Fysik

Fysik A

08. januar 2023 af sabrina132 - Niveau: A-niveau

Hej sp

Er der nogle, der har sættet til Fysik A 2022. Altså eksamenssættet fra sidste år. Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. januar 2023 af Christianfslag

Jeg kan desværre ikke udlevere eksamenssæt da disse er ophavsretbeskyttet og du er ikke en af mine elever. Jeg vil foreslå af du spørger din fysik lærer om ikke de vil udlevere eksamenssættet til dig.


Svar #2
08. januar 2023 af sabrina132

Hej Christian

Jeg tænkte på at jeg gerne vil øve mig til en terminsprøve. Så jeg tænkte på, at det kunne være oplagt at øve på de nyere eksamenssæt, da terminsprøven sikkert kommer til at minde om de nyere sæt. Men det er fint, at du ikke vil udlevere det. Godaften til dig;)


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. januar 2023 af Christianfslag

#2

Hej Christian

Jeg tænkte på at jeg gerne vil øve mig til en terminsprøve. Så jeg tænkte på, at det kunne være oplagt at øve på de nyere eksamenssæt, da terminsprøven sikkert kommer til at minde om de nyere sæt. Men det er fint, at du ikke vil udlevere det. Godaften til dig;)

Jeg ville hjertens gerne være behjælpelig, men vil gerne stå udenfor risiko for regelbrydelse. Beklager.


Svar #4
09. januar 2023 af sabrina132

man kan sagtens finde de andre sæt på nettet. Det eneste sæt, man ikke kan finde er det fra sidste år. Jeg har også fundet sættet for matematik A for året 2022. Grunden til at man ikke kan finde sættet for fysik A 2022 er måske, at der ikke er særligt mange, der har fysik A, men flere der har matematik A. 


Svar #5
10. januar 2023 af sabrina132

#3 

Hej Christian 

Jeg mente ikke selve eksamenssættene, men svarene, da jeg engang i fremtiden også kommer til at få eksamenssætet. Det sagde min lærer. Jeg ved, at der er ophavsret på eksamenssætenne, men der er ikke ophavsret på svarene. 


Skriv et svar til: Fysik A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.