Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19421 til 19440 af 36437
  • Sammentrukken strukturformel:s

    Forumindlæg
    Hey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :)
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-)
  • Analysemodeller..

    Forumindlæg
    Benytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst?
  • Overfladeareal

    Forumindlæg
    Hej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf
  • Haster, METODER

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår???
  • Eksamensopgave: Vektor i planen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D
  • Fif til læseprøve?

    Forumindlæg
    Hej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D
  • hjælp til min synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana
  • Eksamensopg.2007

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold.
  • hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    hey.. jeg skal op til old til eksamen her til sommer. men jeg vil spørge hvilke mest kendte værker kan man komme op i? er der en eller anden der har idé om det?
  • vektorer og parameterkurver

    Forumindlæg
    hej Jeg skal til mundtlig eksamen og ved ikke hvordan beviser parameterkurver i plan. også parameterkurve generelt skæring med akser, tangenter og dobbeltpunkter. tak
  • BI5 og nitratbestemmelse?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som vil forklare mig hvad BI5 og nitratbestemmelse er? Jeg skal til eksamen imorgen og har ingen ide om hvad jeg skal sige. Nogen som har et forslag til hvad jeg kan sige?
  • Hjælpelærer til oldtidskundskab!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i oldtidskundskab, og kunne rigtig godt tænke mig at diskutere og gennemgå de ting jeg er i tvivl om i pensummet, er der nogen der har lyst til det? :)
  • Nogle gode råd?

    Forumindlæg
    Hej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning?
  • maj 2006

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-4_UDEN.pdf Jeg vil meget gerne have forklaring på den første opgave, tak:)
  • eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    hej allesammen.. har fået i eksamens spørgsmålene. spørgsmålene er: Redegøre for den eksponentielle funktion. men jeg ved ikke hvordan man beviser funktionen. Er der nogen der ved den?
  • banekurvens skæringspunkter med andenaksen

    Forumindlæg
    Hej, Kunne jeg få hjælp til opgave 7 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0084NY.pdf På forhånd mange tak, Liv
  • ligning?

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-4_UD.pdf hey nogen der vil være flinke og forklare hvordan første opgave løses? På forhånd tak
  • Tangentplan til kugle

    Forumindlæg
    Kunne jeg få hjælp til opgave d i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-1_UDEN.pdf Hilsen, Liv1988
  • Ligning

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf Opgave 2, nogen der kan forklare mig d ? På forhånd tak