Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3321 til 3340 af 160716
-
Privatlærer søges: Matematik A og kemi B + Historie og Dansk
ForumindlægHej alle privatlærer :) Jeg går i 3g, og vil gerne afslutte dette år med nogle fine karakter. Jeg søger derfor en lærer som har styr på de naturvidenskabelige fag som matematik A og kemi B, også søger jeg også en lærer der har styr på de humanistiske fag. Jeg vil meget gerne gennemgå min... -
Engelske på A
ForumindlægHejsa allesammen, jeg spørger nu bare lige af ren interesse, hvor mange af jer , som har engelsk på A ? Jeg står tit og kunne godt have brug for en del hjælp til mit engelske skriftsprog, men har været meget itvivl, om hvorvidt nogen herinde har på A. (Det skal være A, da jeg er igang med en eng... -
1. maj ...
Forumindlægheej jeg skal fremlægge om efterløn i samfundsfag og skal komme ind på 1.maj. Men jeg forstår ikke, hvad Villy Søvndahl mener: Villy Søvndahl beskylder regeringen og DF for at have skåret ned på ufaglærtes mulighed for efteruddannelse og i stedet sat gang i en industri af private jobfirmaer, &ldq... -
Mangler du et job og kan matematik på A-niveau
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
OFFICE WORD 2013 - HJÆLP TIL SMARTART HIERARKI
ForumindlægJEG ER I GANG MED AT LAVE ET FLOWCHART, VED BRUG AF SMARTART HIERARKI I WORD 2013, MEN JEG BLIVER VED MED AT LØBE IND I DET SAMME PROBLEM. NÅR JEG ENDELIG HAR LAVET DET SMARTART HIERARKI SOM JEG GERNE VIL HAVE BÅDE MED HENSYN TIL ANTALLET AF TEKSTRUBRIKKER, DERES FORM OG FARVE SAMT DERES PLACERI... -
spørgsmål til sættet Maj 2004
ForumindlægHey :)Har lige et par spørgsmål til eksamensættet Maj 2004 (standartforsøg med spektroskopi) jeg håbede i ville hjælpe mig med..i opg 1d skal skal jeg find deltaG ud fra formelen deltaG = deltaGstandart + R * T * ln(Y)Men jeg synes ikke lige jeg kan regne Y ud?? nogen forslag??nogen som har et hi... -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen stx her i næste uge. Et af spørgsmålene er: Statistik og chi-i-anden test: Du skal specielt redegøre for hvordan man kan beskrive et grupperet observationssæt, og hvordan nan udfører chi-i-anden test. Hvilke punkter kan jeg komme ind på når jeg ... -
Hvorfor a=e^ln a
ForumindlægHej! Jeg har lige nu et matematik projekt hvori der lyder følgende spørgsmål: Begrund hvorfor a=e^ln a for alle positive tal a. Jeg har søgt i alle mine bøger samt på nettet, men har ikke kunnet finde ud af hvorfor. Nogen som har lyst til at hjælpe ? -
Samfundsfag på A
ForumindlægHej, er der nogen, der ved hvordan det er at have samfundsfag på A? Altså er det svært? :)... -
Læseprøve på STX
ForumindlægHej. Nu har jeg fra 8-9 klasse haft mange læseprøver gennem folkeskolen. Vil lige spørge om der på en STX uddandelse også kommer læseprøver som dem fra folkeskolen af eller kommer der sådan nogen ligene? -
fp9 maj 2021 engelsk
Forumindlæghej, er der nogle der har lavet hele opgavesættet til fp9 maj 2021 i engelsk? og måske havde lyst til at dele? -
matematik aflevering i matematik
ForumindlægCO2 indholdet i atmosfæren de senere år kan med god tilnærmelse beskrives ved modellen y=2,06*x+369,5 hvor y er CO2 indholdet i atmosfæren målt i ppm,,og x er antal år efter 2000. a. hvad fortæller tallet 369,5 om CO2 indholdet i atmosfæren? b. hvor meget vosker CO2 indholdet i atmosfæren pr. å... -
Matematik C - Kig her
ForumindlægJeg har følgende opgave: Befolkningsprognosen ( i millioner ) for Ungarn ser idag således ud, hvor x er antal år efter 2013 og f(x) er befolkningsantallet i millioner. f(x) = 10*0,98x Hvad betyder 10 og 0,98? Hvor mange forventes at bo i Ungarn i 2020 og hvornår kan det fo... -
A og B
ForumindlægJeg har brug for hjælp til matematik afl, hvor jeg skal forklare nedestående spørgsmål. Nogen som ville være sød at hjælpe Forklar hvordan grafen for en lineær vækst ser ud og hvad tallene a og b i regneforskriften betyder for grafen? -
Vil rigtig gerne være læge, bedst at vælge HTX eller STX
ForumindlægHeyy.. Jeg går i 9.kl. og glæder mig rigtig meget til at komme ind på gymnasiet. Problemet er bare, at jeg er i tvivl om, om jeg skal vælge STX eller HTX. I know, at der er folk i kommentaren der vil anbefale, at jeg burde snakke med min udannelsesvejlder om det, hvilket jeg også har tænkt mig at... -
STX eller HF
ForumindlægHej folkens, Jeg skal snart på gymnasiet, og jeg skal højst sandsynligt læse jura, business eller noget litteratur på universitetet. Mit folkeskolesnit ligger på omkring 10. For info, så er jeg også blevet vurderet uddannelsesparat. Jeg ved udemærket godt, at det kommer til at falde på gymnasie... -
Potens og a...
ForumindlægJeg har en opgave lydende:For ethvert tal a er en potensfunktion f givet ved:f(x) = x^a, x>0.1. Bestem a, når det oplyses, at f(2x)=5*f(x)2. Bestem a, når det oplyses, at f(x) øges med 20%, når x øges med 10%.Sigurd -
Hjælp til finde a i en potensfunktion!
ForumindlægOpgaven lyder sådan:For ethvert tal a(ikke 0) er en potensfunktion f givet ved f(x)=x^a , x>0a) Bestem a, når det oplyses, f(2x)=5*f(x)Jeg ville blive meget glad hvis jeg kunne få lidt hjælp for det er den sidste opgave i min matematik aflevring og skal aflever den i morgen!Hilsen Mike -
hjælp til en matematikopg. A+
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med opg. 3.027 i bogen eksamensopgaver i matematik 3-årigt forløb til a-niveau.Hører tegning til så jeg kan ikke skrive den ind. -
Fysik A
ForumindlægHej sp Er der nogle, der har sættet til Fysik A 2022. Altså eksamenssættet fra sidste år. Tak på forhånd.
