Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 19501 til 19520 af 32040
-
Ret fejlene i sætninger
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger, og forklar dine rettelser på dansk. 1. He is trying to hide his personally feelings. 2. The children far too often had to take care of themselfs. 3. The widow found the life difficult after her husband died. Jeg har fremhævet fejlene, men ved ikke hvordan je... -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
dets rolle idag
ForumindlægHvad er latins rolle i dag? Og forskellen på et sprog som fx dansk og latin? Bare lige nogle spg. jeg undrede mig over... -
Hoved/bi-fag (SRO)
ForumindlægSå vidt jeg har forstået det, så skal hovedfaget i SRO'en være studieretningsfaget (mindst B-niveau). Eksempel: Jeg har en studiretning med engA, samfB og psyC. Jeg vælger så at skrive SRO i engA og dansk. Derved skal eng være mit hovedfag og dansk er så mit bifag. Ja/nej? Eller må jeg ger... -
Er min oversættelse rigtig?
ForumindlægJeg har oversat:"Han skrev en bog. I et rasendende raseris fart. Om forbindelserne mellem den saudiske bin Laden-familie og den texanske Bush familie. Nu er den her. Den bygger, ligesom hans oplevelse i senge, på artikler og bøger, han har læst. Han kaster en hel bunke af dem i en gryde og... -
At disse nogen?
ForumindlægHvad betyder ordet " at disse" .. altså at disse nogen. ? -
karakter
ForumindlægMå lærer og cansor give -03 hvis man har været der og deltaget i diskutionen? -
Sprogrejse i 2 uger, hvor meget får man ud af det?
ForumindlægHej Har overvejet 2 uger i Barcelona på sprogrejse med EF i sommerferien, men hvor meget får man ud af det? Lige nu har jeg det på A-niveau på HHX, og jeg er på mit 2. år med en karakter på 7/10. Peter -
Eksamensopgave del 2
ForumindlægHej, jeg skriver et paper og har fået udgivet 3 forskellige tekster, dog forstår jeg ikke det 3 spørgsmål Taking your starting point in one of the texts, discuss what factors influence people’s diet choices. Er der venlig sjæl der kan hjælpe? -
Meine Schule
ForumindlægHej allesammen! Jeg har bruge for HJÆLP til en Tysk stil. Det handler om to brøn der har skrevet om deres skole og jeg skal skrive min mening om det. Hvis i vil hjælp mig med vil jeg blive meget glæd for det! Den første handler om Moritz, 15 Jahre, Goethe-Schule, Wiesbaden: ”Ich gehe ... -
Medicin-studiet.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne vide, hvad man skal have med på studiet fx papir, computer osv., og hvordan det er delt op. Er der mange foredrag, eller sider man alene eller i læsegrupper? Tager man noter i hånden eller på en computer, fx under foredrag? Får man lektier for (en form for pensum løbende), elle... -
Essay
ForumindlægHej er der nogen her inde der kan forklarer hvordan jeg skriver en analytical essay? Jeg har skrevet en summary af The rescue. Er det ligesom i dansk, hvor man laver en beretter model? Jeg har fået udleveret en fra min lærer, hvad man gør, men den er væk :( -
College i USA
ForumindlægHej, jeg er en pige i 7. Kl. Jeg har altid haft lyst til at gå på USC. Men der er så mange ting jeg ikke forstår. Mine forældre er ikke så gode til det med samfund osv. Jeg ville gerne på IB og så ind på et universitet. 1. Hvor meget koster et semester på USC? 2. Ib er jo kun på to år med mibdr... -
Raise/rise?
ForumindlægHey piger og drenge. Har et problem med hensyn til at skelne mellem Raise/rise . Synes ellers at jeg kan nemt skelne mellem lie/lay. Er der nogen som har nogle gode tips man kan anvende til at skelne mellem raise/rise ? På forhånd tak -
ideologier...
ForumindlægJeg sidder lige med en samfundsfagsaflevering, der omhandler de forskellige ideologier. Jeg har skrevet at vi i samfundet har 3 klassiske ideologier osv. og fortalt lidt om dem, men skal til at skrive lidt alle de nye ideologier, altså socialliberalismen osv. men der er et begreb, der beskriver d... -
Hedder det et terrorangreb eller et terroristangreb?...
ForumindlægHej allesammen, jeg har et spørgsmål vedr. Nyhedsartikler. Hedder det (ordet) et terrorangreb eller et terroristangreb? Og hvis det er to vidt forskellige ord, så ville det være godt med en forklaring. TAK PÅ FORHÅND! -
Trækker det ned?
ForumindlægHey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s... -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Standby eller kvote 2
ForumindlægJeg vil hører hvad forskellen er på standby og kvote 2 det er noget med i kvote 2 kigger man på andet karakterer altså erhversarbejde og lign. men hvad med standbý kan enhver få det? Jeg skal nemlig ud og rejse efter sommer og vil gerne sikre mig en plads når jeg kommer hjem.. er bange for... -
hvad handler den om?!
ForumindlægHvad handler den her om??http://peecee.dk/index.php?id=21074
