Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19661 til 19680 af 132250
-
Reducér udtrykket (a + 2b)2 − (a + 2b)(a + b)
Forumindlægjeg har følgende stykke og har forsøgt at løse det, vil bare lige hører om det er rigtigt resultatet jeg har fået. Reducér udtrykket (a + 2b)2 − (a + 2b)(a + b) jeg får = ba+2b -
Hej, er der nogen der vil hjælpe mig med at oversætte en dansk tekst til engelsk?
ForumindlægHver anden gymnasieelev kopierer opgaver fra internettet Rektorformand ved ikke, hvad der kan gøres for at komme snyderiet til livs. AF ANDREAS THORSEN Hver anden gymnasieelev i Danmark har kopieret og afleveret dele af andres opgaver, de har fundet på internettet. Det er konklusionen i en ... -
Sidder fast i SRP Engelsk-Historie : frederick douglass
ForumindlægJeg har brug for hjælp, jeg sidder jer og skal analysere frederick douglass. (her er min Opgaveformulering. Der ønskes en analyse og fortolkning af udvalgte kapitler af :frederick douglass` "Narrative of the Life of frederick douglass, an American Slave" med henblik på en afdækn... -
Nogen der kan hjælpe med et engelsk disposition eksempel til I morgen?!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af det rigtigt, så tænkte om der nogen der kan hjælpe? Den skal være om kendte, speciefikt Justin Bieber! :) -
Daytripper engelsk novelle, samfundsfaglig analyse. - AKUT HJÆLP
Forumindlæghvis der er nogen der kender til novellen daytrippers af Raman Mundair, er der så nogen der kan give mig svar på hvordan Parminder passer ind til de tre sfære af Axel Honneth, Den private, retslige og solidariske sfære. ? -
24 timers Fysik eksamen HJÆLP ASTRONOMI
ForumindlægMåne: 1) Er der måneformørkelse HVER gang der er månen er bagved jordens skygge, eller det det samme princip som solformørkelse hvor jordens bane ikke altid falder sammen med månens..?? - Kan man se fuldmåne ved måneformørkelse eller kan man kun se at den bevæger sig "u... -
har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen
Forumindlægjeg sidder og kan ikke løse den opgave. spørgsmåket lyder på at: hvordan skal jeg forklare opbygningen af fedtstoffer (triglycerider) og giv eksempler på navngivning af fedtsyrer? på forhånd. -
Skriftlig eksamen maj 2013 - hhx131-mat/b-27052013
ForumindlægEr der ikke nogen som er en haj til matematik og som har vejledende løsning til denne opagve? :/ Den handler f.eks. om en virksomheden der producere covers, biografen i Tønder, Fitnessdk og L'EASY -
Gode råd til dansk eksamen 9 klasse?
ForumindlægHar i nogle gode råd til afgangsprøven i dansk 9 klasse, da jeg skal op om et par dage? Nogle gode råd til oplæsningen? -
Fysik/kemi eksamen (spørgsmål under prøven)
Forumindlæg9 klasser, hvilke spørgsmål stillede lærer og censor jer til afgangsprøven i fysik/kemi? -
Hvordan dansk eksamen foregår - hvor lang tid forberedelse har man? HASTER
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i dansk i morgen (studentereksamen, 3.g). Jeg ville høre, om der var nogen der før havde været oppe i dansk, som ved hvor meget tid man har i forberedelsen? Og om der står årstal på den tekst man trækker? Hilsner, blomsterpige1 -
Hjælp til rettelse tysk eksamen c nivea
ForumindlægHåber at der er en som vil kigge på min aflevering -på forhånd mange tak Ich habe den Text, ”ich habe Arno gesehen” gelesen, Der Text ist im jahre 1993 von Katharina Kühl geschrieben und der Text ist eine Novelle. Ich beginne mit einem Resümee des Textes und danach will ich ei... -
Hvordan kan man bevise, at konstantleddet b i en lineær sammenhæng er skæringspunktet med y-aksen?
ForumindlægHvordan kan man bevise, at konstantleddet b i en lineær sammenhæng er skæringspunktet med y-aksen? -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ... -
Engesk eksamen change the world ideer
ForumindlægHej jeg har trukket changs the world i Englsk mundig eksame og er helt på bare bund hvad jeg skal vælge så i må må meget gerne skriv hvis i har nogle gode ideer tak på forhånd -
Hjææælp!! skal til eksamen og kan ikke finde ud af, hvordan jeg præsenterer fristelse/syndefald
ForumindlægJeg er kommet i den situation, at jeg ikke kan finde ud af at præsentere fristelse/syndefald. Jeg skal til dansk eksamen og hvordan skal jeg forklare det overfor min lære og censoren. Hjææælp!! -
Beregn den eller de værdier af b, så dette 2. gradspolynomium netop har én rod.
ForumindlægBeregn den eller de værdier af b, så dette 2. gradspolynomium netop har én rod. y=2x^2+bx+4 Jeg går ud fra at a= 2 b= b c=4 Aner ikke hvad jeg skal nu. -
Bestem en ligning for den rette linje gennem punkterne A og B.
ForumindlægBestem en ligning for den rette linje gennem punkterne A og B. A(−38,0; 3,5), B(−30,6; 5,9), Nogle der kan hjælpe???? -
Eksamen - Hvilken teori dækker mit emne?
ForumindlægDav. Jeg har trukket "Hjerne og Tænkning" Men jeg har lidt problem med at finde en psykologisk teori der dækker kildernes handlinger... har en kilde om en far og hans to børn på 4 og 2 år, hvor jeg måske ville kunne bruge noget udviklings psykologi. en anden kilder omhandler ældres ind... -
''eksamen i historie - vejledning''
ForumindlægHejsa Jeg skal til eksamen i historie næste uge - som min sidste eksamen Jeg orker bare ikke at læse og jeg bruger hele tiden undskyldningen om at ''vi har jo 24 timer til den''- synes i selv at det er vigtigt at læse ? - man skal jo ikke komme ind på noget til eksamen som er ir...
