Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19821 til 19840 af 60468
-
Skitser en mulig graf for f
ForumindlægHey, er der nogen der kan hjælpe med en opgave? Billede af opgaven er vedhæftet. Tak på forhånd -
Internationalt orienterede studieretning - engelsksproget?
ForumindlægStudieretningen som jeg beundrer, er den internationale studieretning med studieretningsfagene: International Økonomi A - Afsætning A - Kulturforståelse B Men jeg har mulighed for at have den på engelsk, men er det en god idé? Hvad er fordele og ulemper ved at have den på engelsk her i Danmark... -
Descartes og Fermates
ForumindlægHej - er der nogen, der gide hjælpe med at forklare el. henviser til en kilde for at forstå hvad Descartes normalemetode er? Det er en math mundtlig eksamens sp., som jeg skal op til i morgen. Opgaven lyder: Gennemgå enten Decartes normalmetode eller Fermats tangentmetode i detaljer og sammenli... -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
Hotel California-hjælp til analyse:) haster!
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal aflevere en engelsk analyse af sange ''hotel california'' skrevet af The Eagles. men jeg kan virkelig ikke finde nogen analyser på nettet af den, så jeg har ikke noget jeg kan gå ud fra? ville være rigtig lækkert hvis nogen af jer ville sende et link til ... -
SRp - Hjælp CASH !...
ForumindlægHej Alle Er der nogen der ved, hvor man kan få nogle timer hos en der kan hjælpe med en at forklare om et emne jeg har ? altså jeg har en bog på engelsk, og engelsk er også en af mine svagheder så hvis nogen kunne hjælpe mig med at få det forklaret så kunne jeg blive meget glad. Jeg betaler ger... -
analyse og fortolkning
ForumindlægHej :) er der nogle der er super gode til analyse og fortolkning, er lige blevet færdig med min, men har ingen anelse om det er rigtig det jeg har lavet. Vil derfor hører om der er nogle der vil se den igennem og se om det er rigtig, det jeg har lavet. Det er nemlig en meget vigtig opgave jeg e... -
Identitetsdannelse i bander
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive srp i samf a og engelsk a og mit emne er Identitetsdannelse i bander. Jeg står og mangler en engelsk tekster eller noget i den stil, hvor det giver mening at analysere den i forhold til mit emne. Så jeg ville høre, om I havde nogle foreslag til tekster eller bare andre... -
Hjælp til eksponentiel funktion- og lineær funktionsspørgsmål
ForumindlægHej jeg har problemer med at løse opgave c, kan nogen hjælpe? Jeg har regnet opgave a og b :) Tabellen nedenfor viser udviklingen i antallet af internetopkoblede elektroniske apparate, som ikke er smartphones, i perioden 2010 til 2014. Årstal 2010 2011 2012 2013 2014 Antal a... -
regneforskrift
ForumindlægHey, hvordan bestemmer jeg en regneforskrift af formen f(x)=ax+b, hvor f(x) betegner antallet af flyvninger i år efter 2000? Jeg har disse oplysninger at i år 2010 var det 11,9 mill. flyvninger og i år 2020 vil det være 15,8 mill flyvninger. -
Jeg er desperat , hjælppppp !!!!!
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 2.g, jeg har matematik på B-niveau, jeg hader virkelig meget matematik. Jeg kan ikke sætte mig ind i faget, og til sommer skal jeg op til en skriftlig eksamen... Jeg er bange for at dumpe :( hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig ??!! :( -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
Lidt eksamenshjælp
ForumindlægEksamen står for døren, og jeg har været så heldig at få udtrukket kemi. Jeg har kemi på højtniveau. Det jeg godt kunne tænke mig var udover mine egne noter, noter om følgende: -Forskellige typer reaktioner (addition, substitution, elimination, osv.), hvordan man kan se hvornår det er det ene o... -
Dannelse af førnutid og førdatid
ForumindlægHvordan er det nu lige at man gør når man på engelsk skal danne plusquamperfektum (førdatid) og perfektum (før nutid) -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
selvstuderende
Forumindlægmin lillesøster går på HHX, hun har haft meget fravær grunndet sygdom. Hun skal til afsluttende eksamen til sommer og vil gerne vide, hvad reglerne er for at være selvstuderende - er der nogen her der kan hjælpe os? PFT -
Skift af linje samt klasse, men kan ikke endnu?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en 1.g’er som gerne vil skifte linje. Der kun kun lige gået ca 2-3 uger siden vi kom i vores klasser, og jeg er meget utilfreds med min klasse, og min linje. Den linje jeg er kommet på er SamfA og Engelsk A linjen, som slet ikke var min 1 prioritet. Jeg føler mig også mege... -
pc hjælp
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min computer...vil nemlig gerne skifte sprog sådan at når jeg tænder for den at den så aotumatisk er på engelsk... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej Hvis man både har Engelsk B og Engelsk A, kommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset? -
KOMME I TANKE OM
ForumindlægHvordan siger man: KOMME I TANKE OM på engelsk?
