Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 89230
  • Analysering

    Forumindlæg
    Hejsa.. jeg går i 8. klasse og skal snart til en prøve eksamen i muntligt dansk. jeg har fået at vide at vi skal analyserer en novelle, en artikel eller et digt. det er første gang jeg skal til eksamen så jeg ved ikke helt hvordan man analyserer en tekst, når man er til en eksamen. så derfor vil ...
  • Hvad går EU traktaten ud på?

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Skla til eksamen imorgen, men ved ikke rigtig hvad EU-traktaten går ud på?!?! Nogen der kan hjælpe?
  • Wie

    Forumindlæg
    Hvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen?
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.?
  • Engelskeksamen

    Forumindlæg
    Skal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
  • Skriftlig dansk - HF

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har skriftlig dansk eksamen snart. Hvordan kan man øve sig i dansk skriftlig? Er der eksempler? Hvad synes I man kunne gøre? På forhånd tak :)
  • råd

    Forumindlæg
    hej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år?
  • B-niveau: hvordan forbereder i jer?

    Forumindlæg
    Hej.... om en uges tid skal jeg til og til eksamen i kemi...og så ville jeg høre andre om hvordan i forbereder jer...? for synes det kan virke en smule uoverskueligt....
  • Mat A niveau - bestå

    Forumindlæg
    Godaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler.
  • Engelsk Disposition 9 klasse

    Forumindlæg
    Er der slet ingen steder hvor man kan få en "opskrift" på hvordan man laver en korrekt engelsk disposition til en 9 kl eksamen. Håber meget på lidt hjælp
  • Noter til macbeth

    Forumindlæg
    Jeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (:
  • Louis Pasteur

    Forumindlæg
    Jeg har snart eksamen, hvor jeg skal fortælle om louis pasteur og hans metoder. Er der nogen der kan hjælpe mig ?
  • Medieetik

    Forumindlæg
    Heej!!! Jeg skal til eksamen og kan komme op i medieetik, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad medieetik er, er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd Tak
  • Atom

    Forumindlæg
    Hej jeg er totalt blank og skal til eksamen i morgen hvordan udregner jeg protroner og neutroner i kerenen?? og skal forklares ud fra et periodisk system?? hjælp
  • nedkøling exoterm eller endoterm process?? hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har brug for hjælp hurtigt til min AT eksamen. Når man nedkøler madvarer sker der så en exoterm process eller endoterm process? På forhånd tak
  • Mængder

    Forumindlæg
    Jeg vil godt vise, om disse udtryk gælder distributive love, i) A ∪ (B \ C) = (A ∪ B)\ (A ∪ C) ii) A ∩ (B \ C) = (A ∩ B)\ (A ∩ C) iii) (A\B)' = A' \ B' hvor mærket ' betegnes komplementærmængden. Hvis jeg forsøger ved første udtryk, får jeg x ∈ A ...
  • PROBLEMER MED UDREGNINGERNE!

    Forumindlæg
    Jeg kom i gang med opgaven,men kan ikk komme videre...hjælp tak.-Denne opgave går ud på at løse ligningen på side 125 i Grundbogen manuelt, dvs. uden at bruge Mathcad el. lign. I skal altså løse følgende ligning med hensyn til xT: a·(xT - h)2 + b·(xT – h) + c = a·(xT + h)2 + b·(xT + h) + c ...
  • sagaanalyse?

    Forumindlæg
    hej skal til eksamen imorgen, ville lige høre hvordan en sagaanalyse ser ud? hvad man skal fortælle hvis jeg træk , en saga? tak
  • 3g og snittet

    Forumindlæg
    Det er sådan, at jeg går i 3g, og har fået nogle uheldige årskarakter hér til slut. Faktisk så uheldige, at jeg ikke er bestået. Fra 1 og 2g, er mit gennemsnit bestået, mine eksmaner er bestået (undtagen en; Mat c niveau) Og min SRP er bestået. De fag skal jeg op i hér til sommer, er nogle fag je...