Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2581 til 2600 af 181597
-
Eksamens Hjælp.. : (
ForumindlægEr der nogle som har et referat eller en analyse til følgende tekster..:1: Vom Ritter, der nicht aus seiner Rüstung herauswollte2: Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische3: Du bist ein Freizeitnazi4: Was wollen sie von mir?5: Einfach anders6: Alptraum7: Es geschah am hellichten TagDet vil... -
eksamen
ForumindlægHejDen ukendte tekst man får til den mundtlige eksamen, er det en tekst man skal oversætte fra DAnsk-engelsk eller er det fra engelsk-dansk?På forhånd tak -
HJÆLP TIL MATEMATIK!!
ForumindlægJeg er virkelig stresset her for tiden og mit matematik niveau er blevet så dårligt. Vil godt vise mine lærer at jeg kan så er der ik en som er sød og hjælpe mig med de her opgaver. Find den den dagsaktuelle kurs på svenske kroner. A. Lav og udfyld en tabel som vist herunder. Svenske kro... -
matematik
Forumindlægkan i hjælpe mig med at regne opgaven ud. når lys trænger ned gennem vandet i en sø aftager lysintensiteten med dobden. for en ren og klar sø gælder, at lysintensiteten L er bestemt ved L= 100*0,69^x hvor x er dybden, målt i meterunder søens overflade. a) bestem lysintensiteten i 2,5 meters dyb... -
MATEMATIK
ForumindlægHeejsa. er der nogen der kan hjælpe ?? -Omskriv 4x^2-12x+9 til formlen (ax^2+b)^2 Taaak :D -
HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægHej Vi er to piger der har brug for hjælp i matematik på videregående uddannelse (matematik 1 kurset 01005 på DTU København) da vi skal til at arbejde med et 3 uger langt projekt. Vi ønsker en som kan vejlede os igennem projektet og de spørgsmål vi får udleveret (primært om diff. ligninger) om e... -
Matematik HASTER
ForumindlægHar en opgave i matematik jeg har problemer med... Jeg må gerne benytte både Graph og Nspire.. SE OPGAVEN I DEN VEDHÆFTEDE FIL... Har brug for at nogle kan forklare hvordan jeg laver opgave a og b!! På forhånd tak! -
Hvad gør jeg? Teknologi A eksamen
ForumindlægJeg har ikke lavet noget i teknologi.. Hvordan består jeg eksamen alligevel? -
Matematik
ForumindlægBevis for at 2=1 a=b a^(2)=ab a^(2)+a^(2)=ab+a^(2)<=> 2a^(2)-2ab=ab+a^(2)-2ab<=> 2((a^(2)-ab)=a^(2)-ab<=> ((2(a^(2)-ab))/(a^(2)-ab))=((a^(2)-ab)/(a^(2)-ab))<=> 2=1 Der er noget der ikke stemmer. Hvad gik der galt? Det er mit opgave at finde, at der noget der ikke passer! -
matematik
ForumindlægHej. Jeg er ny på studieportalen, og vil gerne spørge om noget ang. matematik. Her kommer spørgsmålet . Bestem vinklen mellem vektor a og b når |a|=1, |b|=4 og |+b|=4. Tak på forhånd. -
Matematik Hjælp
ForumindlægReducer udtrykket; (3a - b)(a + 2b) - 4a (a - b) + a2 -
eksamen
Forumindlæghej hvad menes der med dette -
NV eksamen
ForumindlægHvad går NV-eksamen ud på? Altså, vi har lavet et forsøg som vi skal skrive journal over, men hvad skal man til selve prøven? -
Matematik Aflevering - hjælp!
Forumindlægjeg har brug for hjælp til : 'Omskriv - hvor det er muligt - nedenstående udtryk til kvadratet på en to-leddet størrelse: 1: a2+10+4b2+4ab 2: 9-6a+a2 3:6ab+b2-12+16a2-8ab 4:(a+b)(a-b)+10b2+6ab HÅBER PÅ I KAN HJÆLPE! :-) -
SPANSK A-NIVEAU, EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej, jeg har en spansk eksamen imorgen, er der nogle frivillige der er vilige til at læse min spansk opgave og rette den for mig. -
Hjælp til matematik
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med dette matematik så er i virkelig søde 1. Forkort brøk: 2 X +2X --------- 4X + 8 2. Reducere: 3 -2 8a* b*a -------- 2 (2b) 3. 2 2 omskriv: 4x -12x + 9 til formen (ax+b) 4. forkort brøken: 2 a - 6a+... -
matematik hjælp.
Forumindlægjeg skal have denne her opgave løst, men jeg kan ikke finde ud af den og håber på at i kan hjælpe mig.. :) to skibe A og B sejler med konstant hastighed parallet med en kystlinje l. A sejler i afstanden 1200 meter fra l, mens B sejler i afstanden 1000 meter fra l. klokken 12.00 er vinklen v mell... -
matematik
Forumindlæggrafen på figuren viser længde af en haj de første 12 levemåneder i denne periode vokser hajens længde med tilnæremelse i linært a=hvor meget vokser hajens længde pr. måned? -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Opgaver, Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi i morgen til årsprøve og har øvet mig ved at lave nogle af de gamle eksamenssæt. Men i sættet fra i år er der nogle opgaver, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Link til opgavesættet: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eks...
