Søgning på: srp engelsk. Resultater: 19801 til 19820 af 31639
-
Spansk, førnutid, HJÆLP
ForumindlægHej. "Jeg er gået", er det før nutid, så det hedder "He andado"? Eller er det kun før nutid hvis det hedder "Jeg har gået"? -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
Metode ?? hjælp, skal snart i årsprøve!
ForumindlægHej folkens. Jeg og min gruppe skal op i årsprøve i AT på torsdag, og i vores tilbageleveret synopsis spørger vores lærere ind til, hva det er for en metode vi har brugt til et af vores besvarede spørgsmål. Vi er ret i tvivl om hvad det er for en metode, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælp... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Problemer i aflevering om adj. og adv.
ForumindlægJa, overskriften forklarer sådant set problemet. Det er de 2 sidste opgaver i min aflevering, der handler om adverbier, jeg har problemer med, og hvor jeg er meget usikker på hvorvidt jeg har gjort det rigtigt. Jeg har altså lavet besvarelsen, jeg vil bare høre om i kan finde nogle fejl, og i så ... -
Hvornår siger man hvad
Forumindlæg´Hej.. hvornår siger man nogle og hvornår siger man nogen -
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
Hjælp til retning af sætninger
Forumindlæg-Er disse sætninger korrekte? Jeg har overstrejet, hvad jeg tror, jeg har gjort galt. Håber på hjælp! :) "There wouldn’t be anything left to drive me forward" "What if my wonderful, precious mother was sitting on the streets begging for money, when the enemy marched... -
excel-hjælp
ForumindlægHar et stort excel-ark med datoer i en søjle og renter i den næste (vedhæftet). Desværre står kun nogle få af renterne korrekt som kommatal (fx 3,19), de fleste står forkert (fx 3.248). Jeg tænkte jeg så bare ku søge på "." og erstatte disse med ",". Desværre finder excel in... -
Nudansk ordbog over nettet?
ForumindlægNogle der kender en? -
Nogen der vil rette:DDDD
ForumindlægTo the Minister of Foreign Affairs Unfortunately, I might bring a piece of bad news again. Our embassy got attacked under the riot here in the country. Nobody got hard injured but all the furniture got smashed. The money got stolen, and there is no information about where they got rid of but we... -
Spansk eller tysk? Hjælp
ForumindlægHej derude, Jeg er i tvivl om jeg skal forstætte med tysk på gymnaiset eller starte på spansk. Hvad siger I til det? Det vil være dejligt, hvis I kommer med jeres egne erfaringer omkrign tysk eller spansk. Eller bare generelt fortsættersprog og nybegyndersprog på gymnasiet. - GA -
Handelsbrev - Hjæælp
ForumindlægJeg skal oversætte et lille styk som et et handelsbrev, hvilket jeg ikke kan.. Håber I vil hjælpe mig? Sætningen er således; Kitchen Utensils Ltd. specialisere sig netop i udstyr til mindre restauranter, og vores gryder og pander er sædeles velegnede til det italienske køkken. -
rigtigt = oversættelse
Forumindlæg"It's Only Me" It's only me," said the boy with the gun, as he surrendered to sheriffs in the boys' bathroom. If only that were true. In the 48 hours after Charles Andrew Williams shot up his high school in Santee, Calif., 16 more kids in California were arrested or det... -
Were or was
ForumindlægHej studieportalen. Mig og min ven kan ikke blive enige om hvorvidt det hedder, i wish This was your lips, eller i wish This Were your lips. Jeg mener man bruger "was" da det vel er henholdsvis "i" og "This" der er grundled, og at "your lips" er genstandsle... -
Hvad betyder statslig kontrol og styring???
ForumindlægOverskriften siger sig selv :) Det er lande som: indien, Kina Brasilien som har den slags.. Hvad med Danmark? hvad har vi så? -
Korrekt oversat?
ForumindlægFølgende tekst er oversat: I den industrialiserede verden er overvægt et alvorligt problem, både hos børn og voksne. Hver da kan børn og unge sidde foran Tv-apparatet og fortære den ene reklame efter den anden om mad, som er rig på fedt og sukker. Børns stillesiddende liv og mangel på motion øge... -
Hurtig lille spansk oversættelse
ForumindlægHej, min kammerat og jeg har lidt svært ved at fatte meningen bag den her tekst. Kan jeg få nogen til hurtigt at se på det. Er til 24 timers spansk eksamen, så det må siges at haste lidt.. Første stykke er mest som en hjælp til forståelsen, mens det sidste stykke er det vi har problemer med. Hvis... -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Lektiehjælp til matematik A søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t...
