Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2161 til 2180 af 3597
-
HF!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide og HF som er på to år er det samme som STX ? Altså når man skal op til eksammerne er det så kun nogle der bliver trukket af ministeriet som man skal op i eller skal man op i alle eksamerne ? Eller hvordan er det lige præcis ? Tusind tak på forhånd ! -
Lektiehjælp..(:
ForumindlægJeg skal finde ud af hvad der er typisk fransk, og jeg har de almindelige paris, eiffeltårnet og tour de france.. jeg ville bare høre om der var nogen der havde nogele andre idéer? -
SRP - Erfaring omkring emnet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive min srp den 3 december i historie og engelsk, og har valgt ungdomsoprøret i USA. Jeg skal nu have læst omkring emnet og få en masse viden omkring det, så jeg jo til sidst kan få mit emne kredset ned. Jeg tænkte på om der ikke er nogle folk herinde, som før har skrevet om ung... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej allesammen! Jeg har glemt hvordan man løser opgaver som denne og jeg får ikke meget ud af at læse mine noter igennem: En person indbetaler 200 kr. hver månes på en konto, hvor en månedlige ente er 0,3%. Efter indbetaling nr. n står der 87117,47 kr. på kontoen. Bestem tallet n Hvis d... -
Små 60 ord på spansk om en nærefremtidshandling
ForumindlægDet her er de 60 ord ca. jeg har skrevet, som beskriver hvad der sker med Mariachi i den nærefremtid. Dansk: Mariachi forlader byen, eftersom der ikke er mere tilbage for ham at lave i byen. Han kører ned til Leon, og finder en lille bar som gerne vil have at han spiller for dem selvom han har f... -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses eksamen om et halvt års tid. Men er lidt usikker på hvordan det foregår. Nogle som kort kan fortælle mig hvordan det foregår? Hvis man ikke forstår et eller flere af ordene i det sprøgsmål man trækker, trækker det så ned at spørge læreren og censoren om hvad det betyder? -
kortfilm hjælp
ForumindlægHejsa :) Jeg trak " kortfim " som fordybelses emne i dansk til eksamen :( Jeg har lavet en synopisis Hvor jeg vil komme ind på følgende: Kortfilmens genre Persongalleri Personkrakratistisk af hovedepersonen Miljø og tid Filmens opbygning : Berettermodellen og aktantm... -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Tilbageblik 2010
ForumindlægHeej Jeg skal skrive en lille opgave om alt det der er sket her i Danmark og i Europa i 2010 .. Har i nogle ideer ? Fx Mohammed krisen osv. osv. -
Beregne ALT med formler?
ForumindlægHej! Laver lidt Matematik, og går i stå ved dette spørgsmål: Kan man beregne ALT med formler? Kan man det? :| -
Forskel delkultur><subkultur.
ForumindlægJeg sidder og skal besvare et spørgsmål om hvad hhv. en subkultur er og hvad en delkultur er, men jeg kan kun finde svaret på en subkultur i min tekst. Nogen der kan hjælpe?? -
Gode Kortfilm til Eksamen
ForumindlægHejsa:) Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk og har trukket emnet "Kortfilm", hvilket altså tvinger mig til at vælge en kortfilm og analysere den. Men jeg kan bare ikke finde én, der er nok stof i! I klassen har vi gennemgået: Sort Passager, Eksamen, 100 meter fri og Livets vand... -
hjælp til valg af metode!
Forumindlæghvilken metode ville være optimal til at analysere en sangtekst? teksten er: "I danmark er jeg født" af H. C. Andersen link til teksten: http://www.ugle.dk/i_danmark_er_jeg_foedt_1.html -
HHX eller STX?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige fyldt 15 år, og går i 9. klasse. Efter 9. vil jeg gå på enten STX eller HHX og få en gymnasial eksamen, for derefter at komme videre på universitetet og studere psykologi. Mit spørgsmål er s&... -
Sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang!
ForumindlægHej! Er der er eller anden der kan forklare sammenhængen mellem resonansfrekvenser og instrumenters klang?? :-)) Håber i kan hjælpe! -
Uddannelser med bestået som krav
ForumindlægHej alle Findes der et sted, hvor man har samlet uddannelser som man kan ansøge, hvis man ikke har mere end bestået sin gymnasiale uddannelse? Hvis ikke, kender i så til uddannelser, hvor det er kravet, hvor uddannelserne enten omhandler sprog, kommunikation eller kreative uddannelser. -
Hvad betyder "epik", "lyrik" og "genre"?
ForumindlægHej ja, hvad betyder disse 3 ting? på forhånd tak :) -
bob Dylan, rettelse ?(-:
ForumindlægBob Dylan Bob Dylan was Born Robert allen Zimmerman, in 1941. He taught himself to play the guitar when he was about ten years old. In 1965 Bob Dylan changed his music to electric, but his fans was’nt so happy about that. But Dylan had five big hits in a row, he had an enormous influence on... -
the american dream
ForumindlægHej er der nogen der kort kan forklare mig hvad american dream er? -
hvilket gymnasium?
ForumindlægSpørgsmålet er klassisk. Jeg halvt færdig med niende klasse, og jeg ved ikke, hvilket gymnasium, jeg vil ansøge. Mit gennemsnit i årskarakter var i 8. klasse 9,8 og mit karaktersnit for 8. klasses eksamen var 10,5 (eller lignende). Gennemsnittet var dog kun 9,2 i første standpunkt i år, men det r...
