Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19961 til 19980 af 104934
-
DF og EU
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/20090427104651.htm Hvilken holdning har df til eu i denne artikel? Passer det med deres holdning i dag? -
C Oversættelse. Amerika - det forjættede land.
Forumindlæghejsa. Jeg ville blive yderst tilfreds, hvis en ville bruge fem minutter på min oversættelse, inden jeg afleverer den. på forhånd tak. :-) In the years 1820-1932 more than 300.000 Danish people immigrated to America. There could be numerous reasons why young people felt tempted to leave their cou... -
Rettelse af mit debatindlæg
ForumindlægNogle der vil rette mit debatindlæg! Har gjort mig umage, så håber ikke der er mange fejl. Det haster! Tak på forhånd! »To get intoxicated is always a risky affair and drug addiction is really bad. But there are no proof that sporadic use of cannabis is bad for you. However, there is with alcoho... -
treårskrigen
ForumindlægHjælp!!!! Jeg er i gang med at skrive historieopgave om treårskrigen 1848-1851... Jeg ved at krigen på en måde var delt op i tre perioder.... 1. periode før våbenhvilen 2. periode våbenhvilen og 3. periode efter våbenhvilen... Men jeg kan ikke finde ud af hvornår perioderne finder sted i treårskr... -
engelsk online ordbog..
ForumindlægHey, er der nogen der kender en rigtig god (gratis) dansk/engelsk online ordbog? mvh -
Er den nogen, der kan rette 3 linjer?
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette de 3 linjer(oversat til dansk) om det er rigtigt? Meine Herzallerliebste, ich bin Tausende von Meilen gegangen. Ich habe Flüsse überquert, Berge versetzt. Ich habe gelitten, Qualen über mich ergehen lassen. Ich bin der Versuchung widerstanden und ich bin der ... -
Ubestemt kendeord
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på når det er i ubestemt form, skal sætningen så lyde: (En bils farve) Der Farbe eines Auto ELLER Einer Farbe eines Auto -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om? -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
online ordbog
ForumindlægHej, er det ikke noget med, at der findes nogle online ordbøger, som kan oversætte sætninger? -
mini rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min oversættelse den er på 6-7 linjer. Hvis der er så bare skriv, så sender jeg den. Tak på forhånd -
Forklaring til grammatikken
Forumindlæg1)Friedrich ist ein körperlich starker Junge2) Friedrich ist ein körperlicher starker Junge Hvad for en sætning er rigtig? Og hvorfor hedder det det? -
Kunsteventyrsforfattere
ForumindlægSkal skrive opgave om kunsteventyr og de personer, der har været en milepæl inden for genren.. Mit spørgsmål er derfor: Hvem, udover H. C. Andersen har været vigtige fofattere i genren kunsteventyr? -
Historie problemstilling. Tog aftalen
ForumindlægHej Jeg sidder med denne problemstilling i historie, og har svært ved at finde svar på problemstillingen. Hvorfor blev det den samme togvogn fra aftalen efter 1 verdenskrig, som blev brugt under 2 verdenskrig - hvem brugte den og hvad gjorde det ved historiefortællingen under og efter 2 verden... -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
SRP? :s hjælp til emne!?
ForumindlægHej! Vi har fået at vide allerede nu, at vi skal begynde at overveje et emne til SRP. Jeg håbede på nogle herinde måske kunne hjælpe mig? Hovedfag er engelskA eller tyskA - og så kan jeg vælge historie, samfundsfag eller dansk til. please, nogle gode ideer?? :s -
weimar forfatningen
ForumindlægHej alle sidder lige og skriver dho, og har lidt svært ved, at finde noget om hvordan Hitler han gjorde brug af paragraf 48 i weimar forfatningen, og hvad det helt præcist handlede om eller hvorfor han gjorde brug af den? Nogen der er god til Historie og kan forklare dette?
