Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19341 til 19360 af 84944
-
Diktat
ForumindlægHej. Jeg for ALTID et 8-tal til min diktater. Hvilken metoder kan jeg bruge, for at komme højere op, fx. navneord = Ende på - ENE - udsagnsord = Ende på - ENDE - Nutids-R = brug spiser/spise -
Til dem med biologibogen (SYSTIME)
ForumindlægVille høre om en eller anden havde skrevet forklaringer ned til figurene i bogen og som evt. ville snede dem til mig? Jeg fatter absolut hat af de figuer i bogen har nu siddet og læst hele dagen men de figuer siger mig intet :-S En der har mulighed for dette? -
bevis
Forumindlæghey.. har lidt svært ved at bevise disse to formeler: k = 2 × s2 × sinv/2 (Til beregning af korden i en keglestub) og v = (360° × b)/S2 (til beregning af v i en keglestub) nogen der kan hjælpe.. så i velkomne:D -
Sædkvalitet
ForumindlægHvordan kan det være, at nordiske mænd har en dårligere sædkvalitet end europæiske mænd? -
Kronisk Myeloid Leukæmi
ForumindlægHej.. Er der måske nogen af jer, der kunne tænke sig at forklare mig, hvordan man kan besvare disse spørgsmålet bedst muligt. Kronisk Myeloid Leukæmi (CML) er en kræftsygdom, hvor der ses forhøjede værdier af en bestemt type hvide blodceller. Hos patienter med CML indeholder disse hvid... -
Eksamen
ForumindlægHvad må man medbringe til mdt. prøve i 10 kl.? Det er prøveform 2. -
HJÆLP!! Hvad er induktion???
ForumindlægHejsa! Er der nogle søde sjæle derude, der kan en forståelig og ordentlig forklaring på hvad induktion er? :) På forhånd tak! :) -
En oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med resten af min oversættelse : Klokken 9.30 i går formiddags forsøgte en ung mand at vriste håndtasken fra en ældre dame, som kom gående på fortovet foran banken. Manden, der var på cykel, måtte dog opgive forsøget takket være damens faste greb om tasken. Få minutter... -
lidt rettelse
Forumindlæg1) arving til den britiske trone = heir to the British throne Kan man sige det/lyder det godt? 2) “I didn’t know what to believe, he kind of sound very convincing.” 3)“He had eyes there were so tired – as he hasn’t slipped in many days, and while he was talking I could smell his breath, and ... -
Hurtig sætning :)
ForumindlægJeg skal oversætte fra dansk til engelsk: "Han underbygger sin teori: på trods af at de vestlige lande har det mindst dobbelt så godt som for 50 år siden, er de ikke mere tilfredse" Jeg har forsøgt selv og er kommet frem til: "He supports his theory: in spite of the fact that th... -
Beregning af pH - eddikesyre
ForumindlægHallo derude :) Jeg er kørt fast! :( Jeg skal beregne pH i en eddikesyreopløsning efter afkalkning. Oplysninger: der fjernes 5,0g. CaCO3 (s) koncentration af eddikesyresyre: 0,22 M rumfang: 1,35 l Reaktionen forløber efter reaktionsskemaet: 2 H3O+ (aq) + CaCO3 (s) --> CO2 (g) + Ca2+ (aq)+ 3 ... -
Retning
ForumindlægEr der nogen der vil læse min stil igennem for stavefejl? eller hjælpe lidt med det? -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHvordan vil i oversætte denne sætning: Arbejdet i huset var ikke nok. Jeg ved nemlig ikke om det er "in the house" eller "at the house" Håber i vil hjælpe. TrineLE -
Dokumentation ved ansøgning
ForumindlægPÅ KOT-ansøgningerne står der, at dokumentation for samtlige angivne oplysninger skal vedlægges i en bekræftet kopi. Angående studentereksamensbeviset, hvad gør jeg der? Jeg fik kun et enkelt. -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
HJÆLP!..DET HASTER
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der kan give råd til at forberede sig bedst til mundtlig eksame i DANSK.. ér det en god ide at læse hele 3 års pensum igennem, selvom teksterne til eksamen er ulæste ?? -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Debat om de hjemløse i England og i Danmark
ForumindlægWhat would you do, to help the homeless people in Britian and in Denmark? - Do u care about them? -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd -
Enkelt sætning
ForumindlægJeg er i gang med min engelsk oversættelse, er snart færdig, men er bare gået helt i stå ved denne sætning: Ville De gå ind for en lønnedgang for at hjælpe virksomheden til at undgå konkurs? - Håber at I kan hjælpe mig. På forhånd tak
