Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2401 til 2420 af 57177
-
Dansk og Engelsk
ForumindlægHej Er der nogle som kan anbefale et emne med fagene dansk og engel i "AT—2016 GRÆNSER"? -
Hvad skal der til for at bestå Oldtidskundskab C på STX?
ForumindlægOldtidskundskab er ikke mit stærkeste felt, og faget har kun en vægtning på 0,75, så det er ikke noget der vil gå synderligt meget ud over mit gennemsnit, udover en demical til eller fra. Jeg har andre eksamener at tænke på, og vil derfor distribuere min tid på den mest fornuftige måde, så jeg b... -
Besvarelse til Engelsk A STX den 27. maj 2013
ForumindlægHej! Nogen, der har besvarelsen til eksamenssættet "Engelsk A, STX den 27. maj 2013"? Vil nemlig gerne sammenligne mine svar med det rigtige. På forhånd, tak! -
STX matematik a juni 2010
ForumindlægOpgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe? -
Noter og eksamen til samfundsfag C (eksamen)
ForumindlægVed ikke lige om det her ikke mere er et håb om lidt opmuntring.. Jeg skal til eksamen i samfundsfag i morgen og skal jeg være helt ærlig er jeg så bange for eksamen at jeg er lige ved at overveje simpelthen at blive væk. Er da altid nervøs til eksamen, men ikke så meget som jeg er lige nu.... -
Engelsk hjælp, med at not trækkes sammen med verbet (udsagnsordet)
Forumindlæg- He does not like it - Why does she not call me? -He will not be home until tomorrow - did you see him -they are not expected yet -they not have been seen since. - it could not be true. -
Nogen der vil kigge mine kemi-noter efter?
ForumindlægJeg har skrevet noter til årets kemi-pensum. Er der nogen der vil kigge det efter for fejl og forslag til forbedringer? Uorganisk kemi: a. Hvad definerer uorganisk kemi? Uorganisk kemi beskæftiger sig med studiet af materialer der indeholder en hvilken som helst kombination af grundstoffer – un... -
stx matematik A august 2012
ForumindlægHej Hvert år lægges der et facitsliste op på studieportalen, men hvorfor er der ikke blevet lagt noget op i dag? Det ville være intressant at vide om man har regnet rigtigt ud i de forskellige opgaver :) -
Kan jeg nå at starte på stx? (Hjælp søges!!)
ForumindlægHejsa, STX er startet i dag for alle dem der har ansøgt osv, men jeg har været så overbevist om at 10 klasse var den rigtige vej, men det har jeg virkelig fortrydt og jeg vil gerne starte på STX, men jeg ved ikke om det er muligt, da STX som sagt er begyndt i dag her i Fredericia og jeg ville bar... -
stx Kemi A 22. maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen som har været op til kemi a stx 2014? så vil jeg meget gerne se jeres opgave, for vil bruge det som facit liste. skal nemlig op på onsdag :) tak på forhånd! -
Engelsk B, stx, 11. august 2023
ForumindlægHej, Kan nogle af jer dele sættet med mig fra Engelsk B, stx, 11. august 2023. Det ville være en stor hjælp, da det skal bruges som øvelse! På forhånd tak:) -
Spansk A STX eksames sæt for 2011
ForumindlægEr der nogen der har eksamensættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - La Amistad 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos det vil være super rart hvis jeg kunne få hjælp til at finde den eller få den ved nogen ?? -
HVAD VAR SYGEEKSAMEN TYSK SKRIFTLIG STX 2009?
ForumindlægHej alle Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!! -
Engelsk A STX - Eksamenssæt - Forår
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Engelsk A STX eksamensopgave sæt til forår. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem, eller som ligger inde med dem??? - Hvilke mulige opgaver kunne man skrive? På forhånd tak :-) -
Matematik STX A August 2008
Forumindlægheej er der nogle som har besvarelsen til dette sæt Matematik STX A August 2008, da jeg har lavet den og gerne vil sammenligne .. ? :) har søgt, men kan ikke finde den nogen steder..!! tusind tak for hjælpen :) -
Dansk Stil
ForumindlægHey... nogle der kan hjælpe med lidt med nogle ideer til min dansk stil? Jeg skal omtale overgangen fra folkeskolen til gym.. og havde tænkt mig at den skulle være lidt anderledes/syret/humoristisk..Nogle der har nogle 'mærkelige' ideer? -
Dansk/mediefag
ForumindlægJeg sidder midt i en dansk stil og mangler det begreb der beskriver den "udløsning" der er når en film, roman eller novelle ender lykkeligt. Der hvor helten giver skurken bank. Håber der er nogen der kan hjælpe -
Skriftlig Engelsk A STX eksamen 2010
ForumindlægNogen der ligger inde med eksamenssættet og eller svar på delprøve 1 fra skriftlig engelsk A STX 2010? eller har gode råd og fif? -
Opgave 11, STX mat A
ForumindlægJeg ved, der er to måder at løse opg. 11 i dette sæt på. Jeg kan sige, at retningsvektoren for m er normalvektoren for l, som nemt kan aflæses. Dernæst kan jeg opskrive parameterfremstillingen for m. Denne kan jeg udskrive i koordinater, som jeg indsætter i cirkelligningen. Denne ligning løse... -
Stx matematik A maj 2008
ForumindlægHej, er der nogen som har forklaringen på opgave 17a der, hvor man skal bestemme x, så beholderens overfladeareal bliver mindst mulig og opgave 17b ??
