Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2401 til 2420 af 65692
-
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Spansk eksamen
ForumindlægHej Er det muligt at finde de tidligere eksamenssæt i skriftlig Spansk fra STX, så man kan forberede sig på den skriftlige oversættelsesdel, del A? Eller er der nogen som har nogle gode råd til hvordan man bedst forbereder sig til skriftlig spansk ? Mvh Lømlen -
Matematik-årsprøve (A-niveau)
ForumindlægI morgen skal jeg til min første årsprøve i matematik - jeg har haft det på A-niveau hele året. Så mit spørgsmål er følgende: I den første time skal man besvare et sæt opgaver, hvor ingen hjælpemidler er tilladt. Er der nogle der har været oppe i årsprøve på A- eller B-niveau, som kan fortælle ... -
Matematik A VUC
ForumindlægHej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri... -
Matematik eksamensssæt
ForumindlægHej jeg er ved at løse eksamenssæt og jeg har brug for hjælp.. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/documents/2HF073-MAC.pdf Opgave 1 a) Bestemmelse af længden af siden EF 9/6 = 1,5 <-- skalafaktor 4*1,5 = 6 EF = 4*1,5 = 6 Bestemmelse af længden AC AC * 1,5 = 12 AC = 12/1,5 = 8 Op... -
Karakter i matematik 1-årigt
ForumindlægHej.Jeg har lige et lille spørgsmål:Jeg fik 6 til 2.g eksamen i matematik... og da denne karakter tæller 1/3 del, hvordan forholder det sig så, hvis jeg får 03 til 3.g eksamen i matematik?03+03+6 = 1212/3 = karakteren 4 ?...Får jeg 03 eller 5 i karakter beviset ? -
Eksamen sidste år..
ForumindlægHey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig -
skift fra htx til stx
Forumindlæghej jeg er lige begyndt på stx, efter et skift fra Htx, så jeg tænkte på om der var nogen, som havde onenote, som evt. kunne give mig deres notater? for jeg vil gerne følge op, på det de har lært, på forhånd tak -
9 kl. Eksamens prøver
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle opagver på nettet, som svarer lidt til 9 kl. Eksamens prøver. Søger prøver i alle fag :) Håber i kender nogle hjemmesider med prøverne -
beregning el formler- eksam
Forumindlæghej skal man endilig til eksamen, lave beringning eller er det nok med at lave formler. det er som sagt matematik b niveau. -
Matematik B
ForumindlægGodmorgen Studi Jeg har behov for lidt hjælp til opgave 12 b) i linket: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120615%20skriftelig%20opgavesaet%20mat%20b%20stx.ashx ... -
fysik b eksamen
ForumindlægTil den mundtlige fysikeksamen på STX skal man både omskrive formler eller bare forklar hvad de handler om? -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
Suppleringsfag? Matematik C-B samt Historie B/Samfundsfag B
ForumindlægHJÆLP :-) Jeg arbejder som kontorelev hvor jeg er færdiguddannet i midten af november. Det har hele tiden været min plan at starte på en videregående uddannelse med start sommer 2011. Nu står jeg så og skal koordinere de suppleringskurser jeg mangler for at blive optaget på drømmestudiet. Jeg søg... -
Matematik aflevering
ForumindlægVed nedbrydning af vandplanter kan procentdelen V af den tilbageværende biomasse beskrives ved en eksponentielt aftagende funktion V(t) = 100*e^kt; hvor t; er tiden angivet i døgn efter nedbrydningens start, og k; er nedbrydningskonstanten. Nedbrydningskonstanten k; ... -
Matematik - muskels tværsnitsareal
ForumindlægHej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D -
matematik heeelp
ForumindlægHej. Er der nogle der kan finde ud af opgave 15 i eksamenssættet http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/121210%20stx123-MAT-A-07122012.ashx -
eksamens sæt fra 2003
ForumindlægHej..Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved et sted hvor man kan finde eksamens sættet fra 2003 matematik B, evt. også svarene. Jeg er ved at gøre mig klar til skriftelig eksamen og skal derfor bruge dette sæt som repititions sæt.Hilsen T.Fuglsang -
Vurdering - Engelsk eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er gået. Jeg ville derfor værdsætte, hvis I gider at læse opgaven igennem, og sige hvilken karakter, I tror jeg vil få. Eksamen er engelsk B Jeg går i 2.g STX -
Dansk A stx skriftlig
ForumindlægHej Jeg vil bare lige spørge, om det er nogen der ved, hvor man kan finde Dansk A stx skriftlig opgaveformulering med tekster for hvert år? Tak på forhånd
