Søgning på: srp engelsk. Resultater: 19641 til 19660 af 31639
-
Indledning vs. abstract
ForumindlægHej alle. Er der nogen som kan forklare forskellen melem indledning og abstract da jeg ikke selv kan finde ud af det? på forhånd tak. -
linearekombinationer..
ForumindlægJeg søger efter en fyldetsgørende forklaring på begrebet linearkombination. En der har bud på bøger, internetsider osv.? -
3 sætninger.
ForumindlægDer er tre sætninger her, jeg ikke kan finde hverken hoved eller hale i. En der vil hjælpe? 2) Den artikel, du lige har læst, fandt jeg i går i avisen. 7) I den artikel, du lige har læst, kritiserer man regeringens planer. 9) Georg er et menneske, der er meget venligt, og som alle godt kan lide. -
hjælp til ideer, om mit emne
ForumindlægHej min emne til mit at (synops) er VINDENSKAB OG ANSVAR. Hvilke emner kan man skrive under dette emne? Kom gerne med mange forslag, da jeg er lidt blank selv :o) -
Dane eller Danish?
ForumindlægHey. Jeg har lige et kort spørgsmål. Jeg er blevet meget i tvivl om jeg skal bruge Danish eller Dane i den her sammenhæng. Jeg skal oversætte sætningen: "Man kan ikke sige, det er blevet lettere at være dansker." Når jeg oversætter den, skal det så være 1: "You can&rs... -
keder i ??
Forumindlæghejsas .. kender i Bent it like beckham - bedre end beckham.. ^ vi har i min klasse fået en opgave for at vi skal skrive en forsættelse til den, altså hva der sker med jess, og sådan .. det er en ENGESLK stil .. er der nogen der lige kan hjælpe mig igen? -
Fremtidens velfærdsamfund - samfundsfag og dansk
ForumindlægHej alle brugere Jeg er som sagt igang med AT-eksamensprojektet og mit emne er 'fremtidens velfærdssamfund'. Er der nogle af jer derude, som har nogle ideer til hvordan man kunne gå ind og behandle emnet i fagende samfundsfag og dansk?:) -
Præsidenter i USA
ForumindlægHej Jeg skal skrive en opgave om opfattelsen af en amerikansk præsident, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde, og hvad jeg i det hele taget skal sige. Jeg skal specielt fokusere på forholdet mellem mand-kvinde og sort-hvid. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg har virkelig probl... -
Fejlsætninger
Forumindlæga) Will you walk with me to the bakers? b) He gave her a smaller amount of money to spend according to her wishes. Har brug for hjælp til at finde fejlene i disse to sætninger. -
Value chian managment vs ha / ha(jur)
ForumindlægJa egentlig som man sidder og er sikker på, hvad man vil finder man en ny uddannelse som lyder interessant. Jeg faldt over uddannelse "value chain management" den lyder jo super interessant og kunne være et alternativ til Ha / Ha(jur) jeg ellers drømte om. Men tænkte på om value chai... -
Forberedelse til Terminsprøver
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til Terminsprøver her i næste uge. Så tænkte på om hvordan man kunne forberede sig.. Er der nogen der har nogle ideer? -
kan nogen forklare fejlen i sætningen
ForumindlægOne of the characters in the short story “Lightbox” uploads a photo of a berry smoothie, which makes you think it must taste WONDERFULLY fejlen er wonderfully, men kan nogen forklare hvorfor og hvad der skal stå -
Hvordan ville du oversætte disse fire sætninger til dansk?
Forumindlæg1. What am I supposed to do with this time? 2. It tears so many holes. 3. What am I supposed to do to get by? 4. I'm taking time to thinking I. -
hvilken retting til Læge uddannelsen?
ForumindlægHej, jeg vil mægtig gerne være læge. men jeg er rimelig forvirret pga. der findes så mange retninger i gymnasier og aner ikke hvilken jeg skal have for at kunne blive læge? Nogen der har styr på det? -
Post mortem
ForumindlægHvad betyder post mortem? det er i forbindelse med en artikel der handler om bøger, og hvordan computerspil er ved at overtage bøgernes plads artiklen hedder Bogen post mortem -
???
ForumindlægHej nogen som kan se fejlen i følgende sætning, der er kun en fejl : If he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. skal den så ikke lyde således: If he had not taken the wrong turn he would get home a lot earlier????????? På forhånd tak -
Hvad skal jeg skrive om?
ForumindlægJeg har netop fået oplyst mit hovedemne til AT-eksamen i 3g. Emnet lyder: "Kampen for det gode liv". Jeg vil gerne skrive i biologi som ét af mine valgte fag. Men hvilket andet fag skal jeg vælge? Og hvilket selvvalgt emne kan jeg udfærdige en synopsis i? - Ideer vil jeg gerne have... -
Mundtlig eksamen..
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogle der ved hvilken dato de mundtlige eksamens tider bliver frigivet? -
Easier og ikke more easy?
ForumindlægHej. Hvorfor siger man eks. "easier" og ikke "more easy"? Kan høre hvad der er rigtigt, men kan ikke forklare det. -
Mangler oversættelse af ord
ForumindlægSkal oversætte sætningen: adskillelse af tid og rum, udlejring af sociale systemer til abstrakte systemer og øget reflektivitet. Det er for en veninde til en opgave og mangler en ordbog. Kan simpelthen ikke finde en ordbog på nettet der kan oversætte "udlejring" for mig. Nogen der kan...
