Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3481 til 3500 af 65692
-
Dansk A - eksamenssæt - STX
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-) -
Matematik
ForumindlægHejEr der en der har matematik opgavebogen (Eksamensopgaver i matematik) ved hånden, og som kan hjælpe mig med opgave 3.043.På forhånd mange tak:-) -
Eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan engelsk eksamen på a-niveau forløber sig? -
Eksamen!
ForumindlægJeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal? -
AT EKSAMEN MIN SYNOPSIS DÅRLIG!? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal (uheldigvis) op i AT her om en uges tid, dog grundet dette års AT-emne er jeg lidt på spanden, for ikke at sige meget.. Jeg har skrevet om Reformisme - Socialdemokratiets opstående i DK, hvor mit "videnskabelige" gennembrud er Gimleprogrammet, Socialdemokratiets første partipro... -
Nogen der har facit til STX b maj 2012?????
ForumindlægNogen der har facit til STX b maj 2012????? -
skrift eksamen B niveau ?
ForumindlægHejsa. Nogen der har været op til skrift eng B stx, her i sommers ? el. evt. ved hvad emnerne er, er jeg meget intresseret i at vide dt :), -
Rentesregning og vækst mundtlig eksamen
ForumindlægHej SP Jeg skal redegøre for rente og fremskrivning. Dernæst skal jeg gøre rede for opsparringsanuitet og gældsannuitet, hvor formlerne ønskes bevist. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre rede for rente og fremskrivning for jeg kan simpelhen ikke finde det i min BA matematik ... -
Eksamen :(
ForumindlægOkay.. jeg går i 1g, skal op til mundtlig engelsk eksamen onsdag.. jeg ville bare høre om der er nogen fra gym, der har nogle fif til mig. jeg er sådan nogenlunde sikker i mine notater og sprog og sådan, men det ku godt være der var nogen der havde et godt råd eller 2.. :) -
Eksamen
ForumindlægGodaften folkens, Da jeg muligvis skal op til biologi eksamen, er jeg meget interesseret i at få nogen informationer om hvordan det egentlig foregår. Skal lige siges, at jeg afslutter biologi på c-niveau. -
Forberedelse til Engelsk Mundtlig Eksamen (B-niveau)
ForumindlægJeg har en engelsk mundtlig eksamen her på fredag (b-niveau) skal der snakkes om en ukendt tekst som vi trækker. Jeg undrer mig kraftigt, om hvordan jeg bedst ville kunne forberede mig til denne eksamen, for jeg har ingen ide. For det første er alle hjælpemidler tilladt, så mht. dette v... -
Eksamen
ForumindlægHejsaNu forholder det sig sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen i dansk.Min lærer har direkte sagt, at man nærmest ikke skal læse op på noget, da vi kun skal op i digte. Dog vil jeg stadig gerne have noget at arbejde med, for at føle mig mere sikker.Indtil videre har jeg tænkt på at læse om ... -
skriftlig eksamen hf
Forumindlæggoddag der ude! jeg var oppe i skriftlig matematik hf b niveau i går og er lidt i tvivl om jeg regnede nogle af opgaverne korrekt 1) en trekant hvor A=63 grader a=6.8 c=4.3 regn vinkel c jeg har så først fundet længden b vha. cosinus relationerne cos(63)= ((b)^(2) + (4.3)^(2) - (6.8)^(2))/(2*b... -
skr. engelsk a stx imorgen
Forumindlæghvad er vigtig at få læst op til prøven udenhjælpemidler på stx a niveau skriftligt. på forhånd tak. -
Fysik mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til studentereksamen i fysik på A-niveau næste uge! Jeg har derfor to spørgsmål: Hvordan kommer eksamen til at forløbe? - jeg har forstået noget med en eksperimental og en teoretisk del... Har du nogle gode tips til hvordan jeg bør forberede mig? Håber du gider at s... -
FSA - Matematik & Dansk
ForumindlægHej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, om man må have stikordskort med ind til Dansk eksamen i niende klasse? :) -
Matematik...; Hjælp tak!
Forumindlægjeg blev nødt til at oprette samme indlæg to gange, da jeg ikke rigtig fik svar på den første...opgaven: en maskinfabrik producerer mellem 30 og 60 maskiner om året. prisen P for en maskine afhænger af antallet af producerede maskiner x, idet p(x)=7500x-x^3, 30a) bestem det antal maskiner, der sk... -
~Matematik~
ForumindlægHey folkens!!Nu er det sådan at jeg snart skal op i matematikkkkk.. er der nogen der kender nogle gode hjemsidder med gode beviser på?? der er nemlig nogle beviser, som jeg gerne vil have meget forklaring på.. det ku være en stor hjælp..:0)hey hey -
Matematik
ForumindlægHejJeg har lige en opgave jeg har et spm. tilJeg skal gøre rede for at int.(x^(2)*e^(x)dx=x^(2)e^(x)-2xe^(x)+2e^(x)+k. skal jeg differentiere x^(2)e^(x)-2xe^(x)+2e^(x)+k så jeg få integralet, er det, det man skal gøre i opgave?
