Søgning på: dansk stil. Resultater: 19661 til 19680 af 62795
-
Breve fra udvandrer
ForumindlægHej. Jeg er igang med mit AT projekt er søge efter nogle breve fra udvandrer, der har bosat sig i Amerika. Gerne omkring slutningen af 1800 tallet, er der nogen der ved hvor man kan finde det eller om der er en god bog med det i? :) -
DK's økonomiske styrker?
ForumindlægHej :) Er der nogle derude som kan hjælpe mig med at finde ud af hvilke økonomiske styrker DK har, sammenlignet med USA, EU og Japan ?? håber i kan hjælpe !!! -
Langer Samstag6
ForumindlægMein Thema ist Langer Samstag. Es geht um einen Sommer führte zu einem langen Samstag, und es ist nichts im Geschäft! und es gibt eine Menge Angebote, die auf der Kleidung. ZB unter der Kleidung Bikinis und Strumpfhosen. Sehr billig. So Frank und Katja ist auf der Kleidung-Jagd, findet Katja ein... -
DK Jura i udlandet?
ForumindlægNogen der ved om man kan indrette/strukturer sin jura-uddannelse således at man kan drage nytte af den i udllandet? Jeg overvejer nemlig stærkt at bosætte mig i Tyrkiet efter endt uddannelse, men er dog i tvivl om, om jeg i det hele taget kan bruge en dank kandidat i Jura i et andet land? -
at stikke halen mellem benene
ForumindlægHej allesammen .. Når der står "at stikke halen mellem benene" i et debatindlæg, hvad kan formålet med dette så være? Altså hvad er effekten? Jeg har tænkt lidt og skrevet min mening.. Men jeg vil mere end gerne høre hvad i har at sige... -
Fe3+
ForumindlægHvad er navnet på Fe3+ og Fe2+? Jeg ved godt man kalder dem jern(lll)ioner og jern(ll)ioner, men er det bare det? Altså hvordan skal man sige navnet til en eksame, jern-tri-ioner eller jern-3-ioner? -
Offentlige finanser
ForumindlægDanmark var et af de lande, hvor de offentlige finanser reagerede kraftigst under finanskrisen. Hvad kan tænkes at være årsager til dette? -
BNP per indbygger
ForumindlægHej. Jeg skal finde BNPén per indbygger i Danmark og Sverige. Tallene er vedhæftet Så skal jeg forklare forskellene I mellem de to lande og diskuter værdien af data, når man anvender BNP pr. indbygger, som et mål for et lands velstand. Håber I kan hjælpe mig, tak på forhånd. -
Samfundsfag og Historie A - Integration i Danmark
ForumindlægHej folkens, Jeg er i øjeblikket igang med at skrive en probemformulering til integration i Danmark i både samf og his på A Jeg er helt lost. Jeg tager i mod alt form for hjælp, rettelser, forslag etc Mine lærer nævnte at jeg skulle beskær det, da emnet er mega bredt. Vi kom ind på flygtninge... -
short text opgave skal bruge lidt rettelak..?
ForumindlægHej :-) jeg er ved at skrive en kort tekst med mange fremmedord, jeg tror jeg det er gået ret godt, men jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen kunde tjekke efter en ekstra gang for mig! "Cucumber Bones is an exhibition based on our predilection for attributing human characteristi... -
Er der nogen, som vil rette en tysk aflevering?
ForumindlægTusinde tak på forhånd! -
Tysk terminsprøvehjælp 9. klasse på fredag
ForumindlægJeg er en ged til tysk, please hjælp så jeg ikke dumper! hvad kan jeg gøre? -
ishockey puck
ForumindlægDet handler om ishockey puck Billede er vedhæftet. ishockey spilles der med en puck. En puck er en sort skive af vulkaniseret gummi. En standard puck er en tomme tyk. En tomme svarer til 25,36 mm. Hvis diameteren på pucken er 3 tommer, hvor mange mm svarer det så til? Jeg svare 3×25,36 men det... -
Novellen - Pax
ForumindlægHej, jeg ville lige høre hvilke temaer er der i novellen Pax? -
Forskel på låne- og fremmedord?
ForumindlægHvad er forskellen på låne- og fremmedord? -
Medicin og USA
ForumindlægHej kære brugere Jeg har et spørgsmål omkring mulighederne for at arbejde i udelandet efter en endt medicinuddannelse, og herunder kunne det f.eks. være i USA. Altså hvad er mulighederne for at arbejde i USA, efter man er blevet færdig uddannet læge her i Danmark? Tak på forhånd! -
Engelsk - oversættelse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at oversætte denne her tekst til dansk? Selv hvis du oversætter bare en sætning, så er det stor hjælp. :) The Danes are seen as epitome of good order and good sense. They are not very exciteable or romantic, they have neat painted houses set in neat countryside and wear... -
Tysk Markér udsagnsled med gult og grundled
ForumindlægHey jeg er ikke ligefrem den skarpeste til tysk, og har en aflevering for hvor jeg skal finde udsagnsled, grundled og hvilken person udsagnsleddet skal bøjes i. Vil hører om der nogen kloge hoveder derude som kan hjælpe?? Opgaven: Lav 10 sætninger på tysk om Tyskland og tyskerne og 10 sætninger... -
haster lidt meget
Forumindlægjeg skal op i engelsk i morgen til prøve i engelsk men har lidt bøvl med oversættelse, fra dansk til engelsk. så det kunne være super hvis nogle gad at oversætte dette. Hvad er fedme?: hver 10.ende dansker lider af fedme hvis man går et tur i bon bon land ser man pæreformed... -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige nogle spørgesmål vedrørende nogle terminsprøver, som jeg håber i har tid til at svare på. - Hvad går danskretskriving, dansklæsning og dansk skriftlig fremstilling ud på?. Hvordan skal man forberede sig til det, så man kan få en god karakter ud af det? ...
