Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19361 til 19380 af 63756
  • mol/L til mg/kg

    Forumindlæg
    Sidder med en opgave hvor jeg skal have regnet 105,263 mol/L til mg/kg. Hvordan gør man det? Kan simpelthen ikke finde rundt i det. :) forhånd tak.
  • eksamen i engelsk

    Forumindlæg
    Hej Skal op til en af de her i eksamen World war 2 New York Ireland Shocking events Youth - teen issues
  • SRP MS- og IR-spektrum

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med at skrive min SRP om steroider i kemi A og idræt B. Skal lave en analyse af IR-spektrum og MS-spektrum, hvor jeg inddrager 91-toppen. ved godt at der er nogle SP2-hybridiseringer, men kan ikke se hvad resten er :( og er helt tabt i MS-spektrummet. forhånd tak :)
  • Regressionsmetode

    Forumindlæg
    Hej Når man taler om regressionsmetode/analyse har det så en betydning for om det er lineær eller andengradspolynomium? - Altså, hvis jeg skriver om andengrads og skal forkalre om regressionsmetode, har det så en betydning for om jeg læser om lineær regressionsanalyse/metode? Og kan i anbefale...
  • Koordinatsæts beregning?

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave som lyder : En linje m går gennem punkterne A (2,10) og B (5,4). Beregn koordinatsættene til m's skæring med koordinatakserne og med linjen med ligningen x = -1 Jeg er ærligt blank.. Mindes hverken jeg har set eller lært noget om dette endnu.
  • Find N'(4) - den afledende funktion

    Forumindlæg
    Jeg sidder og knokler med en matematik opgave uden hjælpemidler. Men jeg forstår den ikke. Jeg har vedhæftet et billede af opgaven. håber nogen kan hjælpe.
  • Triangulering

    Forumindlæg
    Har vedhæftet opgaveformulering. Har bestemt gradienterne til: x: 323,38 y: 377.294 Og den totale absolutte usikkerhed til: 2,71877 Det giver fint mening for mig indtil der, men c-spørgsmålet kan jeg ikke få hul . :-)
  • Forklar, hvad du ved om f(x), når du får at vide, at f'(4)=0

    Forumindlæg
    Har mange vanskeligheder med denne opgaver og kan ikke helt hidde ud af hvordan man skal forklarer det Forklar, hvad du ved om f(x), når du får at vide at f'(4)=0
  • Løsningsmængde til ulighed

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en aflevering hvor jeg skal angive løsningsmængden til uligheden p(x)<0. p(x) er et andengradspolynomium som har forskriften: p(x)=-2*x^2+3*x+5 Hvad skal jeg gøre?
  • Lineær funktion

    Forumindlæg
    Jeg sidder med denne matematik opgave, hvor jeg simpelthen ikke aner hvor jeg skal starte fra. Det hele ligger i det vedhæftede billede - håber nogen af jer kan hjælpe :)
  • Tekst opgave.

    Forumindlæg
    En landmand (A. Thomsen) har et antalt økologiske høns. Han ønsker at bygge en hønsegår til hønsene. Hønsegården skal bygget op ad et hnsehus, således at noget af hønsehuset danner den ene side af en rektangulær hønsegård. A. Thomsen har investeret i 40 m. hønsenet. Hvilken bredde skal hønsegård...
  • Vektorfunktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man finder afstanden til punktet (10, 10) fra Samt hvad arealet af denne kurve er. Definitionsmængden er 8pi
  • vektorer 5

    Forumindlæg
    hvordan skal a og b løses forstår ikke det med at de er parrellle hvad har det noget og gøre?
  • Binomialfordelingen - mat mundligt eksamen!!!!!!

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe med disse sprøgsmål? Fatter hat selv.
  • hvordan vi i fortolke dette?

    Forumindlæg
    jeg sider med at spørgsmål angående omkostningsfunktion og tilføjelse dif/funk som lyder: Redegør for forløbet for en typisk omkostningsfunktion i en produktionsvirksomhed hvordan vi i svare det?
  • 3-trinsreglen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgsmål om 3-trinsreglen, jeg håber I kan hjælpe mig. Hvorfor fonktionen skal være kontinuet for at kunne bruge 3-trinsreglen? :)
  • interal regning

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan hjælpe mig med at løse opgave a? tusind tak forhånd
  • Elisa og nedbrydningsprodukt

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, især til den sidste del med absorbansen. Alt hjælp er værdsat.
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ikke hel sikker , hvordan jeg løser denne opgave. Skal jeg bare løse ligningen f(x) = 0 efter jeg har differenteret?
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe med opgave 14 b) Jeg sidder lidt fast i den.