Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 401 til 420 af 181597
  • Eksamen. Skriftligt Mat b. HF 02-06-2014.

    Forumindlæg
    Hvad synes i?
  • Balancevægt (skriftlig eksamen 2014)

    Forumindlæg
    Opgaven lyder således: Nedenstående figur viser en balancevægt, som består af en vægtstang som vipper om punktet C, samt to ens skåle hænger fast i punkterne A og B. Afstanden mellem CB og AC er ens, samt vægstangen er "Forsvindende lille". De to skåle inkl kæder vejer hver især 472g. ...
  • skriftlig eksamen: opstil en model

    Forumindlæg
    hej nu har jeg været til skriftlig eksamen og der er en af spørgsmålende uden hjælpe midler som jeg undrede mig over om det var rigtigt eller ej spørgsmålet lyder: " i 2005 var en familiens elforbrug 4770 kWh. i de følgende år faldt familiens elforbrug med 2 % pr. år. indføre passende beteg...
  • Skriftlig eksamen uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej! Er der ikke nogen, som sidder med den tynde røde bog STX a-niveau (vejledende eksempler på eksamensopgaver i mat)? Der er nogle eksempler på opgaver uden hjælpemidler side 44 og 48... nogen der kan svare på opgave 5 side 44? Det kunne være rart at øve sig lidt på disse opgaver...
  • Matematik eksamen bestået/ikke bestået ?

    Forumindlæg
    Jeg sad og læste en tidligere tråd, hvor en person, spurte om eksamen for Mat B., hvor personen ville bestå, med en karakter i mundlig på 4 og 0 i skriftlig. Gælder det således at hvis man får 4 i skriftlig i Mat A. og 00 i mundlig, så har man bestået Mat A.? Jeg er på HF Flex og derfor ingen å...
  • Skriftlig eksamen 2006

    Forumindlæg
    Er jeg den eneste der havde svært ved biologieksamen i år? Min skriftlige karakter ligger rimelig højt, men synes det her eksamenssæt overgår de andre års!! Jeg er måske den eneste der har det sådan...?
  • Trækker man altid matematik B skriftlig?

    Forumindlæg
    Hej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op?
  • Skriftlig eksamen ikke længere obligatorisk?!

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg ved at skriftlig dansk eksamen ikke længere er obligatorisk, men idag fik jeg så at vide at INGEN skriftlige eksaminer for kommende 3.g'ere og dem herefter vil være obligatoriske! (en havde fået det at vide af studievejlederen) Det kan da ikke passe, kan det!? Så kan man simpel...
  • Matematik A- netadgang

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg vil spørge om der er andre der har været op i matematik med netadgang i dag? hvis der er nogen, så vil jeg gerne høre hvad I har fået, for jeg synes den var virekelig svær, og mest den udenhjælpmidler På forhånd tak
  • Matematik mundtlig eksamen A niveau

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvordan man bedst mulig kan forberede sig til matematik mundtlig eksamen A niveau STX?
  • Engelsk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Når man skal op til skriftlig engelsk så er det en god idé at bruge idiomer. Såkaldte fraser. En slags talemåde.som f.eks.: In the same boat(i samme båd), an evil wide (gå rundt i cirkler).Disse idiomer er rigtig gode at bruge. Hvis i kender nogle andre vil i så ikke lige skrive dem her. TAK!
  • Skriftlige eksaminer igen igen :)

    Forumindlæg
    Jeg har lige et spørgsmål om de skriftlige eksaminer. Lad os sige, at en elev har fagene (hvor det kun er dem med skriftlige eksaminer, der er nævnt): Dansk A Mat B Eng B Fysik A Spansk A dvs. 4 A-fag. og en anden elev har fagene Dansk A Mat A Eng B Fysik A Spansk A dvs. 5 A-fag. Så skal den a...
  • BIOLOGI A STX SKRIFTLIG 2011

    Forumindlæg
    Er der nogle der var til Bio A skriftlig eksamen i onsdags (d. 25) som vil sende mig deres svar? ER SÅ I TVIVL OM JEG HAR LAVET MIT RIGTIGT:(
  • Vurdering af skriftlig spansk eksamen!

    Forumindlæg
    Hej alle. Har været til skriftlig spansk idag, og kunne rigtig godt tænke mig noget respons på opgaven! Har ingen idé om hvordan det er gået.. På forhånd tak!! Opgaven er vedhæftet her. Lind.
  • Vudering af Hf, skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg var op til skriftlig Hf Dansk A, her i juni måned, og har idag fået min karakter at vide. Er der en, der vil læse min eksamensopgave igennem og sige hvad den ligger til efter jeres mening.
  • Skriftlig eksamen 30.05.11

    Forumindlæg
    Her er min besvarelse til eksamen fra idag dl.dropbox.com/u/91554/Lektie/Kemi/eksamen.docx. Vil være taknemmelig hvis i ville rette den.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg afslutter billedkunst og musik i år, er det muligt at finde ud af hvor stor sandsynlighed der er for at komme op i en af de to fag?Passer det at jeg skal på i 0-1 mdt. eksamen i år?
  • skriftlig matematik eksamen HHX 2. år.. Nogen der har fået deres karakter?!?

    Forumindlæg
    Går i spænding og venter på at jeg får min karakter for den skriftlige matematik eksamen på HHX.. nogen der har fået?? og hvordan er det gået??
  • Hjælp til skriftlig matematik B - niveau 2008

    Forumindlæg
    Kære Medlemmerne... Er der nogen der har resultater til skriftlig eksamen mat b-niveau. det er HF matematik B niveau..
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.