Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19701 til 19720 af 42939
-
Esterdannelse
ForumindlægHejsa. Jeg er blevet stillet en opgave som lyder: 1. Fremstil en ester vha. kondenstation 2. giv den et systematisk navn. 3. Hvad kan man gøre for at øge udbyttet af esteren? CH3-COOH + HO-CH3 --> CH3-COO-CH3 + H2O Ethansyre + Ethanol --> Ethansyreethylester + vand Mit spørgsmål er: 1. ... -
Linjespektre
ForumindlægHvis man laver et forsøg med hydrogen i et rør og sætter energi til (strøm) så vil hydrogenen lyse. Hydrogen lyser normalt blåt, men hvis man ser på et linjespektre af hydrogen lyser det jo også rødt? Forstår ikke helt hvordan det kan være, er det fordi at man ser lyset "spaltet" så d... -
Videregående uddannelse tandlæge
ForumindlægHej Alle, er der andre herinde som har søgt tandlæge ? Og er der muligvis folk herinde som allerede læser tandlæge ? :) -
Beregn sandsynlighed P(X=80)
ForumindlægSe først opgave screenshot og så min udregning. Har jeg udregnet det korrekt? -
Dårlig til tysk!
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her ikke rigtigt hører til herinde, men ville alligevel gerne spørge. Jeg har haft tysk i et stykke tid nu, og jeg fatter næsten ingen ting, jeg får normalt 4 i skriftig, og samme i mundtlig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil virkelig gerne have en bedre karak... -
MEDICIN TILVALGSFAG HJÆLP!
ForumindlægKære SP Jeg er meget frustreret lige nu og meget bange for, om jeg har ødelagt hele mit semester! Jeg er kommet ind på medicinstudiet på KU her til sommer og jeg har fået plads til februar (jeg er vinterstarter). Jeg har haft travlt siden sommerferien med både kørekort og det ene og det andet.... -
Uni: Hvad hvis man ikke aflevere?
ForumindlægHvad sker hvis man ikke aflevere en afleveringsopgave til tiden? skal aflevere en i morgen (eller teknisk set i dag) 12:00, men har kun lavet første opgave og de 4 sidste opgaver skide svære! -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
hjælp
Forumindlægjeg er ikke så god til engelsk da jeg skal op i mundtlig engelsk. jeg ved ikke hvordan jeg skal øve mig til at værre bedre til det mundtlige engelsk. Har et bud på det? Hawra -
det her tager KUN 1 sekun..HASTER
Forumindlæghejza,er der nogen, som gerne vil hjælpe mig lidt forberedelse til mundtlig tysk?Hvordan forbereder man sig bedst til tysk mundtlig? Hvad er det bedste man kan gør i læseferien, for at få 13..:? :? -
Gennemsnitskarakter
ForumindlægHvordan beregner man gennemsnitskarakter F.eks hvis man har fået Dansk mundtlig 02 Dansk skriftlig 4 Matematik skriftlig 7 Matematik mundtlig 4 Hvordan beregner man gennemsnit af de karakterer? -
OPTAGELSESPRØVE
Forumindlægjeg skal op i mundtlig optagelsesprøve i matematik jeg er virkelig meget nervøs:( NOGEN DER VED HVAD DE SPØRGER OM? mundlig er det færdighed man fortæller seriøst et eller andet hjææælp:'( -
HASTER!!!
ForumindlægPlease svar på mit spørgmsål under emnet : mundtlig engelsk :D har virkelig brug for jeres hjælp, skal nemlig snart op i mundtlig engelsk :s -
Bestået i matematik
ForumindlægHej, Jeg har fået 7 i matematik skriftlig på A niveau og jeg skal op til den mundtlige her på tirsdag. Så jeg ville bare spørge, er jeg bestået faget selv hvis jeg får 00 mundtlig? -
årskarakter 3.g
ForumindlægHej Så mine årskarakter fortæller mig jeg har 2.42 i snit. Kan jeg godt bestå det her 3.år? Hvad er kravene når jeg skal op til dansk A mundtlig og spansk mundtlig og så SRP -
dumpe 3.g
ForumindlægHej Hvis mit snit er 2.42 ca. i årskarakterne og skal op til dansk A mundtlig og spansk A mundtlig samt SRP sidste år. Hvad er chancen så for at dumpe året fuldstændig? -
Forberedelse til historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal forberede mig til historie eksamen i STX.. Er der nogen der ved hvor stor en betydning de læste "kilder" i undervisningen har til eksamen? Er det noget jeg kommer til at kunne bruge til eksamen, for eksempel når jeg skal inddrage 2-3 andre kilder som suppellering til de 10... -
Årskarakter
ForumindlægVi har lige fået årskarakterer og jeg fik 10 i dansk (skriftlig fremstilling). Jeg har siden sidste karaktergivning lavet følgende opgaver og fået følgende karakterer:Terminsprøve: 10Artikel: 10Danskopgave (om Cecil Bødkers Vædderen): 11Analyse af Lektor C. Blomme (Det Forsømte Forår): 13Terminsp... -
FACIT: Matematik A STX 27. maj 2016
ForumindlægFACIT TIL MATEMATIK A 27. MAJ 2016 Evt. afrundingsfejl kan forekomme, idet jeg har arbejdet hurtigt igennem. Kommentér gerne! Mvh Anders Jensen ___________Delprøve 1___________ Opgave 1 x^2+10x (eller x(x+10) hvis du faktoriserer den) Opgave 2 det(vektor a, vektor b)=71 Opgave 3 Mod... -
forskriften bestem ud fra to givne funktionsværdier
ForumindlægHej.. Jeg sidder og grubler lidt over hvad jeg skal gøre med dette spørgsmål: 2. Eksponentiel udvikling Fortæl bl.a. om forskrift, vækstrate, fordoblingskonstant. Redegør for, hvordan forskriften kan bestemmes ud fra to givne funktionsværdier Det er det understregede og kosive spørgsmål der gi...
