Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3341 til 3360 af 65692
-
matematik...
Forumindlæghejjeg har lige et spg til matematik. hvordan løser jeg ligningen5 opløftet i x = 200 -
HJælp til matematik
ForumindlægHEj alle.. Er der nogen som har tid og lyst til at hjælpe mig lidt med en matematik opgave? På forhånd tak.. Mvh. Mathilde -
Matematik
ForumindlægHej er der nogle kloge mennesker som der er gode til matematik? som der ville hjælpe mig?? Så må i meget gerne skrive til mig over indbakke tak:* -
Dagens skriftlige eksamen
ForumindlægGik det godt? Hvilket enme valgte i, og hvad kom i ind på?Valgte selv den sidste...Vi snakker selvf gymnasiet ;D -
HTX 3.G til STX 2.G
ForumindlægHej. Jeg er 18 år gammel og går på HTX 3.G lige nu. Jeg kan slet ikke lide fagene, og jeg bliver mobbet til dagligt, uden at lærene har gjort noget ved det. Jeg har endda vist beviser til rektor, med navn og de beskeder der er. Der er ikke sket noget somhelst mod det, og jeg har endda snak... -
Religion B projekt STX
ForumindlægJeg har religion på B niveau, og skal til at skrive et projekt i faget. Jeg aner dog ikke hvilke emne jeg skal vælge. Vores lærer har været virkelig dårlig til at oplyse os om hvilke muligheder der er, så jeg er mildest talt på bar bund. Er der eventuelt andre der har skrevet et lignende projekt... -
Eksamen.
ForumindlægNogen der ved hvornår 9. klasserne skal til eksamen til sommer? Altså datoerne? -
eksamen
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd til den skriftlige eksamen o.s.v ? v.h -
eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i morgen, har I nogle gode råd til. . ja det hele? Det der hænger lidt er dispositionen. . -
MATEMATIK C. HJLÆP :(
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til eksamen snart, og vi har fået nogle spørgsmål som man kan trække til eksamen, men jeg er ret blank på det meste :( Håber at der er nogen der kan hjælpe. Mvh Simone. 1. Ligninger og andengradspolynomier Gør rede for metoder til løsning af ligninger, gerne med udgan... -
Point for at bestå matematik A?
ForumindlægHvor mange procent(/point) skal man have rigtig i matematik A eksamen på HF for at få hhv 02,4 og 7? :) -
8.004 stx B
ForumindlægOm et 2. gradspolynomium oplyses, at det har rødderne 5 og 9, samt at punktet (7,4) ligger på dets graf. Opskriv en forskrift for polynomiet. Hvordan gør man dette? -
Matematik
ForumindlægNogle der har alle svar til popcorn opgave 5 (matematik) -
eksamen
ForumindlægVille bare lige høre hvordan eksamen i samf højniveau foregår?Hvor lang tid er forberedelse / eksamination?Hvilken type spørgsmål trækker man? -
Eksamen
ForumindlægHeeeey Jeg skal snart til samfundsfags eksamen, men jeg er ikke særlig god til det. Kan I fortælle hvilke ting man bare SKAL vide indenfor samfundsfag? På forhånd tak :-) -
Hjælp til eksamen
ForumindlægNogle der har nogle gode regler til engelsk som jeg kan kigge på inden engelsk eksamen i morgen? -
eksamens opg. 4.050 (asymptoter)
Forumindlægeksamensopgaver i matematik opg. 4.050 jeg har prøvet at regne den ud men er gået helt i sort og håber derfor at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt..En funktion f er bestemt vedf(x)=(2x^2+x+1)/(x^2-2x+1) Bestem en ligning for hver af de to asymptoter til grafen for f Håber der nogen ... -
Matematik aflevering, hjælpppp
ForumindlægOpgaven er vedhæftet. Tak på forhånd -
fysik A-niveau Skriftlig Eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved hvor meget tekst der egentlig skal står i skriftlig eksamen i fysik? Fx. må man henviser til opgavesættet ved bare at "Opgave 1A - Løbehjul" og så bare lave en skitse med værdier på og så regne det man skal ellers skal alt tekst fra opgavesættet omformuleres og skr... -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee...
