Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2741 til 2760 af 160038
-
HJÆLP dansk A
ForumindlægHej. Jeg har dansk på A. Vi skal skrive en introducerende artikel om brugen af metaforer i litteratur og i andre sammenhænge. Som en del af besvarelse skal vi karakterisere metaforbrugen i Emil Aarestrups digt " Nordexpedition". Opgaven er en " eksamens opgave" fra 7. dece... -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
Engelsk A og 5 A fag!!!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at vælge valgfag. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge engelsk A, da jeg allerede har 4 A fag (matematik, kemi, dansk, teknik-fag). Jeg har desperat brug for hjælp, og jeg ville høre om nogle af jer har eerfaring med enten 5 A-fag eller Engelsk A. BTW engelsk er et af mine yn... -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette? -
Matematik A eksamen i dag fredag d. 11 December?
ForumindlægEr der nogen der lægger inde med (de rigtige) besvarelser til STX Matematik A eksamen i dag d. 11 December? Jeg syntes godt nok den var svær, men tror alligevel det er gået OK. Det ville være rart at se om jeg skal være bekymret eller bare kan slappe af :) -
gennemlæsning af dansk stil 2009
ForumindlægHej Jeg har også, som mange af Jer andre, været oppe i Dansk i dag. Nogle der vil læse min stil igennem og eventuel komme med en karakter`? Jeg skrev kronikken. Er der nogen, der ved hvornår vi får karaktererne ? På forhånd tak:) -
Fysik på A
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
HTX bøger i IT/KOM
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogle der går på HTX eller har gået, og kan huske hvad (it/kom) og (Engelsk bøgerne) hedder. Jeg vil meget gerne høre fra jer (HTX`er), hvad de bøger hedder. Eller hvis i kender nogle gode bøger så i kunne anbefale mig, bliver jeg meget glad. Hilsen-^^-{Ali}-^^- -
fransk begynder - eksamen 2009
ForumindlægHej med jer, er der nogen der måske har eksamensættet fra maj 2009, fransk begynder? "Le culte du corps?" Eller som ved, hvor man kan finde det? på forhånd tak -
kemi fra december 2009
ForumindlægHej Er der nogen der har lavet opgavesættet til kemi fra december 2009? Hvis der er nogen der har lavet, vil du så ikke sende det til mig eller uploade det her. Håber der er en der vil være sød og hjælpe mig vh Pendan -
Engelsk b skriftlig 2009
ForumindlægVi er på udgik efter engelsk prøven fra sidste år(2009), både grammatik delen og den med stilene. Nogen der ligger inde med den eller et link? -
a^n
Forumindlægbevis at a^n*a^m=a^(n+m) hvor a,m,n ligger R. -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
Samfundsfag A
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor det valg, at jeg skal vælge, om jeg vil have samfundsfag opløftet til B-niveau i 3.g. Selve faget interesserer mig rigtig meget, men det er ikke sådan at jeg føler overlegenhed i timerne. Derudover er min nuværende lærer rigtig dygtig på hele linjen. På mit gymnasi... -
Københavns Universitet - kvote 1 2009
Forumindlæghttp://www.ku.dk/sa/optag/statistik/Kvotienter2009.asp :-) -
Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006..
ForumindlægDer spørges tit til hvordan man løser opgaver fra: Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006.. Her i indegår en del af opgavernes løsninger: http://peecee.dk/upload/view/103545 og løsninger i matchcad: http://peecee.dk/upload/view/103549 -
Afsætning - A og International økonomi A
ForumindlægHej! Jeg overvejer at tage på HHX som min ungdomsuddannelse. Jeg har tænkt over studieretningen Afsætning og International økonomi, begge på A niveau. Problemet er at jeg ikke ved hvad de går ud på. Nogen som kan forklare mig lidt om studieretningen? Er det meget matematisk eller hvordan? Det vil... -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
Læseprøver i HTX og stx ?
ForumindlægHej derude:) Jeg har i dag fået af vide af min folkeskolelærer at man får læseprøver i både stx og HTX. Ville bare spørge om det er sandt da jeg har hørt af mange at man ikke gør. Håber jeg for svar igen:) -
Mat A
ForumindlægHey folkens...Jeg ligger (i 1.g, ny reform)på 8 i skr. og 9 i mdt. i mat B, jeg vil gerne opgradere det til A.Mit spørgsmål lyder derfor, kan jeg gennemføre det på a-niveau? Ja, jeg ved at der er mange faktorer der spiller ind, men håber på at I med erfaringer kan hjælpe mig...Mange tak
