Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19361 til 19380 af 39512
  • hvad skal en stil indeholde?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal til engelsk A skriftlig imorgen og jeg ville høre om der er nogle som har en oversigt over hvilke elementer/punkter (som genre, synsvinkel, tema osv osv) en aflevering på A skal indeholde? Håber nogle kan hjælpe :) UM
  • opgave 1.071 UDEN hjælpemidler..

    Forumindlæg
    Hej..Har en mat. aflevering for. Og em af opgaverne lyder således: Løs ligningen 1/x + 1/3 = 5/6Er der nogle som kan hjælpe mig med at løse den, eller bar hjælpe mig lidt med at komme i gang med den. For kan ikke huske hvordan man gør, da jeg har haft om det for over ½ år siden :/
  • Danskstil omeksamen.

    Forumindlæg
    Er der mulighed for at tage en danskstil omeksamen i gymnasiet? Jeg var så uheldig, at jeg havde printerproblemer i torsdag, hvilket resulterede i en noget underlig aflevering. Dette mener jeg personligt burde give anledning til et nyt prøveforsøg, men hvordan er reglerne?
  • Stamfunktioner

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er næsten færdig med min aflevering, men har problemer med den sidste opgave: Lad funktionen f være givet ved . Tegn graferne for de fire stamfunktionerne,der går gennem henholdsvis Mange tak på forhånd for al hjælp! (y)
  • trigonometri

    Forumindlæg
    Hej, har en aflevering til imorgen, nogen der kan hjælpe med at beregne benenes hældning og stigens hæjde. benens højde er 2,35 m og afstanden mellem benene er 140 cm. find benenes hældning og stigens højde. Tak på forhånd
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg har brug for hjælp. Jeg skal oversætte 19 sætninger og det har jeg gjort. Men jeg vil gerne have at der er nogle som læser dem og retter den. Dette er en engelsk aflevering. Det haster. Hvis der er nogle der vil hjælpe, så skriv til mig så jeg kan sende den til din ind...
  • 2.gradspolynomier: Haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har denne her mat aflevering får til imorgen, men kan ikke helt finde ud af den her opgave. Givet funktionen f(x)=(-1/2x)^2+3x-5/2 a.Bestem koordinatsættene tilgrafens skæringspunkter med koordinatsystemets akser. b. Løs ligningen f(x)=-6 Tak for hjælpen...
  • Please hjææææælp til tysk!

    Forumindlæg
    Hejsa. Min lærer forventer virkelig en god aflevering af mig og derfor beder jeg jer om lige, at tjekke den, da mine fæoældres tysk-niveau ikke er godt nok til, at kunne se fejlene. Dokumentet er vedhæftet er under 200 ord. Håber virkelig i vil hjælpe så er i dejlige!
  • Kuglens ligning

    Forumindlæg
    Godaften Jeg sidder her med en dum aflevering til imorgen og er stødt på et problem med kuglens ligning. Jeg har forsøgt at omskrive den, men er stødt på flere problemer.. :o Jeg har vedhæftet opgaven, da jeg tror det er lettere end at skrive den ind her. M.V.H
  • hjælp mangler

    Forumindlæg
    HEY Nogen der kan hjælpe mig med 3 opgaver i min aflevering, som skal afleveres i morgen? 2 af opgaverne handler om uligheder. I den sidste opgave skal man beregne arelaet af et hul i et skærebræt. Håber i kan hjælpe
  • Ernie Breaks - short story

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg er i gang med at lave en aflevering i engelsk, fra studentereksamen 2013 og har valgt B'eren som hedder "Ernie Breaks". Jeg mangler noget inspiration - er der nogle der har lavet den og evt. kan sende? :) Tak!
  • Reduktion med potenser og brøkstreg

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg skal reducere dette: (1+9b²+6b)*(1-9b²) (1+3b)³ Jeg ved svaret er dette = -3 b + 1, men kan ikke finde ud af mellemregningerne og om jeg skal bruge 3. kvadratsætning
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en aflevering som også skulle indeholde et essay, og jeg vil gerne spørge om der SKAL være spørgsmål i teksten altså man laver en intro, tekst og konklusion og der man stille spørgsmål i teksten jeg har i intro skrevet hvad jeg vil skrive om og i teksten har jeg så skrevet det.
  • The drover´s de facto

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter eller aflevering om "The Drover´s - De facto"? Jeg sidder her med 24t mdt eng B niveau... har allerede mistet 6 timer... Har kun brug for inspiration til analyse og fortolkning. Pls hjælp mig. Ipek
  • procent!!

    Forumindlæg
    hej allesammen. jeg har problemmer med en af mine afleverings opgave, så vil i være søde at hjælpe mig igennem det? på forhånd tak: en størrelse faldt et år med 7 %, men steg det følgende år med 3%. hvor meget skal den stige det tredje år for at nå det oprindelig niveau?
  • Lineære funktioner

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke rigtig komme videre i min aflevering, og har længe bøvlet med dette spørgsmål. Jeg vil meget gerne have en forklaring på hvordan jeg kommer frem til svaret, istedet for svaret direkte. Tusind tak på forhånd!!
  • Engelsk rettelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en engelsk aflevering, og vil spørge om, der er en venlig sjæl, der er god til engelsk, der vil rette den for fejl? Synes nemlig, at det godt kan være svært at se fejlene selv. Håber der er en, der vil hjælpe mig med dette :-) Tak på forhånd! :-)
  • Eksamenssæt søges

    Forumindlæg
    Hej folkens,jeg er i den uheldige situation at jeg ikke er helt student, da jeg skal til sygeeksamen på torsdag. Hvis jeg kan nå det, vil jeg lige lave en aflevering for øvelsens skyld, men er der nogen der ved om og hvor man kan finde de der skriftlige eksamenssæt, på nettet?På forhånd tak!Sofie
  • Grammatisk opsamling

    Forumindlæg
    Hej der ude :) Jeg har fået en tysk aflevering der går ud på, at oversætte en masse forskellige tyske sætninger. Det kunne være rart, hvis der var en der havde overskud til at gå dem igennem for fejl :-) På forhånd tak for hjælpen! Filen er vedhæftet
  • integralregning

    Forumindlæg
    hej sidder lige med en aflevering hvor der stort set kun er integral regning i, hvilket vi ikke rigtigt har gennemgået endnu. tænkte om der var en der ville tjekke følgende for at se om jeg har forstået det rigtigt.?integralet af sin(x)*x^2dx=2sin(x)x-3cosx^3+k