Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19361 til 19380 af 63756
-
mol/L til mg/kg
ForumindlægSidder med en opgave hvor jeg skal have regnet 105,263 mol/L til mg/kg. Hvordan gør man det? Kan simpelthen ikke finde rundt i det. :) På forhånd tak. -
eksamen i engelsk
ForumindlægHej Skal op til en af de her i eksamen World war 2 New York Ireland Shocking events Youth - teen issues -
SRP MS- og IR-spektrum
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive min SRP om steroider i kemi A og idræt B. Skal lave en analyse af IR-spektrum og MS-spektrum, hvor jeg inddrager 91-toppen. ved godt at der er nogle SP2-hybridiseringer, men kan ikke se hvad resten er :( og er helt tabt i MS-spektrummet. på forhånd tak :) -
Regressionsmetode
ForumindlægHej Når man taler om regressionsmetode/analyse har det så en betydning for om det er lineær eller andengradspolynomium? - Altså, hvis jeg skriver om andengrads og skal forkalre om regressionsmetode, har det så en betydning for om jeg læser om lineær regressionsanalyse/metode? Og kan i anbefale... -
Koordinatsæts beregning?
ForumindlægJeg har en opgave som lyder : En linje m går gennem punkterne A (2,10) og B (5,4). Beregn koordinatsættene til m's skæring med koordinatakserne og med linjen med ligningen x = -1 Jeg er ærligt blank.. Mindes hverken jeg har set eller lært noget om dette endnu. -
Find N'(4) - den afledende funktion
ForumindlægJeg sidder og knokler med en matematik opgave uden hjælpemidler. Men jeg forstår den ikke. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. håber nogen kan hjælpe. -
Triangulering
ForumindlægHar vedhæftet opgaveformulering. Har bestemt gradienterne til: x: 323,38 y: 377.294 Og den totale absolutte usikkerhed til: 2,71877 Det giver fint mening for mig indtil der, men c-spørgsmålet kan jeg ikke få hul på. :-) -
Forklar, hvad du ved om f(x), når du får at vide, at f'(4)=0
ForumindlægHar mange vanskeligheder med denne opgaver og kan ikke helt hidde ud af hvordan man skal forklarer det Forklar, hvad du ved om f(x), når du får at vide at f'(4)=0 -
Løsningsmængde til ulighed
ForumindlægHej! Jeg sidder med en aflevering hvor jeg skal angive løsningsmængden til uligheden p(x)<0. p(x) er et andengradspolynomium som har forskriften: p(x)=-2*x^2+3*x+5 Hvad skal jeg gøre? -
Lineær funktion
ForumindlægJeg sidder med denne matematik opgave, hvor jeg simpelthen ikke aner hvor jeg skal starte fra. Det hele ligger i det vedhæftede billede - håber nogen af jer kan hjælpe :) -
Tekst opgave.
ForumindlægEn landmand (A. Thomsen) har et antalt økologiske høns. Han ønsker at bygge en hønsegår til hønsene. Hønsegården skal bygget op ad et hnsehus, således at noget af hønsehuset danner den ene side af en rektangulær hønsegård. A. Thomsen har investeret i 40 m. hønsenet. Hvilken bredde skal hønsegård... -
Vektorfunktion
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man finder afstanden til punktet (10, 10) fra Samt hvad arealet af denne kurve er. Definitionsmængden er 8pi -
vektorer 5
Forumindlæghvordan skal a og b løses forstår ikke det med at de er parrellle hvad har det noget og gøre? -
Binomialfordelingen - mat mundligt eksamen!!!!!!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med disse sprøgsmål? Fatter hat selv. -
hvordan vi i fortolke dette?
Forumindlægjeg sider med at spørgsmål angående omkostningsfunktion og tilføjelse dif/funk som lyder: Redegør for forløbet for en typisk omkostningsfunktion i en produktionsvirksomhed hvordan vi i svare på det? -
3-trinsreglen
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål om 3-trinsreglen, jeg håber I kan hjælpe mig. Hvorfor fonktionen skal være kontinuet for at kunne bruge 3-trinsreglen? :) -
interal regning
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med at løse opgave a? tusind tak på forhånd -
Elisa og nedbrydningsprodukt
ForumindlægJeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, især til den sidste del med absorbansen. Alt hjælp er værdsat. -
Opgave
ForumindlægHej. Jeg er ikke hel sikker på, hvordan jeg løser denne opgave. Skal jeg bare løse ligningen f(x) = 0 efter jeg har differenteret? -
Integralregning
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgave 14 b) Jeg sidder lidt fast i den.
