Søgning på: matematik c hf noter. Resultater: 19521 til 19540 af 98817
-
Opgave hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg er rigtig forvirret omkring denne opgave. Er der nogen der kan hjælpe Tak på forhånd -
Rente, procent eller annuitetsregning?
ForumindlægJeg aner ikke hvilken formel jeg skal bruge, til at regne denne, jeg har prøvet alle mulige forskellige, men intet giver det rigtige:/ En forretning tilbyder en afbetalingsordning for et fjernsyn til 10.500 kr. Ordningen går ud på, at lånet skal afvikles over 3 år med månedlig ydelse på 440 kr. ... -
hjælp skoletræt og aner ikke hvad jeg skal gøre
ForumindlægHej, jeg er en 17 årig knægt der har været skoletræt lige siden niende klasse jeg tog direkte fra niende ud på HTX men valgte at droppe ud til fordel for tiende for at modnes lidt. Herefter har jeg så valgt et normalt gymnasium. men min skole ... -
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en årsprøve for i matematik, men jeg kan ikke knække koden til hvordan jeg skal lave delspørgsmålet i den. Derfor håber jeg der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig lidt. Opgaven er vedhæftet som en PDF fil I må have en fantastisk Søndag :) -
Hjælp til lille Mat aflevering
ForumindlægDet forudsættes i det følgende, at den lineære sammenhæng også gælder for større vanddybder. I Filip¬piner¬graven er der målt en vanddybde på 10.265 m. c) Bestem trykket i denne dybde. En ubåd er i færd med at dykke. Den kan højest tåle et tryk på 30 atm. d) Hvor meget vokser... -
Bestod ikke de to eksaminer
ForumindlægHej, Jeg har ikke bestået de to første afsluttende fag i 1. HF, men har ikke været oppe til den sidste eksamen endnu. Skal man gå året om igen på HF eller skal man ikke? Er meget bekymeret lige nu. Vil i svar hurtigst som muligt :( -
Vedr. optagelsesprøve!
ForumindlægHej. jeg var til optagelsesprøve her på Ørestad Gymnasium. Jeg blev prøvet i fagene: Dansk, engelsk, matematik og fysik/kemi. Det gik forholdsvist godt i dansk, engelsk og fysik. men i matematik gik det elendigt. Jeg svarede ca. 6 ud af 17 spørgsmål, og muligvis er de forkerte. Er der stadig en ... -
Facit?
Forumindlæghej allesammen er der forberede mig til matematik ( årsprøve9 i morn!! :Skigger på uvm.dk opgaverne, men ingen facit?Kan det passe? eller er det bare mig der ikke kan finde? -
ER JEG BESTÅET ELLER EJ
ForumindlægHej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået -
Maksimum minimum
ForumindlægHej Jeg har problemer med min matematik som handler om maksimum minimum. Jeg skal har hjælpe inden kl 10. Det er på engelsk. Min msn er be-the-one-89@hotmail.com -
Formelsamlinger ? ? ?
ForumindlægNogen som har forslag til en god formelsamling i matematik, udover Studioportalens? Kærlig hilsen Mathias. Hav det godt. -
Fysik A eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og forbereder mig til eksamen, og tænkte på om der mon er nogen, der ligger inde med noter om laseren? alt kan bruges :) På forhånd tak :) -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej :) Tænkte på at dem der skulle op i biologi som udtrækningsfag i folkeskolen på tirsdag, måske kunne dele nogle noter her? :-) Tror det kunne være en stor hjælp for mange, inklusiv mig! :) -
Opgave om smørsyre
Forumindlæg$morsyre, butansyre, indgår i smør fedt, hvor det især frigøres, når smørret bliver harsk. CH3—CH2 0 CH2—C OH butansyre Stoffet findes også i opkast og fodsved og er kendt for at have en ubehagelig lugt og en sur smag med en sødlig eftersmag. Dyr med god lugtesans kan lug te smørsyre ... -
Tysk - Die Forelle
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle noter til "Die Forelle" af Schubart? Jeg har prøvet at søge på internettet, men jeg har ikke fundet noget... eller måske er det bare mig der er dårlig til at søge :/Jeg er desperat!!!!!!!!!! -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Robert Forest
ForumindlægHej....Jeg er ved at lave en analyse af Robert Forest's The road not taken... og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår det var skrevet.... altså hvilket år eller bare årti....håber der er nogen som kan hjælpe.... -
kan man sige dette?
ForumindlægWhen two people from different cultures falls in love, it’s not longer who their fall in love, but which culture they are falling in love in. -
Engelsk
ForumindlægHej med jer. HAr skrevet stil på engelsk og er nu ved at rette den.Jeg er ikke så god til det med komma, eller Engelsk grammatik generelt så jeg ville blive super glad hvis i gad tjekke nogle sætninger igennem for mig. After having read only three of Raymond Carver’s short stories I allow myself ...
