Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19401 til 19420 af 52201
-
Matematiske fagord/udtryk
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik imorgen og vil godt ha styr på nogen fagord. Nogen fagord der er gode at kunne?? Jeg er lidt lost, og stresset. -
permutationer og enigma
ForumindlægHejsa Er der nogle som kan forklare mig hvad permutationer er ifht enigma? Har i nogle sider eller sådan noget der forklarer matematikken bag enigma? -
3årsopgaven...
Forumindlæghejzan...\n\nStår og skal bruge 2 kilder, det kan være skriftlige el. ikke skriftlige.\nSkal skrive den større skriftlige opgave i historie...emne: Vikingernes ekspansioner. dvs. togterne, plyndringerne og hvordan skibene så ud osv....\n\n Hvis nogen kunne komme med nogle gode ideer, kunne d... -
Adgangs krav
ForumindlægJeg har fået 02 i skriftelig og mundtlig i årskarekter i spansk, jeg har lige afsluttet faget helt med en skriftelig eksamen. Men hvis nu jeg dumper den kan jeg ikke komme ind på nogle humanistiske linjer på universitet. Det ville ødelægge mine fremtidsplaner en helt del, så HVIS jeg nu har dump... -
eksamen
Forumindlæghar lige et par hutige spørgsmål som jeg ikke helt kan få styr på: 1)hvad betyder hellinisme og hellenistisk dualisme? 2) hvad er karakteristisk for disse: Historisk skrifter poetiske skrifter profetiske skrifter 3) Hvad er en lignelse? 4) Hvordan kan det være at der er forskellige historier ... -
Eksamen fysik
ForumindlægI dag fik vi afvide vores 2 udtrækningsfag, skriftlig fysik og skriftlig tysk. Uheldigvis!!! Har i en anelse om hvad jeg kunne blive sprugt om til sådan en skriftlig fysik? Eller eventuel et link omkring fysik hvor jeg kan øve mig, og en FSA fysik af de foregangene prøver? -
Dumpet Dansk A?
ForumindlægHej, Jeg har i dag været til den skriftlige eksamen i Dansk A og er kommet ud med en rimelig dårlig mavefornemelse. I årskarakter fik jeg 7 mundligt og 4 skriftligt. Hvis jeg får 00 her til den skriftlige eksamen har jeg så dumpet hele Dansk A? Eller tager man gennemsnittet af både årskarakter o... -
VIGTIGT :)
ForumindlægJeg skal til skriftlig spansk prøve og derfor vil jeg hører om der nogen som lige kunne hjælpe mig med at få styr på de forskellige ting, da jeg er meget svag til skriftlig. Han køn /hun køn, fleretal, datid, nutid og hvilket led der kommer først i en sætning ville være dybt taknemmelig hvis je... -
Plz heeelp me!! MEGET ENKELT.
ForumindlægJeg skal til skriftlig spansk prøve og derfor vil jeg hører om der nogen som lige kunne hjælpe mig med at få styr på de forskellige ting, da jeg er meget svag til skriftlig. Han køn /hun køn, fleretal, datid, nutid og hvilket led der kommer først i en sætning ville være dybt taknemmelig hvis jeg ... -
Tysk - Wie ich wohne!
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal snart til terminsprøver i fs10 maj 2013.. Jeg er lidt nervøs, og ville spørger hvad der vil indgå i skriftlig fremstilling maj 2013.. Hvordan skal man forholde sig under terminsprøverne, da det er helt anderledes i forhold til fsa. Hvordan er opgaverne opbygget, og hva... -
Klagegrundlag.
ForumindlægJeg var oppe i skriftlig engelsk forleden, og jeg maa erkende, at jeg er meget usikker paa hvorledes det er gaaet. Jeg behersker sproget og staar normalt godt, men til den skriftlige eksamen fik vi foerst lov til at skrive lidt over en halv time efter delproeve 2 er gaaet igang. Umiddelbart ser... -
Ret min dansk referat: Referat af Andrea Busfields' bog Født i skyggernes tid
ForumindlægEftersom, at jeg ønsker at blive bedre til skriftligt dansk, vil jeg gerne have nogen af jer til, at rette den her referat. Jeg har taget udgangspunkt i en roman som er skrevet af Andrea Busfields og med følgende titel ''Født i skyggernes tid'' Skal rettes for, stavefejl, gram... -
Hvad gør du, når du skal skrive en dansk stil?
ForumindlægHej Allesammen,Hvad gør I, når I skal skrive en dansk stil? Grunden til mit spørgsmål er, at jeg er ret så dårlig til at skrive dansk stil; jeg kan ikke få noget ned på papiret og jeg har svært ved at skabe "den røde tråd" i opgaven. Det er ikke fordi jeg er dårlig til dansk, da jeg ikk... -
Let tysk oversættelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, som vil lige vil rette min oversættelse forneden.1. Hvilken størelse bruger du? Hvilken frakke køber du?2. Hvilken bog benytter I? Hvilke afsnit har I allerede læst?3. Hvilke ord forstår du ikke? Hvilke spørgsmål har du?4. Hvilket ord passer her? Hvilken karakter fik du?5. Hvil... -
Rettehjælp til kort tekst?
ForumindlægHej hej! Jeg har lige skrevet denne protest, eller mod-argumentation.. Nogen der gider rette den igennem?16. Les élèves ne doivent rien dire pendant les cours ; ils doivent écouter le professeur.Je ne suis pas d’accord parce que les élèves n’ont pas le bénéfice optimal de écouter le professeur se... -
første del
ForumindlægEr der ikke lige en som vil rette den første del af min stil her, både gramatisk og dårligt formulerde sætninger;)Det er mine kommentarer til et digt, som man lige skulle starte med at kommentere:How to tell a winner?Concerning the poem, telling by the differents between a winner and a loser. I t... -
Rettelse
ForumindlægHej! Nogen der vil kigge dette igennem???Rockets are divided into two principal types: solid-propellant rockets and liquid-propellant rockets. In both types the motor is combustion chambers which burn the fuel. A rocket operates on the same basis principle as an inflated balloon when the air is d... -
Ret. Korte sætninger. Om sten
Forumindlæg2. Observation/descriptionThe observations are as a description of each stone. A list of facts is not enough!!! This is not the place to write the determined names of the stones, this belongs in the conclusion.Hint: give each stone a number that make it easier to make the conclusion.Stone 01. Thi... -
ret 10 sætninger
Forumindlæg1) William and his girlfriend are on holiday in Israel. 2) No one except their closest friends knows exactly where they are. 3) William’s parents worries about the situation in the Middle East. 4) William’s granddad thinks there is nothing to worry about. 5) The news mentions nothing about troubl... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at rette dette tekst tak? today are there many several younger familis who need for help they are busy maybe the have since the use for gardener on partime maybe babysitter or a window cleaner for this reason saw we several factories who offer that sovlve ...
