Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19961 til 19980 af 42474
-
Outline for 4 historier, alle 4 skal omhandle vold.
ForumindlægHejsa jeg skal som sagt, skrive en outline for 4 historier, hvor alle skal omhandle vold. De 4 tekster hedder: Tenner, Please don`t take my air jordans, Rendezvous, Just like that. Det her er hvad jeg fik afvide : Outline er næsten som sumery Skal være neutralt, skal være alle 4 ... -
ÆL-kommentar??? - JURA
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig, hvor på nettet jeg kan finde kommentarene til ægteskabsloven - eller kommentarer til andre love for den sags skyld. Har søgt i retsinfo men fandt intet. Måske kræves der et bestemt søgeord? Please help og på forhånd tak. VH Issa -
Historie SDU
ForumindlægHej. Kan det passe, at jeg mangler Samfundsfag B, til at blive optaget på historie, hvis jeg har følgende fag: - Samfundsfag C - Samtidshistorie B Går på hhx og har desværre ikke religion eller historie A. Tak på forhånd. -
Smirnoff reklame
ForumindlægHej :) Jeg har trukket reklame som fordybelsesområde, og jeg har tænkt mig at analysere denne reklame, men problemet er, at jeg aldrig har analyseret en reklame før, og jeg forstår ikke helt reklamen. Er der nogle, som kan hjælpe mig med at analysere denne reklame? :) -
fransk?
Forumindlæghejsa, er der nogen der er gode til fransk, som kan se om jeg har gjordt noget forkert i min oversættelse? C’est le dix-neuf avril. Veronique habite à France. Elle est dix-huit ans. Les oiseaux chantent. Elle est joyeuse, parce que c’est son anniversaire. Elle invi... -
Udenringsminister
ForumindlægHej alle sammen :) Ville bare lige høre hvordan man bliver udenringsminister, og hvor meget en udenringsminister tjener? Kan i ikke begrunde hvordan man bliver udenringsminister? altså hvilke uddanelser (vidergående osv.) -
Hypergeometrisk fordeling
ForumindlægKære venner! Jeg laver en opgave i statistik og ville høre om jeg har opstillet min hypergeometrisk fordeling rigtigt op! Den nye webshop manager har besluttet at oprette en side på Facebook for butikken. På siden skal der blandt andet laves opslag om nye kollektioner. Der skal laves mindst ... -
Rettelse af sætninger.
ForumindlægHej :).. Er der en sød sjæl, som ville rette mine oversættelser? (: Jeg har aldrig haft så mange penge før. I have never had so much money before. Han gav mig mange råd. He gave me many advices. Dette er en nyhed af stor betydning for os alle. This is a news of big importance for everybody. ... -
Fransk sætning
ForumindlægHey, jeg har problemer med følgende sætning, som jeg håber at nogen kan hjælpe med.Han tænker på kammeraterne fra klassen"Il pense à des camarades de la classe."Jeg er i tvivl om det skal være "les eller des" foran camerades? Jeg kan ikke huske reglen for det. -
3 sætninger
Forumindlæghey .. er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle oversættelser ? -
Dear Sally
ForumindlægHeey Pepz! er der nogen som vil være venlige at rette min oversættelse?!I’m an Italian, 32 year-old man and confirmed Catholic. For about half year ago I came to here to the country. As I’m a cook I often work in the night. But I still have a lot of spare time and therefore miss another - women- ... -
vektore
Forumindlæghey hey alle sammen jeg skal til at skrive store 3.g opgave her i år og skal skrive i matematik.... skal skrive om vektore.... men mangler bøger og ligende... noget bagrundshistorie.... nogle som kan hjælpe mig?????mvh stéfan -
Hitler od de 25 punkter
ForumindlægHej gutterer igang med at skrive en historieopgave, og skal til at analysere Hitlers og DAPS første officeielle program de såkaldte 25 punkter... men hvor kan jeg finde de 25 punkter henne??????hjælp please.. :Drambo -
Tandlæge (Opgave) hjælp!
ForumindlægHejJeg er ny her på forummet, så jeg kan næsten ikke finde rundt.. Men håber at I har det godt der ude;) Ok, til sagen. Sagen er at, jeg skal lave min store projekt opgave - og det skal handle om min uddannelse senere hen, dvs. tandlæge. Så vil jeg gerne have nogle idéer om hvad jeg kunne skrive ... -
SSO + censor
ForumindlægEr der nogle, der ved om den censor, som skal rette ens sso skal komme fra ens eget amt eller udenfor amtet, eller er det underordnet?Min klasse er nemlig meget uenige, så ville lige høre om der var nogle, som kunne give os et svar!! -
Tekst til eksamen
ForumindlægHej. :) Jeg har trukket fordybelsesområdet Romantikkens lyrik til eksamen. Er der nogle der har et godt forslag til en tekst? -
Estar+ gerundium
ForumindlægHvorfor bruger man estar+ gerundium og Jugar + gerundium? og hvordan bruger man det? -
impressionismen og Helle
ForumindlægImpressionismen og Helle Helle med det mener jeg Helle Helles måde at bruge impressionismen er der nogen der kender nogle bøger eller sider der omhandler det? Eller anden form for hjælp?Håber i kan hjælpe mig har nemlig kun fundet en novelle der omhandler det. -
SO2
ForumindlægHvad er navnet på SO2? -
pls
ForumindlægNogle der vil rette mi spansk aflevering på 4 linjer , pls?
