihn. Sie waren sehr widerlich, gewalttätig und dominieren, das ist, was sie zum Ausdruc... -
Synopsis ideer
ForumindlægHej.. Skal skrive en synopsis indenfor emnet: "krig, medier og teknologi". Er selv lidt på bar bund! Håber nogle af jer havde nogle gode ideer til emner tak. -
Et hurtigt spørgsmål..
ForumindlægHej.. Jeg er i tvivl om glosen: på Grøndland Hedder det An/auf/in Grönland? Kram -
of -genitiv? hjælp til sætning
ForumindlægHej hvis jeg skal oversætte denne sætning med hensyn til genitiv: Jeg har oversat dette Først gik arbejderne på byens største stålværk i strejke.: . At first the workers at the biggest steel factory in the town went on strike. eller of the town? -
Hjælp til en kort sætning :-)
ForumindlægHejsa :-) Hvordan oversætter jeg sætningen: "Han lå i koma i flere måneder" Det er især ordene "i flere måneder" jeg har svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig -
Grammatikøvelse - rettelser?
ForumindlægHejsa... Har disse små sætninger som en aflevering til imorgen. Håber nogen vil kigge dem igennem, da jeg har gjort mit bedste, men sys noget ikke lyder helt korrekt.. :) 11.3 – Sætningskløvning 1. Sig mig, hvem er det, der har spist halvdelen af lagkagen? Sag mir mal, wer hat die Hälfte der ... -
Forklaring til grammatikken
ForumindlægHvilket personligstedord skal jeg benytte? Jeg mener, at det må være sein, for hvis det er ihr, er det så ikke en anden kvinde der er tale om? Barnets mor, fru Zingli, må flytte uden sit barn(sætningen på dansk) Die Mutter des Kindes, Frau Zingli, muss fliehen ohne sein/ihr Kind? -
oversættelse 2
Forumindlægkan i se om der er nogen fejl ved de følgende oversættelser?! han hører vognen (Er hørt den Wagen) De ser hunden (Sie sehen den Hund) De giver hunden vinen (Sie geben dem Hund den Wein) Hun hører toget (Sie hørt den Zug) -
Studieretning med 3 A-fag. - STX
ForumindlægJeg har valgt en studieretning hvor jeg får: Engelsk A - Studieretnings fag Dansk A Historie A Samfundsfag B - Studieretnings fag Mediefag B - Studieretnings fag Men skal man ikke have 4 fag på A niveua? det synes jeg der står i §7 i stx bekendtgørelsen -
Bisætning eller hoved?
ForumindlægHejsa! Kan man godt sige dette her, selvom det ikke er en bisætning: "Vielleicht Maria nicht Liebeskummer hat, aber sie..." altså at have "hat" til sidst, elle skal man opstille den, som en hovedsætning, hvor "hat" står efter Maria? På forhånd tak, og fortsat god a... -
RET STiL på 86 ord(DET HASTER!)
Forumindlæghej håber i vil hjælpe mig med at rette en stil på 86 ord, det haster virkelig meget, da den skal afleveres inden kl 12 i aften.. tusind tak på forhånd -
Hjælp til SRP - Dansk/Engelsk (A-niveau)
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til at vælge mit emne til min SRP. Jeg har valgt at skrive i Dansk A og Engelsk A, men jeg er lidt på bar bund mht. hvilket emne der kunne være spændende at skrive om. Har I nogle idéer? Med venlig hilsen Nathja -
Kolonier i Holland
ForumindlægHej, har prøvet at søge omkring hvilken lande havde kolonimagt i Holland. kan ikke rigtig finde noget om det og bliver helt forvirret! Hviken lande havde kolnimagt i Holland og så hvorofor hvis det kan lade sig gøre? -
Hvem opfandt fat man bomben? !!!!!
ForumindlægHvem opfandt atombomben fat man? Og hvornår? -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ...
