Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19681 til 19700 af 321608
-
Sammenlignende analyseøvelse
ForumindlægHej jeg har en sammenlignende analyseøvelse. der er nogle cictater som jeg skal komentere, håber at der nogen vil hjælpe mig med at skrive det. -
Meget splittet - hvilken uddannelse?
ForumindlægHej Jeg er enorm forvirret. Jeg er til samfundsfag, pædagogik og naturgeografi mv. Men mest samfundsfag. Jeg ved ikke om jeg vil hellere noget praktisk eller teoretisk. Jeg har allerede haft et sabbatår, hvilket har hjulpet lidt på hvad jeg vil, men ikke nok synes jeg. Jeg ved ikke om jeg skal sø... -
Komplekse funktioner
ForumindlægHej, jeg sidder og læser om komplekse funktioner og jeg har lidt svært ved nogle ting. Så vidt jeg kan forstå er en kompleks funktion en funktion med både realdel og imaginær del således at: f(x+iy) = u + iv Hvor u og v så er henholdvis den reelle og imaginære funktion. Men jeg har svært ved at ... -
Matematik i Da Vinci mysteriet
ForumindlægNogle der har læst Da Vinci mysteriet og kan komme med et bud på, hvordan matematikken bliver brugt som et spændingsskabende element i romanen? -
MAT - Lufttryk
ForumindlægLufttrykket p (målt i millibar) i højden h (målt i km) over havoverfladen er bestemt ved: p=1000*e^-0,1447*h Beregn lufttrykket når højden er 10 km: - Det er jo nemt nok: p=1000*e^-0,1447*10= 8652,2 mb Så står der: Beregn højden, når lufttrykket er 485 millibar. Så skal man jo isolere "... -
Er drikkevaner uafhægnige af køn?
ForumindlægEn klasse vil undersøge, om drikkevaner er uafhængige af køn. Drikkevarerne inddeles i tre grupper: Drikker ofte, drikker en gang imellem, drikker aldrig. Resultatet af elevernes undersøgelser fremgår af følgende tabel: 335 elevers fordeling på drikkevaner: Drikker ofte ... -
Bedre Folkeskole
ForumindlægHej alle, Jeg har prøvet på at lave en oversigt for hvordan folkeskolens timer bedre kunne blive brugt. Jeg har vedhæftet den som Word fil. Hvad syntes I om den? Kunne den også forbedres? -
Bevis ulighed
ForumindlægJeg har fået denne opgave, og aner ikke hvad jeg skal gøre:"Bevis, at der for alle tal x,y tilhører R gælder, at ½(x^2+y^2) større end eller lig med x*y"Jeg har prøvet at forkorte den, men det kommer jeg ingen vegne med... v_v -
potensfunktionen find a og b
Forumindlægen funktion f er bestemt ved f(x)=b*a^x. Grafen for f går gennem punkterne (2.20) pg (4.80). Bestem tallene a og b. Hmm nogn der kunne hjælpe mig med at sætte mig igang da jeg ikk ved hvad man skal.. (udenhjælpemidler) -
Eksamen i Fysik & Kemi, Hjæælp på torsdag. den 19.06
ForumindlægHeeej skal til eksamen i fysik & kemi(9.klasse- FSA) på torsdag den 19.06 og vil spørge hvad er det bedst, at vise eller sige, hvad man er efter 7 tallet eller højere? Nederstående står det jeg ik vide, hvad jeg skal vise eller sige Salte Atomkraft Stråling Bølger og Svinger Transformation ... -
Forskel på Fransk fortsætter B og A
ForumindlægHej, Jeg skal snart til at vælge studieretning og ville i forbindelse med det gerne vide, hvad forskellen mellem Fransk fortsætter B og A er. Hvor meget mere kommer man til at lære, er der flere afleveringer/har man mere travlt, og hvis man vælger det på A, vil man så i sidste ende være i stand ... -
Henrik Ibens forhold til kønsrolledebatten?
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp med dette: Diskuter hvordan Ibsen forholder sig til tidens kønsrolledebat med inddragelse af Elisabeths Grundtvigs tale ’Nutidens sædelige Lighedskrav’ Jeg fandt denne artikel på nettet http://www.kvinfo.dk/kilde.php?kilde=225 da min lærer ikke har giv... -
Luther's tanke gang
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med at svar denne spørgsmål... Hvilke muligheder fik den enkelte troende med Luthers tanke gang? mange tak (*,*) -
The talented mr. Ripley
ForumindlægEr der SLET ingen i hele verden der har skrevet noget om Tom Ripley fra bogen: The talented mr. Ripley.. Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind!! :o) Søde mennesker er der nogen der har - then help me please.. -
Fordel med stor bakteriecelle?
ForumindlægHeej alle hjælpsommelige mennesker. :)Jeg laver min første biologirapport, og under "diskussion" lyder et spørgsmål:Ville det være en fordel for en bakteriecelle at være større?Er der nogen som har viden om det ? ,, På forhånd , tak. Michelle . -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man "På trods af deres enorme økonomiske og materielle underskud har de et enormt menneskeligt overskud. Det bedste de ved er at dele ud af dette overskud i form af gæstfrihed, sang, dans, gaver osv" på engelsk? -
HVAD HEDDER UDDANNELSEN?
ForumindlægHej mennesker :) Forleden hørte jeg om en person, som havde taget et uddannelse. Jobbet efter hendes uddannelse handler om at finde grundene andres død. Nogen der måske ved hvad uddannelsen hedder? Tak på forhånd :D -
eksistentialismen
ForumindlægJeg skal lige have noget på det rene: Søren Kierkegaard er eksistentialismens fader. Og han mente at mennesket selv er skyld i sin tilværelse, igennem handlinger og beslutninger. - Men hvad bruger man rent faktisk eksistentialismen til? Bruger politikkerne det eller ? -
Haster! : Forklar hvorledes hormoner styrer kønscelledannelsen
ForumindlægJeg er fuldstændig blank på overstående, jeg har helt styr på hvad hormoner går ind og gør angående menstruation og graviditet. Så jeg ville høre om der var nogle rare mennesker som gad at svare mig på det her spørgsmål: Forklar hvorledes hormoner styrer kønscelledannelsen? Mange tak Kasper -
Fiskeperspektiv - mysterie
ForumindlægTyd det gamle billede "Et fiskeperspektiv". Hvad laver fx fisken på Månen og hvad bliver der af fiskestangens snøre? Hej!! Nogen der har nogle gode forslag til dette mysterie. Har slev 1 til 2 forslag. Men jeg vil gerne høre fra nogen andre kloge mennesker. :-) På forhand tak!!
