Søgning på: SO2 - Studieområde del 2. Resultater: 19841 til 19860 af 198015
-
længde danskstil analyse
Forumindlæghej :) sidder med en dansk stil til imorgen. og vil gerne vide hvor lange jeres stile plejer at være? :D ved godt det er et lidt halvdumt spørgsmål, men anyways. det hjælper mig lidt. :) -
Stil - gennemgang med mig?
ForumindlægGodeftermiddag.\n\nVil blot spørge, om der er en venlig sjæl, der vil hjælpe med min engelsk stil? Der er nogle punkter og spørgsmål, som jeg meget gerne vil have gennemgået, så vil derfor ikke lægge den her ud på studi - så hvis du har msn, ville det være en stor hjælp.\n\nMvh. Tissi -
globalisering
ForumindlægSkal skriv SSO om Globalisering her om et par måneder.\n\nMin vejleder har forslået mig at skrive kort om glabalisering, beskrive fordele og ulemper og give et bud på fremtiden i forhold til den 3 verden.\n\nSelv synes jeg det virker lidt for let og simpelt. Synes det er svært at se, hvad jeg hel... -
Procent
ForumindlægHej jeg har problemmer med en opgave, som jeg ikke kan lave, så derfor tænkte jeg i vil hjælpe :-) . a. 25% af 275 kr. = kr. b. 50% af 69,50 kr. = kr. c. 100% af 10 kr. = kr. d. 15%.. af 75,00 kr. = ... -
Hjælp til to tyske gloser
ForumindlægHej eksperter...\n\nHvordan oversætter jeg disse to gloser til tysk?\n\n"Ægteparret har været gift i 38 år."\n\n"I stykket optræder fem personer, af hvilke Martin og Clara er de absolutte frontfigurer."\n\nPå forhånd tak.. -
Programmer til matematik
ForumindlægBegyndte her i sommers på HH, og da afleveringerne foregår på pc, så ville det være rart med nogle programmer, der kunne hjælpe. Søger bl.a. en anden editor end word, da word har svært ved brøker.\n\nJeg har fundet et godt program til grafer, nemlig Graph. -
Hjæælp tysk stil rettelse
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at rette min tyske stil for grammatik fejl? Nivueau svarer til b på matematisk linie.. Hvis der er nogen eksperter som vil hjælpe så skriv hurtigst muligt, den fylder halvanden side på com.. Så sender jeg til din mail adresse, det er nemmest. -
Bistandspolitik // SSO
ForumindlægJeg skal skrive om hvilke interesser af udenrigs- og indenrigspolitisk art, der bliver varetaget gennem dansk bistandspolitik. Nogen forslag og gode råd? -
Fysik eller kemi på c
ForumindlægHvilket fag er umiddelbart lettest på c-niveau? Og på b-niveau?\n\n - Fysik\n - Kemi -
13 i kemi- eller fysikrapporter
ForumindlægEr det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en. -
Lidt om henfald
ForumindlægHej til jer alle sammen Er der nogen der kan fortælle mig lidt om Alfa, Beta og Gamme hanfald inden tirsdag så er det bare super dejligt, bare fortæl hvad de kan osv. har virkelig brug for det, kom nu hjælpppppp .!!!!! :D i må gerne kome med detaljer f.eks at de kan det også sker det hvis i ved... -
Janteloven
ForumindlægHej!\n\nVille bare lige hører hvilken betydning du mener janteloven har for det danske samfund/danskernes sind??\n\n -
et par gramma sætninger
Forumindlæg1.Han må have haft det dårligt.He must have felt bad. eller...He must have been ill2. Han må give den opgave til sin sekretærhe has to leave that assignment/task to his secretery3.Det er ikke sikker, men jeg kommer måske i morgen.It is not fore sure, but I might come tomorrow.4. Det er meningen, ... -
B-niveau fag
ForumindlægHej,\nJeg har en studieretning ved navn Åben Science, jeg har følgende fag:\n\nMatematik A\nKemi A\nDansk A \nHistorie A\nBiologi B\nFysik B\nEngelsk B\nTysk B\nIdræt c?\nMediefag C\nSamfundsfag C\n\nDet jeg gerne vil vide er om jeg ikke kan få flere B-niveau fag?\n\nMalfoy -
mat-opg
ForumindlægHejJeg har fået lidt problemer med flg. opgave:Iet koordinatsystem er en parabel P og en linje L bestemt ved: P: Y=x^2-8x+11 og L: y=-½x.Tegn linjen og parablen.Beregn koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem L og P, og løs uligheden -½xParablen har en tangent, der er parallel med li... -
Det hvide snit/lobotomi
ForumindlægHej derude! Jeg skal til at skrive SRP i biologi og historie , og jeg har valgt at skrive om Det hvide snit/lobotomi, men jeg mangler noget historiefagligt. Jeg vi gerne kigge på noget med menneskerettigheder, menneskesyn, og den politiske tankegang bag Det hvide snit. Min historielærer syntes j... -
Disponibel indkomst blandt 25-29årige
ForumindlægHey studerende.Jeg sidder med en ginikoefficient, som viser udviklingen i uligheden i de disponible indkomster blandt 25-29årige indvandrere. 100 = total ulighed og 0 = total lighed.Nogen der har et godt bud på hvorfor at indekstallet vender fra nedgang til en massiv opgang* i 1995 til ind i midt... -
Statistik
ForumindlægHej jeg har fået følgende opgave stillet: En spiller prøver 8 gange. "Opskrive et muligt udfald for spilleren, hvor gevinsten kaldes for G og tabet kaldes for T". Er der en derude der har et hint tal hvordan jeg opskrive udfaldet for spilleren? God weekend. :D -
udannelses titlen "bach." ift. "cand. merc".
ForumindlægHej på bagrund af artiklen http://www.business.dk/karriere/her-er-uddannelserne-som-sikrer-dig-de-bedste-loenninger undret jeg mig over hvordan en "Erhvervsøkonomi, cand.merc. (CBS)" og "Erhvervsøkonomi HA, bach. (CBS)" adskiller sig fra hinanden? - Tak på forhånd. -
Hjælp til problemregning!?
ForumindlægHej! Der er denne opgave, som jeg slet ikke forstår så derfor tænkte jeg om der er nogle, som gider at forklare det til mig? ++ Der skal helst være mellemregning med! :) Sådan lyder opgaven: - En arv på 45.500 kr. skal fordeles mellem 4 arvinger, sådan så A får 36%, B får 20%, C får 15,5% og D...
